Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Νέα χειροποίητα κοσμήματα με διάφορα υλικά και τεχνικές!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου!! Σήμερα σας έχω πολλά πολλά νέα κοσμηματάκια που έχω φτιάξει με διάφορες τεχνικές, άλλα με χάντρες, άλλα με δέρμα, με πέρλες, με σύρμα αλλά και με καουτσούκ! Για πάμε να δούμε καλύτερα τις φωτογραφίες όμως! Ξεκινάμε με κόσμημα για τον λαιμό με σβαρόφσκυ και χάντρες πλεγμένες σε ειδική τεχνική...


Συνεχίζουμε με κόσμημα για τον λαιμό "φωλίτσα" με σύρμα σε διάφορα χρώματα πλεγμένο και πέρλες, που είχα φτιάξει και παλαιότερα και είδα ότι σας άρεσε πολύ.. :) Κόσμημα ασυνήθιστο, και πανέμορφο!! Δεν συμφωνείτε;;!! Μπορείτε να δείτε τα υπόλοιπα κοσμήματα με φωλίτσες για το λαιμό αλλά και φωλίτσα σε δαχτυλίδι που έχω φτιάξει κάνοντας κλικ εδώ. Μαζί του στη φωτογραφία; δαχτυλιδάκι μακραμέ!




συνεχίζουμε με αστραφτερά βραχιολάκια πλεγμένα με ειδική τεχνική σε διάφορα σχέδια και χρώματα!









...βραχιολάκια μακραμέ με καρδούλες αλλά και πράσινες χάντρες...









..και φυσικά ασορτί βραχιολάκια με λουλουδάκια!




...κοσμήματα με κόκκινο καουτσούκ, βραχιολάκι, δαχτυλιδάκι και σκουλαρικάκια! Δείτε αν θέλετε και άλλα κοσμήματα με καουτσούκ που έφτιαξα παλαιότερα κάνοντας κλικ εδώ!




...και τέλος κοσμηματάκια με πέρλες κρεμαστά για τον λαιμό σε διάφορα σχέδια!!





Είναι γεγονός πλέον η έκθεση με τα παλιά συρτάρια, στην Μονή Λαζαριστών και τα εγκαίνεια θα γίνουν Παρασκευή 18 Μαϊου, 8μμ!! Μια ιδέα της φίλης μας Ρένας Χριστοδούλου (diaheiros.blogspot.com), που υλοποιείται για φιλανθρωπικό σκοπό!!! Σας περιμένουμε όλους !!! Περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ. Σας έχω μερικές φωτός από την προετοιμασία της έκθεσης όπου μπορείτε να δείτε πολλά πολλά όμορφα συρτάρια και τα κορίτσια "επί το έργον"!







Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο μου Γιάννη Βελίκη (psychanaptyxis.blogspot.com) και την παρέα του, που συμπεριέλαβαν στο καταπληκτικό τραγούδι τους και έργα ζωγραφικά δικά μου και των αστεριών μου, στο βίντεο που έφτιαξαν για το τραγούδι τους "Γιατί η Αγάπη Μάτια μου"!!! Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία!!! γιατί πραγματικά το αξίζουν!!! Οι καταπληκτικοί στίχοι από τον Σάκη Αθανασιάδη, μουσική, κιθάρα και τραγούδι από τον Γιάννη Βελίκη και Ηχοληψία - Παραγωγή από τον Χρήστο Φολτόπουλο. Σας ευχαριστώ και πάλι παιδιά για την μεγάλη τιμή που μου κάνατε να συμπεριλάβετε και τα έργα μου στο βιντεάκι σας!!! Ακούστε το τραγουδάκι, πραγματικά αξίζει!! Και αν θέλετε επισκεφτείτε και το κανάλι ArpeggiosMP στο YouTube για να ακούσετε και τις υπόλοιπες δουλειές των παιδιών.. :)


Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου!! Καλό σας βράδυ!!

