Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Πολύχρωμα βραχιόλια φιλίας σε διάφορα σχέδια!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου και καλή εβδομάδα σε όλους!!! Μια όμορφη και ζεστή βδομάδα μόλις ξεκινάει!!! Σήμερα σας ετοίμασα χαριτωμένα και πολύχρωμα καλοκαιρινά βραχιολάκια φιλίας σε διαφορετικά σχέδια!! Δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία που σε ανταμοίβει όμως με το αποτέλεσμα της! Τα έφτιαξα με μουλινέ αρίστης ποιότητας για να μη ξεβάφουν! Έφτιαξα και μερικά επιπλέον με σχέδιο καρδούλες που φαίνονται και αυτά στις παρακάτω φώτο...






Το χρώμα σε κάποιες φωτό ίσως να είναι λίγο αλλοιωμένο γιατί γυαλίζουν οι μουλινέδες στο φως ημέρας!!! Στην πραγματικότητα είναι πιο ζεστά λίγο!! Μπορείτε να δείτε αν θέλετε και άλλα βραχιόλια φιλίας που έχω φτιάξει σε διαφορετικά σχέδια, οδηγίες για το πως μπορείτε να φτιάξετε βραχιόλια φιλίας καθώς και άλλα πλεκτά βραχιολάκια κάνοντας κλικ εδώ!







Τα βραχιόλια τα φωτογράφησα με την βοήθεια της αγαπημένης μου τρομπέτας!! Η τρομπέτα μου είναι ανθισμένη όλο το καλοκαίρι και την πήρα από μια φίλη μου από την Χαλκιδική!



Συνεχίζουμε με μερικά ακόμα vintage κοσμήματα για τον Δημιουργικό διαγωνισμό Ιουνίου της αγαπημένης μου apinkdreamer (apinkdreamer.blogspot.gr) με θέμα το vintage!





Τέλος να σας ξεναγήσω στο όμορφο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της πόλης μας...





...και μια βόλτα στην όμορφη παραλία της Περαίας μας!





Τελευταίες άφησα τις φωτογραφίες από την καταρακτώδη βροχή στην Θεσσαλονίκη μας χθες!!

Όχι που δεν θα έβρεχε!! Έκθεση βιβλίου έχουμε!!! Γίνεται να μη βρέξει;;!!! Καθιερωμένη πια η βροχή κατά την περίοδο της έκθεσης βιβλίου!!! Σήμα κατατεθέν πλέον !!!



Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου!! Καλή βδομάδα σε όλους!!

51 σχόλια:

Leviathan είπε...

Καλησπέρα!!! Υπέροχες οι δημιουργίες σου! Οπως πάντα φυσικά!!! Και φωτογραφίες όμως μ αρέσουν πολυ!!! Η βροχή ήταν απίστευτη! Με το τουλουμι :) :) πολυ καλη σου εβδομάδα!

DIMI είπε...

Φανη μου υπεροχα τα βραχιολια,τα σκουλαρικια και φανταστικη η τρομπετα σου!Πολλα φιλακια!Καλο βραδυ!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Αυτά τα χαρούμενα νεανικά βραχιολάκια ήταν και είναι τα αγαπημένα μου.Χαίρομαι όταν τα βλέπω μου αρέσει
η πλέξη τους και οι συνδιασμοί χρωμάτων,δεν γνωρίζω πως πλέκονται αλλά ξέρω ότι θέλει πολύ κόπο και υπομονή.Νάσαι πάντα καλά και να δημιουργείς.....

Taelia88 είπε...

Τα βραχιολάκια σου είναι απίστευτα!! Αυτά με το σχέδιο της καρδιάς, μοναδικά!! Μπράβο σου!! Όσο για τα κοσμήματα δεν έχω λόγια! Ειδικά το δεύτερο ζευγάρι με τις πεταλούδες... απίθανο!! Καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό!! Φιλιά!

Σοφία είπε...

