Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Νέα σειρά, εμπνευσμένη από την Αρχαιοελληνική κληρονομιά μας, και χιονισμένη Θεσσαλονίκη!


Καλημέρα σας φίλοι και φίλες μου αγαπημένοι-ες!! Ευτυχισμένο το νέο έτος εύχομαι σε όλους-ες μας, με υγεία και χαρά!! Έφυγαν και αυτές οι γιορτές, όπως φεύγουν όλα τα ωραία, και τώρα ας στρωθούμε με όρεξη πάλι στις δημιουργίες μας!!

Επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο να σας δείξω μερικά κοσμηματάκια μου, που έφτιαξα με μεράκι και αγάπη!! Είναι η ψυχοθεραπεία μου, εκτός των άλλων!! 

Ξεκινάω με τη νέα μου σειρά, εμπνευσμένη από τους θησαυρούς της Αρχαιοελληνικής κληρονομιάς μας!! 


Ένα παντατίφ, με τον ήλιο της Ολυμπιάδας (Βεργίνα), η οποία λόγω του ότι ήταν Ιέρεια στα Καβείρια Μυστήρια, είχε μεγαλύτερο αξίωμα, από τον Φίλιππο και όλους τους άλλους, και το σύμβολό της είναι το 12άκτινο αστέρι της Βεργίνας!!


Συνεχίζω με το βραχιόλι με τον μαίανδρο, αρχαιοελληνικό κλασικό σύμβολο!!
Από την κλασσική αρχαιότητα ο μαίανδρος εκπροσώπησε την εικαστική έκφραση της πεμπτουσίας της αρχαίας ελληνικής σκέψης – συμβολίζει την αρμονική ταύτιση των αντιθέτων στον ανώτερο δυνατό βαθμό!


Σειρά έχει το  περικάρπιο Μάτι, Γούρι για το 2017 σε διάφορα μεγέθη. Τα χρώματα τα επέλεξα βάσει της Ησιόδιας θεογονίας.

Πήρα από τον Ησίοδο το μαύρο, για το χάος, το τυρκουάζ για την ημέρα, το βεραμάν για την γη την ευρύστερνη!! Το μπλε του έρωτα, που όλα ζευγαρώνει, το μαύρο για τα Τάρταρα που κάθε κακό φυλακίζει,και το χρυσό για τον φωτοφόρο αιθέρα που αιώνια δημιουργεί!!!



Το μάτι και στο αγαπημένο κλασικό συνδυασμό μαύρο - χρυσό!


Ένα καραβάκι παντατίφ με χρυσοκλωστή, σύμβολο από τους θησαυρούς της αρχαίας μας κληρονομιάς!!


Ένα παντατίφ σε τετράγωνο με το μονόγραμμα που επιθυμεί ο καθένας μας!! και σε χρώματα της αρεσκείας μας!!

Εδώ το μονόγραμμα Φ, για μια Φιφή αγαπημένη, που με ενέπνευσε για την σειρά αυτή, με το πάθος της για τη φιλοσοφία των αρχαίων μας προγόνων!! Ευχαριστώ γλυκιά μου για όλες τις όμορφες ιδέες σου!!



Μη ξεχνάμε ότι το Φ συμβολίζει επίσης και τον αριθμό της χρυσής αναλογίας του αγαπητού μας Πυθαγόρα! Το χρυσό αριθμό Φ=1.618.... Αυτό χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες στην αρχιτεκτονική την αγαλματοποιία και στις κατασκευές!

Η αγαπημένη μου Φιφή, με τις εμπνευσμένες από την αρχαιοελληνική μας κληρονομιά, δημιουργίες μου!!  Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου για την υπέροχη φωτογράφιση, και για την έμπνευση που μου έδωσες για τη συλλογή μου "Αρχαιοελληνικοί θησαυροί" Να τα χαρείς με υγεία!!! <3 




Και ένα διαφορετικό μάτι παντατίφ με φλουράκια, γούρι κι αυτό, για ευημερία!!
Ινδιάνικου στυλ θα έλεγα, χαρούμενο και φωτεινό!!


Σκουλαρίκια σε ινδιάνικο στυλ με πολύχρωμες χαντρίτσες,


Δεν θα μπορούσα να παραλείψω ένα λαμπερό παντατίφ, με λαμπερά και διάφανα κρύσταλλα, για εξαιρετικές περιπτώσεις, για να ξεχωρίζουμε!! Θυμίζει ονειροπαγίδα, εξ' ού και η ονομασία που του έδωσα!!


Άλλα γούρια που έφτιαξα για το 2017 είναι και τα βραχιολάκια μου με τα φλουράκια, και τα κρύσταλλα, για ευημερία έβαλα τα φλουράκια  και για υγεία τα κρυσταλάκια του!!


Βραχιολάκια με κορδονάκια και κρύσταλλα με μεταλλικό κούμπωμα! 