32 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλα είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!
Μου έρεσε πολύ ο κολιές φωλίτσα!!!
Τι φανταστικά που είναι τα συρτάρια!
Φιλάκια και καλό σας βράδυ!!!

χρυσάνθη είπε...

Πολύ γλυκά, δροσερά, καλοκαιρινά,χαρούμενα!!!Πανέμορφα όλα!!!Συγχαρητήρια και για την εικαστική συμμετοχή σου στο τραγουδι που μας αναφέρεις!!!Τι χαρά!!!Καλό ξημέρωμα Φανή μου!!!

Evie είπε...

Πολύ διαφορετικά κι ωραια Φανή μου, γεια στα χέρια σου!!

Όσο για τα συρτάρια, σας Συγχαίρω όλες κι ολους για τις δημιουργίες σας!!!!

Καλό Π-Σαββατοκύριακο, πολλά φιλάκια!

anna είπε...

Δεν ξέρω για ποιο να πρωτομιλήσω.Είναι εκπληκτικά!Καλή επιτυχία με τα συρτάρια.

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα!!!! Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!
Καλημέρα!!!!!

kallianira είπε...

Πολύ ιδιαίτερα,πολύ ξεχωριστά!!!
Η φωλίτσα είναι τέλεια!!!
Καλή επιτυχία με την έκθεση!!!
Φιλάκια!!

debbgoud είπε...

όλα όμορφα αλλά οι πέρλες με τα κορδελάκια ...super!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Όλα είναι όμορφα όπως πάντα!
Ανεξάντλητες οι ιδέες σου!
Φιλάκια!

Taelia88 είπε...

Είναι όλα ένα κι ένα! Πραγματικά υπέροχα!! Πολύ πρωτότυπες ιδέες! Πανέμορφα!! Φιλιά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!!!!!ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!!ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!ΚΑΛΕ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΙ...ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΡΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΗΣΑ...ΕΚΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ...ΑΝΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

el.mar είπε...

Αααχ σούπερ όλα τα κοσμηματάκια σου Φανή μου!!!!!!!!Μπράβο!!!!
Πάρα πολλά συρτάρια...άντε με το καλό να ξεκινήσει η έκθεση..σε λίγες ώρες..χιχι!!!Πολλά φιλά!!!!!!!

mia είπε...

Φανή...σε θαυμάζω!!!!!
Όμορφα ...καλοφτιαγμένα...και βρε κορίτσι μου πότε προλαβαίνεις και τα φέρνεις βόλτα όλα????
ΥΓ...Ενέργεια στο φούλ... πάντα έτσι να είσαι...

Konstantina είπε...

Πω πω...τι ποικιλία είναι αυτή!!!!!!!!
Είναι όλα υπέροχα!!! Μπράβο!!!

giota είπε...

παρ απολυ ομορφα ολα!!!!φιλακια Φανουλα μου

Αγγελική είπε...

Αμα πιάνουν τα χεράκια σου κάνεις θαύματα!
Καλώς σε ξαναβρίσκω φίλη μου χρυσοχέρα,σου εύχομαι ένα καλό σαββατοκύριακο

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μας τα δείχνεις όλα μαζεμένα και δε ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!!!! Η φωλίτσα τέλεια!!!!

Χρυσούλα είπε...

Πώ! πώ! χορταστική ανάρτηση!...
Μπράβο Φανή! Πολύ-πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου!...Σου τόπα ότι χάρηκα πολύ που σε γνώρισα;..
Καλό βράδυ!

Pepi είπε...

Πιο μεγάλη είναι η δική μου χαρά που σε γνώρισα!!! Οσο για το "επανιδείν", δεν θέλω και πολύ για το επαναλάβω! Αλλωστε το απέδειξα περίτρανα ότι κάνω "μικρές τρέλλες"!!
Οσο για τα κοσμήματα(ιδιαίτερα τα μακραμέ) είναι ΤΕΛΕΙΑ!! Λες, να ξαναέλθω για ένα ..ιδιαίτερο???χαχα!!
Φιλάκια και στα δυο τα μαγουλάκια!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!

