Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Τοιχογραφία παιδικού δωματίου, για μια νεράϊδα που έρχεται...λίαν συντόμως!!! Και καδράκια για παιδικό δωμάτιο!



Πως περνάει ο χρόνος βιαστικά ....από Χριστούγεννα σε καλοκαίρι...και στο άλλο καλοκαίρι.... ούτε που το καταλάβαμε φίλοι μου, φίλες μου και blogοπαρεούλα μου!!!

Καλημέρα σας λοιπόν, αποφάσισα να σας δείξω τα εργάκια ζωγραφικής μου, για τον καιρό που πέρασε!! Δεν έμεινα άπραγη βέβαια... δεν είχα απλώς τον χρόνο να σας τα δείξω... Ελπίζω να σας αρέσουν!!!



Σας αγαπώ πάντα και δεν σας ξεχνώ... σας επισκέπτομαι στα κλεφτά και βιαστικά...βλέπω τις δημιουργίες σας,  θα σας επισκεφτώ όμως και για να αφήσω τα σχόλιά μου αυτή τη φορά!!! 

Ξεκινάω με μια τοιχογραφία μου ...για μια μικρή Νεράϊδα που έρχεται λίαν συντόμως!!! καλότυχη και ευτυχισμένη να είσαι αστεράκι μου !!! <3 Σε λατρεύω πριν έλθεις...πριν σε δω καν!!








Φάρος, θάλασσα, κοράλλια, πλοία, φώκιες, γλάροι και χρωματάκια εμπνευσμένα από παραμύθι! Στον απέναντι τοίχο το θέμα ήταν ο ουρανός και το διάστημα!




...και εδώ με βλέπετε"επί τω έργω"!! ζωγραφική, εργασία και χαρά!






 
Τέλος έχω να σας παρουσιάσω μερικά παιδικά πινακάκια, αφιερωμένα στις όμορφες μικρές νεράϊδες, Αγάπη, Φαίδρα, Δήμητρα και Αναστασία-Μαρία και στον πιο γλυκό αργοναύτη Ιάσωνα, που ήδη βαπτίστηκαν, σας λατρεύω και εσάς αγάπες μου όμορφες!! πάντα ευτυχισμένα και τυχερά να είσαστε αστεράκια μου!!





..χαμογελαστά δελφινάκια, η Αργώ στα κύμματα, γοργόνες, νεραϊδένιο δάσος αλλά και ....φλαμίνγκος δεν θα μπορούσαν να λείπουν, αφού έχουν και την "τιμητική" τους φέτος!!



πως σας φαίνονται; νομίζω είναι ό,τι πρέπει για διακόσμηση παιδικού δωματίου αλλά και ιδανικά δωράκια βάπτισης! περιμένω τις εντυπώσεις σας!

26 σχόλια:

syros2js είπε...

Φανούλα μου! Μας μαγεύεις κάθε φορά, κορίτσι μου!
Προσωπικά, χάνομαι στις δημιουργίες σου! Ό,τι κι αν κάνεις, το κάνεις άψογα!
Με το καλό η μικρούλα σας! Γερή κ' ευτυχισμένη να είναι!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μάτια μου!
Έχεις την αγάπη μου!

Fanypap είπε...

Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου αγαπημένη!!! φιλάκια πολλά, να περνάς υπέροχα γλυκιά μου, σ'αγαπώ πολύ !!! <3

Fanypap είπε...

syros2js I love you!!! <3

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Τι ωραια εκπληξη ηταν αυτή Φανουλα μου; ηρθες γεματη δημιουργίες και πως να μην χαρείς με ενα απο τα ποιο ομορφα νέα στον κόσμο; να κρατήσετε στην αγκαλια σας.. την πριγκίπισσας σας.. να ερθει με όλες τις ευχες του κοσμου επανω της .με το καλο..!!!
ελπίζω να τα πουμε στην πατριδα αν δεις τα μεηλ σου... υπεροχες οι ζωγραφικες σου δημιουργιες.. φιλη μου να περνας ομορφα .. φιλακιααααα!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

πανέμορφα είναι, όλα!

καλή σου μέρα

Fanypap είπε...

Σμαραγδάκι Ρούλα Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου δημιουργικό!!!Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!!! θα χαρώ πολύ να σε δω και από κοντά γλυκούλα μου!! θα το προσπαθήσω.. φιλάκια πολλά!!! <3

Fanypap είπε...

Κική Κωνσταντίνου Ευχαριστώ πολύ Λογοτέχνιδά μου όμορφη!!! <3 φιλάκια.