Νομίζω ότι σας κούρασα αρκετά.... σας αφήνω με απίθανες φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης μας με το χιονιά, που ντυμένη στα λευκά είναι ακόμα πιο όμορφη! Παραλία Θεσσαλονίκης όπως δεν θα την ξαναδούμε ποτέ!






...το απέραντο λευκό!







κάποιοι πιο τολμηροί το ρίξανε στα χειμερινά σπορ!!




Τέτοιο χιόνι είχε να δει η Θεσσαλονίκη μας πολλά χρόνια!


Σας χαιρετώ, με πολλές ευχές για το νέο έτος, για υγεία,ευτυχία, χαρές, και πολλές δημιουργίες φίλες και φίλοι μου, υποσχόμενη να σας ενημερώνω πιο τακτικά για τις δημιουργίες μου, και να ενημερώνομαι για τις δικές σας υπέροχες δημιουργίες επίσης!! Περιμένω τις εντυπώσεις σας!! Να περνάτε υπέροχα, σας αγαπώ ... μου λείψατε!! <3 φιλάκια.

25 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Φανή μου, δεν το πιστεύω πως έκανες ανάρτηση μετά από τόσον καιρό!!!!!! Κι εγώ στην δική μου έβαλα σύνδεσμο προς την σελίδα σου στο FB αντί για το blog (νομίζοντας πως το είχες …ξεχάσει)!
Καταπληκτικά είναι όλα τα νέα σου έργα και πολύ μου αρέσει που εμπνέεσαι από την αρχαία Ελλάδα. Είναι εξαιρετικά!!! Πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες της χιονισμένης Θεσσαλονίκης!!!! Εμείς εδώ είχαμε ελάχιστο χιονάκι και δεν το χαρήκαμε ούτε για μια μέρα!
Φιλάκια πολλά και ελπίζω να κάνεις πιο συχνές αναρτήσεις εδώ!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καλημέρα Φανούλα μου.
Τι ευχάριστη έκπληξη η ανάρτησή σου.
Μας έλειψες!
Οι δημιουργίες σου, όπως πάντα υπέροχες και με φαντασία.
Όσο για τις φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης, τί να πω;
Καλά που βγάλατε όλοι για να τη δω κι εγώ. Κλεισμένη μέσα με το μωρό, έβλεπα το χιόνι από το παράθυρο.
Μη χάνεσαι.
Φιλάκια πολλά.

~reflection~ είπε...

Καταπληκτική Δουλειά....
Με αιχμαλώτισε λίγο περισσότερο ο Ήλιος της Βεργίνας και το περικάρπιο Μάτι...

Ο Όσκαρ Ουάιλντ που τόσο προσωποποιησε τα άψυχα θα έλεγε "...οι ασημένιες νιφάδες δεν αισθάνθηκαν για πόσες όμορφες συνεπαγωγές ήταν υπεύθυνες!!.."
:))

Ειρηνη Σ είπε...

καλημερα Φανη , οχι μονο υπεροχες δημιουργιες και φωτογραφιες αλλα και πολυ ομορφη παρουσιαση
να εισαι καλα να μας ξαναχαρισεις τετοιες ομορφιές

Table Rouge είπε...

Πολύ όμορφη η ιδέα σου να χρησιμοποιήσεις την Αρχαιοελληνική μας κληρονομιά για τις καινούργιες σου δημιουργίες οι οποίες είναι όπως πάντα τέλειες!!! Ειδικά η παρουσίαση που έκανες τις κάνει ακόμα πιο όμορφες!! Όσο για το χιόνι στην Θεσσαλονίκη σας, με κάνει και ντρέπομαι για το λίγο χιόνι που έπεσε εδώ στην Αθήνα. Πάντως για τα δικά μας δεδομένα που δεν χιονίζει ποτέ,μου φάνηκε αρκετό!! Να είσαι πάντα καλά Φανή μου και να δημιουργείς, είναι πράγματι αγχολυτικό!!

Funky Monkey είπε...

Καλησπέρα σου και καλή χρονιά! Οι δημιουργίες σου υπέροχες, το ίδιο και οι φωτογραφίες της χιονισμένης Θεσσαλονίκης.
Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις! :)

Νίκη είπε...

Φανη μου τι χαρα να σε βλέπουμε κι εδω! Αχ αυτό το fb μας ξεμυαλίζει!
Η δουλειά σου είναι εκπληκτική, αξιοποιησες την έμπνευση με τον καλύτερο τρόπο!
Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και στις βόλτες στην όμορφη πόλη σας!!

Χρυσούλα είπε...

Πολύ όμορφα όσα μας δείχνεις!

Καλή συνέχεια Φανή και καλή χρονιά!!!

magda είπε...