Μου αρέσανε πάρα πολύ!!!
Τα βραχιολάκια πολύ νόστιμα,
αλλά τα σκουλαρίκια με τις πεταλούδες
καλύτερα μακράν....

anna είπε...

Καλή σου μέρα Φανή με τα υπέροχα,φανταστικά,απίστευτα βραχιολάκια σου!!!!Μου άρεζαν και μου αρέσουν(να μας κάνεις σεμινάριο).
Κι αυτό το στυλ στα σκουλαρίκια με το χρώμα που διάλεξες,είναι εκπληκτικά!!!
Όπου πας είσαι με την κάμερα έτοιμη;
Χα χα καλή συνέχεια.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

θαυμάσια!!! όλα...
κρίμα που έβρεξε... αλλά φέτος απ' ότι είδα.. ο καιρός ήταν πολύ ιδιαίτερος!!!

Unknown είπε...

καλημέρα Φανή μου
ωραία καλοκαιρινά χαρούμενα τα βραχιολάκια σου-)όλα τα κοριτσάκια έχουν τρέλα με αυτού του είδους κατασκευής.Θυμάμαι σε ένα σπίτι είχαν μαζευτεί,άπλωσαν όλες τα πόδια τους και τα πλέκαν πάνω σε αυτά..χιχι
και τα σκουλαρίκια είναι πολύ όμορφα.Η τρομπέτα πανέμορφη,και την πήρες από μας!!!
Κόσμος....εκεί πάω σινεμαδάκι-)
Επίσης οι ληψεις σου από την πόλη μας είναι πανέμορφες.Πολλά φιλιά-)

Unknown είπε...

καλημέρα Φανή μου
ωραία καλοκαιρινά χαρούμενα τα βραχιολάκια σου-)όλα τα κοριτσάκια έχουν τρέλα με αυτού του είδους κατασκευής.Θυμάμαι σε ένα σπίτι είχαν μαζευτεί,άπλωσαν όλες τα πόδια τους και τα πλέκαν πάνω σε αυτά..χιχι
και τα σκουλαρίκια είναι πολύ όμορφα.Η τρομπέτα πανέμορφη,και την πήρες από μας!!!
Κόσμος....εκεί πάω σινεμαδάκι-)
Επίσης οι ληψεις σου από την πόλη μας είναι πανέμορφες.Πολλά φιλιά-)

Mª Reyes είπε...

Todos los trabajos son preciosos. Hace un par de años estuve visitando Grecia, si pudiera, volvía ahora mismo, me encanto la gente, el paisaje...todo. Besos

Unknown είπε...

Καλημέρα!!!
Τα βραχιολάκια μου θύμισαν την εποχή που πήγενα σχολείο και ήταν πολύ στην μόδα και όλοι φτιάχναμε βραχιολάκια και τα φοράγαμε τέσσερα τέσσερα!!! Μ΄αρέσει πολύ αυτό πολύ σχηματίζει καρδιές.
Καλή σου βδομάδα!!!

fotolabida maria είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ!!!!ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!ΟΙ ΦΩΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

Φιλία είπε...

Φανή μου, έχω χάσει επεισόδια; Τι είναι τα βραχιόλια φιλίας; Κεντιούνται σε καμβά;
Πάντως, είναι υπέροχα! Και τα vintage κοσμήματά σου για το διαγωνισμό..... φανταστικά! Έχω κι' εγώ τρομπέτα (Καπένσια), είναι πανέμορφη αλλά μαζεύει και ΤΑ μερμήγκια!!!!!!
Μ' αρέσει που ΠΑΝΤΑ βάζεις και φωτό της λατρεμένης σου πόλης!!!!
Φιλάκια πολλά

Sofia είπε...

Γεια σου αγαπητή Φανή! Υπέροχα τα βραχιολάκια φιλίας? Πως τα έφτιαξες? Θέλω και εγώ :p Η τρομπέτα σου είναι πολύ όμορφη! Το ίδιο και τα σκουλαρικάκια! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Όμορφες και οι φωτογραφίες σου! Πολλά φιλούθκια :)

neraiditsa είπε...

