Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Άγιος Θόδωρος, έργα μου με λάδια σε καμβά και πολλά άλλα νέα!!!


Καλησπέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι μου! Μετά από πολύ καιρό βρήκα λίγο χρόνο για να σας δείξω μερικά από τα νέα μου έργα! Ξεκινάμε με τη βυζαντινή μου αγιογραφία του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτη που γιορτάζει στις 17 Φεβρουαρίου.



Βυζαντινή αγιογραφία σε ξύλο ειδικά επεξεργασμένο με ειδικά χρώματα αγιογραφίας και φύλλο χρυσού 23Κ.



Συνεχίζουμε με έργα ζωγραφικής μου, λάδια σε καμβά: "ΤΟ ΚΕΛΑΗΔΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ!!"

Πίνακας για δύο αγαπημένα παιδιά που ένωσαν τις ζωές τους! Να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι και χαρούμενοι!!!



Στη συνέχεια πίνακας με ελάφι, λάδια σε καμβά. Ημέρα και νύχτα μαζί
διαστάσεις: 0,70 Χ 0,70




Χειροποίητα στέφανα με ρομαντικά τριανταφυλλάκια και κρυσταλλάκια!



Τα επόμενα είναι αγαπημένα κοσμήματα που έφτιαξα και μου είναι αδύνατο να μη σας τα δείξω! τι λέτε;




γουράκια για αγαπημένα πρόσωπα!


Το πρώτο βιβλίο της αγαπημένης μου φίλης, και εξαίρετης λογοτέχνιδας συγγραφέως, Ανθής Παπαργυρίου κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο "Αρισταρέτη" με τίτλο "Η γραμμή των δύο παρά τέταρτο". Από τις πρώτες σελίδες του κερδίζει το ενδιαφέρον σου και σε συγκινεί!! Καλοτάξιδο αγαπημένη μου Ανθουλα!!! Σύντομα περιμένουμε και το επόμενο!! καλή επιτυχία!!! Περισσότερες πληροφορίες για το βιβλίο θα βρείτε κάνοντας κλικ εδώ. Η Ανθή επέλεξε χειροποίητο κολιέ "αυγό" σε κόκκινες αποχρώσεις Handmade by Fanypap για την παρουσίαση του νέου βιβλίου της!! σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου γλυκιά μου!




και επειδή ξέρω ότι όλοι σας είστε "βιβλιοφάγοι" έχω να σας κάνω μία ακόμη βιβλιο-πρόταση, το εξαίρετο βιβλίο"320 μίλια χαμένης αθωότητας" της αγαπημένης μας λογοτέχνιδας φίλης Καρμέλα-Αντιγόνη Σώρρου!! Ένα βιβλίο γραμμένο με τον γνωστό τρόπο της Αντιγόνης μας που σε απορροφά τόσο που θέλεις να το διαβάσεις μονορούφι! να φανταστείτε εγώ το τελείωσα σε 3 μόλις ημέρες! Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.


Πολλά φιλάκια φίλες και φίλοι μου, εις το επανιδείν!

24 σχόλια:

Unknown είπε...

Φάνη μου είσαι απλά . υπεροχή!;;;;;;

Unknown είπε...

Φάνη μου είσαι απλά . υπεροχή!;;;;;;

kerina poiimata είπε...

Υ Π Έ Ρ Ο Χ Α!!!!
ΌΛΑ!!!!
Καλοτάξιδο το βιβλίο της φίλης σου, και φυσικά το βιβλίο της δικιάς μας Αντιγόνης το έχω διαβάσει και το προτείνω!
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ ΣΟΥ υπέροχες!
φιλιά!

syros2js είπε...

Αγάπη μου γλυκιά, πόσο χάρηκα που είδα ανάρτησή σου!
Το ότι είσαι πολυτάλαντο πλάσμα το ξέρουμε εδώ και χρόνια!
Για μια ακόμη φορά μας έδειξες τα καλύτερα!
Να είσαι καλά πάντα, Φανούλα μου!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γλυκά σαν εσένα!

Fanypap είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Δέσποινα!! χαίρομαι που τα λέμε και από εδώ!! φιλάκια καλλιτέχνη μου!! <3

Fanypap είπε...

Κέρινα Ποιήματα, Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Βαρβάρα!! Μου έλειψε πραγματικά η επικοινωνία μας και από εδώ !! <3 φιλάκια.

Fanypap είπε...

syros2js Αγαπημένη μου Γιάννα μας!! σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου φίλη!! Χάρηκα κι εγώ που βρήκα χρόνο να τα πούμε και από εδώ!! φιλάκια πολλά !! <3

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Βρίσκω φτωχό το "ευχαριστώ" γλυκιά μου Φανή!
Τα έργα σου εξαιρετικά, με κατέπληξαν!
Φιλιά από τον Πειραιά!

Fanypap είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη Aξίζεις πολλά περισσότερα γλυκιά μου, φτωχό όμως το δικό μου λεξιλόγιο γλυκιά μου Λογοτέχνιδα,... δεν μπόρεσα να περιγράψω ακριβώς αυτό που ένιωσα διαβάζοντας το βιβλίο σου , και για όλα τα άλλα!! σ'αγαπώ πολύ!! καλή συνέχεια, περιμένουμε και άλλα αριστουργήματα!! φιλάκια.