Με βάση το σχόλιό σου σε ανάρτησή μου κατάλαβα ότι έγινε κάποια παρανόηση! Εμείς δεν συμμετείχαμε στην έκθεση με κάποιο συρτάρι!Απλά με τις αναρτήσεις μας και την αφίσα στο μπλοκ μας στηρίξαμε αυτή την προσπάθεια! Η επίσκεψη στην έκθεση έγινε το Σάββατο για να δούμε όλα τα εκθέματα από κοντά.
kathy by anthomeli

Stone είπε...

Φανη μου καλή εβδομάδα!!Τι όμορφα πραγματα εφτιαξες?Ολα ειναι υπέροχα, ξεχωρίζω το κολιε-φωλίτσα και αυτο με τα ριγέ κορδελάκια!Χαρηκα πολύ για τη γνωριμία μας, εισαι πολύ ζεστός και χαρούμενος άνθρωπος!Σε φιλώ, να είσαι καλά!!

Madlen είπε...

Φανή όλα είναι τόσο όμορφα, πολύχρωμα και με ωραία υλικά!!!
Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και σου εύχομαι πάντα να χαμογελάς έτσι!!!
Καλή εβδομάδα!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Βλέπω το κολιέ ΜΟΥ..η κάνω λάθος! Όλα πανέμορφα φιληνάδα, σου είπα οτι αγόρασα ένα εργαλείο που κάνει τρύπες στις ζώνες και ανοίγω με αυτό τις τρύπες στα δαχτυλίδια και τα βραχιόλια από εκείνο το πλακέ πλαστικό.Ευχαριστώ για τις ευχές.

Fanypap είπε...

Beauty str. χαίρομαι που σου άρεσαν γλυκειά μου!!Από κοντά έπρεπε να τα δεις τα συρτάρια, πολύ πιο όμορφα!!!φιλάκια.

Χρυσάνθη μου ,Σ'ευχαριστώ!!Σε περιμέναμε να έρθεις!!!Δεν είσαι μακρυά!!!Την άλλη φορά οποσδήποτε...φιλάκια γλυκειά μου!!

Εύη μου, σ'ευχαριστώ!!!Καλή σου εβδομάδα, φιλάκια.

Αnna μου γλυκειά, σ'ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια.

Μαρία μου γλυκειά , σ'ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια καλή σου εβδομάδα!

Kallianira, γλυκειά μου Μαρία, σ'ευχαριστώ!!Χαίρομαι που σου άρεσε η φωλιά, κι εμένα είναι η αγαπημένη μου!!Περίμενα να έρθεις για τα συρτάρια να γνωριστούμε...φιλάκια πολλά!!

Fanypap είπε...

Debgoud, Ντέπη μου γλυκειά , σ'ευχαριστώ!!!Ταιριάζουν τα γούστα μας!!φιλάκια πολλά.

Ελένη φλογερά, Χρόνια σου πολλά γλυκειά μου!!!σ'ευχαριστώ πολύ!!!

Taelia σ'ευχαριστώ γλυκειά μου!!φιλάκια πολλά.

Effie's Sweet Home Designs, Εφούλα μου γλυκειά, σ'ευχαριστώ!!!Κι εδώ ένα κρύο που κάνει, άστα!!έβγαλα ξανά τις κουβέρτες!!!και πολλές βροχές!!!Καλή σου εβδομάδα γλυκούλα μου, φιλάκια πολλά.

el mare, koυνελάκι μου γλυκό, τέλεια ήταν η έκθεση, θα σας δείξω και φωτός!!!!Καλή σου εβδομάδα γλυκούλα μου!φιλάκια.

Fanypap είπε...

Μία μου γλυκούλα θεραπεύτρια, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Κι εσύ κι εγώ , καταλάβαμε το νόημα της δημιουργίας!!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!!

Κostantina μου γλυκειά, χρόνια σου πολλά, ευτυχία ,χαρά, αγάπη σου εύχομαι!!!Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σου!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!!