Υπέροχα Φανούλα μου, θερμά συγχαρητήρια!
Να έχεις κι εσύ μια ευλογημένη χρονιά, γεμάτη έμπνευση, υγεία και αγάπη!
Φιλιά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλως όρισες Φανουλα.. ξανά στον κοσμο του μπλοκ...θαυμασα τις υπέροχες δημιουργιες σου φιλη μου..ολς ολες μια και μια.. γεια στα χερια σου... αλλα εκει που χτυπησε η καρδουλα μου ηταν η αγαπηενη μου Θεσσαλονικη... τι ομορφη που ηταν χιονισμενη.!! σαν ονειρο.. πόσο μου έχει λειψει να ήξερες.. η καθε φωτογραφια σου με γεμιζε θυμησες μακρινες.. σαν πιτσιρικα θυμαμαι οταν χιονιζε..τους κρυσταλους που κρμοταν σαν σπαθια απο τις κεραμιδενεις σκαπες..να είσαι καλα και σε ευχαριστω πολύ για ότι απολαυσα.. εδώ.. καλη εβδομαδα φιλη μου και καλες και πολλες δημιουργιες με την καινουργια χρονια.!!φιλακιαααα!!

Fanypap είπε...

Μαρι-Ανν, αγαπημένη μου φίλη, ευχαριστώ πολύ!!! Φυσικά και αγαπώ πολύ το blog μου και την blogoγειτονιά μας !! Απλώς δεν είχα τον χρόνο να κάνω ανάρτηση.. τώρα με την πρώτη ευκαιρία το έκανα και θα συνεχίσω να το κάνω... όσο πιο τακτικά μπορώ!! Χαίρομαι που σας άρεσαν οι δημιουργίες μου, το χιόνι το απολαύσαμε, με πάρα πολλά προβλήματα!! Δυστυχώς δεν είμαστε προετοιμασμένοι για τέτοιες θερμοκρασίες, έτσι αποδείχτηκε.. Φιλάκια πολλά !!! <3

Fanypap είπε...

Ρένα Χριστοδούλου αγαπημένη μου φίλη!! Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! Υπέροχη η Θεσσαλονίκη μας χιονισμένη, αλλά ανέτοιμη σε όλα της!! Ρεύμα, νερό, θέρμανση όλα πάσχουν σε τέτοιες θερμοκρασίες!! καλύτερα που την έβλεπες από το παράθυρο μόνο!! φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

~reflection~ Κάκια μου, αγαπημένη μου ποιήτρια!! Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Πόσο όμορφα τα περιγράφεις!! φιλάκια πολλά !! <3 Θα τα λέμε συχνότερα !!

Fanypap είπε...

Ειρηνη Σ, Αγαπημένη μου Ειρήνη μου !! σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! θα τα λέμε συχνότερα πιστεύω τώρα καλή μου!! μου λείψατε πολύ !!! φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

Table Rouge, Ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου !! χαίρομαι που ξαναβρισκόμαστε μετά από τόσο καιρό!! μου λείψατε!! μια χαρούμενη Blogoγειτονιά που γεμίζει τις μπαταρίες μας!! θα τα λέμε συχνά πιστεύω!! Το χιόνι επανέρχεται.. φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

Funky Monkey, Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου !! Καλή χρονιά γλυκιά μου!! θα τα λέμε συχνά , μου λείψατε!! φιλάκια <3

Fanypap είπε...

Νίκη μου αγαπημένη !!! ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!! ναι!! μας ξεμυαλίζει το FB και ροκανίζει τον χρόνο μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε!! Πιστεύω τώρα θα σας βλέπω πιο συχνά και από εδώ!! μου λείψατε πολύ !!! καλή χρονιά γλυκιά μου!! φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

Χρυσούλα μου γλυκιά μου !! καλή χρονιά και ευτυχισμένη!!! να περνάτε υπέροχα!! σ'ευχαριστώ πολύ !!! φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

magda μου αγαπημένη ταξιδιάρα φίλη μου!!! ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! Καλή χρονιά!! υγεία, ευτυχία, και πολλά ταξίδια όμορφα και να μας τα δείχνεις με τον τρόπο σου τον μαγικό γλυκιά μου!! φιλάκια πολλά !! <3

Fanypap είπε...

Σμαραγδάκι Ρούλα, Ρουλάκι μου αγαπημένο!!καλή χρονιά και ευτυχισμένη!! να είσαστε καλά και να δημιουργείτε !! Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! Θα σας βλέπω συχνότερα τώρα, γιατί μου λείψατε πολύ !! Η Θεσσαλονίκη μας , πανέμορφη με το χιόνι, με πολλά προβλήματα όμως και πολύ κρύο!!! καλύτερα να την απολαμβάνεις από τις φωτός το χειμώνα!! χα χα!! φιλάκια πολλά καλή μου φίλη!! <3

Mia είπε...

Πανέμορφες δημιουργίες και πανέμορφη πόλη η Θεσσαλονίκη!!!

Fanypap είπε...

Mia μου αγαπημένη !! ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! φιλάκια!!!

Furniture Jepara Berkualitas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Entertaining Game Channel είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
mobile legend hack diamond είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...