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημερα γλυκια μου
Μπραβο για ολα
Γιαγια Αντιγονη υπεροχη
Αγαπαμε πολυ!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Επανηλθες δρυμήτερη με τα καλύτερα σου Φανούλα μου και χαιρόμαστε πολύ έχεις λειψει απο την γειτονια αυτή βλεπω με χαρα οτι δημιουργείς ασταματητα. και οι εικονες σου και τα κοσμηματα σου αλλα και οι πίνακες είναι θαυμασια.. .
Θα ευχηθω στην φίλη καλοταξιδο να ειναι το βιβλίο της.
Για τα 320 μίλια της χαμενης αθωότητας της Αντιγονης μας.. το συστηνω ανεπιφίλακτα εφοσον εχω κανει και εγω αυτό το ταξίδι μαζί της..!!! να περνας όμορφα οτι και να κανεις φιλη μου.. και να ερχεσαι εδώ πότε ποτε.. φιλακιααααα!!!!

Νίκη είπε...

Πάντα απορώ πότε τα προλαβαίνεις όλα!! Τα έργα των χεριών σου είναι μοναδικά, ό,τι κι αν κάνεις το κάνεις με την ψυχή σου και βάζοντας πολλή αγάπη, γι' αυτό μας αρέσει!
Καλοτάξιδα τα βιβλία!
Φιλιά πολλά- πολλά!!

Fanypap είπε...

Κική Κωνσταντίνου, αγαπημένη μου κούκλα, νέα λογοτέχνιδα, σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! Εύχομαι καλοτάξιδα και τα δικά σου βιβλία!!! Έχω διαβάσει δείγματα γραφής σου, και το αξίζεις πραγματικά!!! καλή επιτυχία γλυκιά μου!! <3

Fanypap είπε...

Σμαραγδένια Ρούλα Γλυκιά μου, αγαπημένη μου φίλη, ποιήτρια και δημιουργέ, σ'ευχαριστώ πολύ!! κι εμένα μου λείψατε πολύ!!! Ευτυχώς που βρήκα λίγο χρόνο και πάλι για να τα ξαναπούμε!! φυσικά θα περάσω και από τα δικά σας σπιτάκια, για να δω την γειτονιά μας!!! Η Αντιγόνη μας πετάει και της αξίζει!!! φιλάκια πολλά γλυκούλα φίλη μου!!! <3

Fanypap είπε...

Νίκη μου γλυκιά μου φίλη, ευχαριστώ πολύ !!!! Με την ψυχή και την καρδιά μας τα δημιουργούμε όλες και όλοι μας στη γειτονιά μας!! γι αυτό και είναι όλα πανέμορφα!!! Καλές δημιουργίες και σε σένα γλυκιά μου !!! φυσικά θα περάσω να δω και τις δικές σου ομορφιές !!!φιλάκια πολλά!!! <3

Unknown είπε...

Από που να αργήσω Φανη μου ....από την εικόνα ...πανεμορφη
από της πινάκες ...τελείες ....τα κοσμήματα ...Υπεροχα !!!!
τα στεφάνια ....φανταστικά ...μπράβο φιλεμαδα πολυ ωραια
δουλεια ....καλη συνεχεια ...πολλα φιλακιααααα

Fanypap είπε...

nieneke nia Αγαπημένη μου Ειρήνη μου, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! φιλάκια πολλά!!! <3

magda είπε...

Συγχαρητήρια Φανούλα μου, είσαι σπουδαίο ταλέντο!
Φιλάκια

Fanypap είπε...

magda γλυκιά μου ταξιδιάρα φίλη μου !!! σε ευχαριστώ πολύ !!! συνέχισε να μας σαγηνεύεις με τα υπέροχα ταξίδια σου!!! φιλάκια. <3

Φιλία είπε...

Φανούλα, μας έλειψες. Γιατί εξαφανίζεσαι;
Τα έργα σου είναι φανταστικά όλα - οι πίνακες εξαιρετικοί!
Καλή επιτυχία να έχουν και τα δύο βιβλία... Χαίρομαι πολύ να διαβάζω γυναίκες συγγραφείς.
Φιλιά πολλά

Fanypap είπε...

Φιλία μου γλυκιά μου!!!χάρηκα που σας βρήκα πάλι!! ευχαριστώ πολύ φίλη μου !!!Καταπληκτικά τα βιβλία όντως!! φιλάκια πολλά!!! <3

~reflection~ είπε...

Το πρώτο από τα κοσμήματα μου θύμισε Ονειροπαγίδα..
Οι εικόνες του Αγίου Θεοδώρου αναπόφευκτα με παρέπεμψαν σε Έναν Θοδωρή που βασανίζει τη Γυναίκα μέσα μου,
κι έτσι με το πέρας της περιήγησής μου στο χώρο σου
μοιάζω σαν το ελάφι ανάμεσα σε Μέρα και Νύχτα
διχάζοντας Εαυτόν ανάμεσα στον Παράδεισο και στην Απόδραση..

:)

Fanypap είπε...

~reflection~ Πολύ όμορφα συνδιασμένα όσα είπες!! Χαίρομαι που θα γνωριστούμε, αφού τώρα αμέσως επισκέπτομαι το σπιτάκι σου!! Λογοτέχνη μου θυμίζεις.. Ευχαριστώ πολύ για όλα!! <3

Fanypap είπε...

~reflection~ Γλυκιά μου Κάκια, μάλλον άλλαξες τη φωτό σου και δεν σε γνώρισα!! είχα δίκιο που σε χαρακτήρισα Λογοτέχνη, αφού είσαι μια ξεχωριστή ταλαντούχα ποιήτρια, η αγαπημένη μου!!! Με τόλμη για βαθιές βουτιές στην ψυχή!!! καλή επιτυχία γλυκιά μου!!! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...