Giota γλυκούλα μου αγιογράφε, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλή σου εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!!

Μαίρη -Αγγελική, γλυκειά μου αγωνίστρια, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλή σου εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΆΚΙ μου γλυκό, σ'ευχαριστώ! Την άλλη φορά ελπίζω να έρθεις να σε γνωρίσουμε από κοντά, τώρα θαυμάσαμε μόνο τα συρτάρια σου!!!Καλή σου εβδομάδα, φιλάκια πολλά!

Χρυσούλα μου γλυκειά, η χαρά ήταν δική μου που σε γνώρισα και από κοντά!!Ένα πλάσμα γλυκύτατο, ήρεμο, δημιουργικό!!!φιλάκια γλυκειά μου , καλή σου εβδομάδα!

Pepi μου, γλυκύτατό μου πλάσμα, την άλλη φορά σίγουρα θα έχουμε μαζί μας κορδόνια, θα σου το δείξω το μακραμέ και ώσπου να τελειώσει ο καφές , έτοιμο το βραχιολάκι σου!!!

Fanypap είπε...

Pepi μου , ξέχασα τα φιλάκια σου!!!πολλά πολλά!!!

Cathycallie, γλυκούλες μου, σίγουρα σας έχω μπερδέψει μάλλον με τις Χρυσομέλισσες;;; κάπως έτσι... το συρτάρι ήταν αυτών των κοριτσιών, ένα ξεχωριστό συρτάρι, με ιδιαίτερα εξαιρετική δουλειά!!!Μπράβο κορίτσια! Φυσικά όλα τα συρτάρια ήταν εξαιρετικά, και για όλα τα γούστα!!!Συγχαρητήρια σε όλες μας!!!
Μπράβο και σε σας Κάθυ και κάλλη μου , για την υποστήριξή σας!!!φιλάκια πολλά γλυκούλες μου!!

Fanypap είπε...

Stone, γλυκύτατο , πανέμορφο, χαμογελαστό ,μικρούλη πλασματάκι, χάρηκα απεριόριστα που σε γνώρισα και από κοντά!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δημιουργήματά μου!!φιλάκια γλυκούλα μου και θα τα ξαναπούμε...καλή σου εβδομάδα όμορφή μου!!!

Μαντρίνα μου γλυκειά, η χαρά ήταν δική μου που γνώρισα τόσο αξιόλογα πρόσωπα, κι ένα από αυτά είσαι κι εσύ!!! Οι ευχές σου πολύτιμες , σ'ευχαριστώ , εύχομαι τό ίδιο και σύ!!!Να είσαι πάντα χαρούμενη, και ευτυχισμένη γλυκειά μου!!φιλάκια πολλά , καλή σου εβδομάδα!!!

Αχτίδα της ζωής μου, ναι καλά βλέπεις!!!Είναι το κολιέ σου!!Με υγεία να το χαρείς, και χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα γλυκούλα μου!!!φιλάκια πολλά, καλή σου εβδομάδα!!!

Δημιουργία είπε...

Ολα ομορφα και καλα, αλλα το κολιε με τα φιογκακια ειναι το κατι αλλο.

Magia da Inês είπε...

¸.•°`♥✿⊱╮
❤♡
Sua coleção está muito criativa.
Sucesso na exposição das gavetas.
Boa semana!
Beijos.
Brasil
¸.•°`♥✿⊱╮

Fanypap είπε...

Δημιουργία μου γλυκειά, χαίρομαι που σου άρεσαν!!! φιλάκια πολλά!!!

Magia da Ines, my friend thank you!!!Kisses from Greece.

Fotini Kouzoumi είπε...

Πανέμορφα όλα τα κοσμήματα!!! Ξεχώρισα τη φωλίτσα με τα αυγά!!! Πολύ πρωτότυπο!!!

Fanypap είπε...

Fotini Little Treasures, χαίρομαι που σου άρεσαν γλυκιά μου!!Σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...