Πόσα όμορφα πραγματάκια έφτιαξες Φανή μου και τι όμορφες φωτογραφίες βγάζεις πάντα!!!
Φιλιά!!!

Pepi είπε...

Τώρα θα έχουμε και μάθημα για βραχιολάκια φιλίας!! Χαχα!!! Φανή μου, είναι πολύ χαρούμενα, με ζωηρά χρώματα, καλοκαιρινά και όχι μόνον! Οι φωτογραφίες σου είναι χάρμα οφθαλμών!Φιλάκια και να'σαι καλά!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

επανέρχομαι με μια ερώτηση γιατί μόνον σε μένα δίπλα στην ημερομηνία μετά τον σχολιασμό βγάζει τον κάδο απορριμάτων;;;(διαγραφή) Τι κάνω στραβό;;

Kiki Aposeki είπε...

Βραχιολάκια, ανθισμένες τρομπέτες, τέλειες φωτογραφίες και μια μπόρα!!!! Όλα μαζί σε μια ανάρτηση γεμάτη από Φανούλα!!!! Φιλάκια γλυκιά μου Φανούλα, καλό βράδυ να έχεις!!!!

Fanypap είπε...

Έφη Αδαμίδου Πασοπούλου, δεν κάνεις τίποτα στραβό καλή μου , μην ανησυχείς!!Αυτό υπάρχει σε όλα τα σχόλια, για να μπορείς να διαγράφεις κακόβουλα σχόλια!! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!Πράγματι χρειάζεται πολύς χρόνος για τα βραχιολάκια αυτά για τί έχουν άπειρους διπλούς κόμπους το καθένα!!!φιλάκια πολλά!

Fanypap είπε...

Leviathan, καλή σου εβδομάδα συγγραφέα!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!!

DIMI μου , σ'ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!!φιλάκια , καλό βράδυ!!

Taelia, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλή σου εβδομάδα!!!Φιλάκια πολλά!!

Σοφία μου γλυκειά , σ'ευχαριστώ πολύ!!φιλάκια , καλή σου εβδομάδα!!

Άννα μου γλυκειά, η φωτογραφική μηχανή είναι πάντα στην τσάντα μου!!!Δεν χάνω ευκαιρία, αποδείχτηκε ακόμη ένα χόμπυ μου η φωτογράφιση τελικά!!!Όσο για τα σεμινάρια είμαι έτοιμη, όποτε το αποφασίσετε, πάμε για καφέ...μαζί με κλωστές!!! Όσο διαρκεί ένας καφές χρειάζεται για να το μάθεις, αν και για να ολοκληρωθεί το βραχιολάκι,χρειάζεται πολλές ώρες!!!φιλάκια πολλά!!!

Fanypap είπε...

Paraskevi Malouxou, Παρασκευούλα μου γλυκειά, σ'ευχαριστώ!!!Μήπως ο καιρός είναι ελεγχόμενος πια;!!!Ιδιαίτερος πολύ, όπως είπες!!φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!!!

Χρυσούλα Μαυροπούλου, Χρυσούλα μου γλυκειά, όντως έχουν τρέλλα τα κοριτσάκια μ'αυτά!!!Να φανταστείς ότι ακόμα και τα μικρά μου αστεράκια ήθελαν να τους δείξω πως γίνεται!! και αν σου πω ότι τα περισσότερα το έμαθαν;!!!Η τρομπέτα μου όντως είναι Χαλκηδικιώτισσα!!!Πανέμορφη!!!φιλάκια , καλή εβδομάδα!!!

Fanypap είπε...

Mª Reyes, Ι am glad that you love my country Greece!!Thank you very much!!!Have a good week!Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

Μαρία μου γλυκειά, ναι είναι πάλι στη μόδα!!Κι αυτά με τις καρδιές είναι τα αγαπημένα μου!!!φιλάκια , καλή σου εβδομάδα!!!