Νίκη είπε...

Φανούλα μου είναι μοναδικα!! Αυτη η τοιχογραφία,την κοιτάζω και σκέφτομαι, τί υπέροχο σκηνικό για να μεγαλώσει μια μικρη νεράιδα, θα γεμίζει χρώματα τα όνειρά της!
Και τα καδράκια όμως, είναι τα ιδανικά δωρα που θα συντροφεύουν τα πιτσιρίκια κάθε μέρα στο μεγάλωμά τους. Ξεχωριστά, χειροποίτα δε συγκρίνονται με τίποτα τυποποιημένο!
Σε φιλώ!!!

LitsArt είπε...

απλά wow!!!!! τι αλλο να πω για αυτες τις υπέροχες δημιουργίες???γεια στα χέρια σου! καλο και δημιουργικό φθινόπωρο!!

Fanypap είπε...

Νίκη μου αγαπημένη, ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!! Καλή σχολική χρονιά και στα παδάκια σου !!! Καλή πρόοδο να έχουν!!! <3 φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

LitsArt Ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου γλυκούλα μου!! καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο και σε εσένα κούκλα μου!! <3 φιλάκια.

...irida... είπε...

ω!!!!!!ωωω!!!εμεινα αφωνη!!!
καλημερα!!!!
καλο φθινοπωρο.....
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ,,,,ΚΑΛΟΤΥΧΗ ΚΑΙ ΓΕΡΗ!!!!!
υΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!!
ΑΛΛΑ αυτοςο......τοιχος με μαγεψε!!!
μπραβο χρυσοχερα!!!!καλη δημιουργικη συνεχεια!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

παραμυθένιο...........!!!καλα η δικη σου γοργονα ...ολα τα λεφτααααααα!!! με το καλο να ρθει η πριγκιπισσα....θα ζησει ομορφες στιγμες εκει μεσα ειμαι σιγουρη...........

Fanypap είπε...

irida γλυκιά μου, ευχαριστώ πολύ !!! καλό Φθινόπωρο και σε εσένα κούκλα μου!! και καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου !! φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

Sofia Tsimari Ευχαριστώ πολύ Σοφία μου γλυκιά μου!! καλό φθινόπωρο, και καλή συνέχεια στις ομορφες δημιουργίες σου!! φιλάκια. <3

Kiki Aposeki είπε...

Αααα!!! Η ροιχογραφία είνια όνειρο Φανούλα μου!!! Πόσο τυχερή είναι η νεράιδα που περιμένετε!!! Θα έχεις να φτιάχνεις Φανούλα μου!Ουυυυ!!! Σαν παραμύθι το δωμάτιο και σαν παραμύθι να είναι και η ζωή της!!!Σε φιλώ αγαπημένη!!!

Fanypap είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Fanypap είπε...

Kiki Aposeki ,Σ'ευχαριστώ πολύ μωρό μου όμορφο!! η Νεράϊδα ήρθε και μας τρέλανε όλους!!! ζω κάτι απίστευτο, παραμυθένιο!! να χαίρεσαι τα παιδάκια σου κούκλα μου!! καλές γιορτές!!! <3 Ευτυχία και υγεία για όλους σας εύχομαι!!! <3

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Καλησπέρα! Πολύ όμορφα όλα. Θάλασσα μας ταξιδιάρικη. Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλώς σας βρήκα
Χαίρομαι πολύ που είμαι και πάλι στη μπλογκογειτονιά μας
Πολύ όμορφα όλα, αλλά ένα ξεχώρισα , το δελφινάκι μου φυσικά :}

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλέ, τι γλυκειά φίλη έχω εγώ... τώρα τα διαβάζω και νομίζω ότι ακούω την φωνούλα σου... κουτσούνα μου εσύ...

και είναι όλα υπέροχα!!!!!!!!!! μπράβο ταλέντο μου

καλή χρονιά και εδώ!!! και.... βρισκόμαστε στο φεις... βεβαίως... φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Fanypap είπε...

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!! καλό μήνα, καλή Πρωτομαγιά!! <3

Fanypap είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου αγαπημένο!! σ'ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!! Φυσικά και θα διάλεγες το Δελφινάκι!! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Paraskevi Lamprini M Μούσα μου αγαπημένη!! Σ'ευχαριστώ πολύ !!! καλή επιτυχία και στο βιβλίο σου κούκλα μου !!! Καλοτάξιδοοοοο!!! φιλάκια. <3

Entertaining Game Channel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...