Fotolabida 1, Φωτολαμπίδα μου γλυκειά , σ'ευχαριστώ πολύ!!Καλή σου εβδομάδα , φιλάκια πολλά!!!

Φιλία μου γλυκειά, όχι δεν κεντιούνται σε καμβά!!Πλέκονται κλωστές με κόμπους μεταξύ τους!!!Να φανταστείς ότι μόνο η μία σειρά από ένα χρώμα έχει 28 κόμπους, δηλ 7 διπλά χρώματα, από 2 κόμπους το καθένα!!! Η τρομπέτα,ναι μαζεύει μηρμύγκια, αλλά είναι τόσο όμορφη, που αξίζει!!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!!

Βasiliki μου γλυκειά, μακάρι να ήσουν κοντά , θα σου το μάθαινα αμέσως!!!Φιλούθκια και καλή εβδομάδα καλή μου!!!

Neraiditsa μου γλυκειά, σ'ευχαριστώ πολύ!!! φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!

Pepi μου γλυκούλα, ναι σίγουρα, μαζί με τα κορδόνια για μακραμέ, στις τσέπες μας θα έχουμε και κλωστές τώρα!!!Ώσπου να τελειώσει ο καφές, θα τα μάθεις κιόλας!!!φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!!

Fanypap είπε...

Κiki , Κικίτσα μου ,μωρό μου όμορφο, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Ακόμα εδώ είσαι εσύ;;!!Δεν πήγατε διακοπές;!!Εμπρός ...εμπρός..βήμα ταχύ, γρήγορα στην εξοχή για ξεκούραση!!!!Φιλάκια πολλά, όνειρα γλυκά!!!

Milton Alves είπε...

Querida Fani!
Ai verão. Aqui no hemisfério Sul, inverno, mas essas pulseiras ficariam bem nas brasileiras. Nosso país gosta dessas coisas.
Beijos no coração!

morphoplasies είπε...

Φανη μου γεια σου!! απο που ν αρχισω! απο τα βραχιολακια που ειναι τοσο ωραια με τα χαρούμενα χρωματα τους- τις ωραιες φωτογραφιες( μηπως να καναμε καμια εκθεση φωτογραφιας -βροχη στην εκθεση βιβλιου?) την υπεροχη τρομπετα σου(η δικη μου χαλουσε πολυ γρηγορα στο μπαλκονι στη γλαστρα και την ξηλωσα). Ολα ειναι υπεροχα!! Μπραβο σου!!Φιλακια!

χρυσάνθη είπε...

Φανούλα μου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ τα βραχιολάκια φιλίας και όντως δύσκολα στην κατασκευή τους!!!Τα σκουλαρίκια επίσης υπέροχα !!!Μου αρέσει που συχνά μας κάνεις και μια γλυκιά βολτούλα στηνόμορφη Θεσσαλονίκη!Φιλάκια πολλά!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΞΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!
ΠΑΝΤΑ ΒΡΕΧΕΙ Ε; ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ....
Η ΤΡΟΜΠΕΤΑ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!!!!!!
ΜΑΣ ΠΗΓΕΣ ΟΜΟΡΦΗ ΒΟΛΤΑ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Αυτά τα βραχιόλια τα λατρεύω. Μου αρέσει ιδιαίτερα αυτό με τις καρδούλες.

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καλησπέρα!!Πολύ ξεχωριστά τα βραχιολάκια σου..!Και τα vintage κοσμήματα πολύ πολύ όμορφα!
Οι φωτογραφίες υπέροχες..!
Πολλά συγχαρητήρια για τις δημιουργίες και να περνάς πάντα όμορφα!! Βλέπω όλες τις αναρτήσεις και εδώ και στο facebook και ας μην αφήνω σχόλια!! :-) Φιλιά!!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

υπέροχα βραχιολάκια, φανταστικές φωτογραφίες!!μπράβο!

apinkdreamer είπε...

φανη μου ειναι ολα πολυ ομορφα! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

Fanypap είπε...

Milton, oh!!I forgot it!!You have winter now!!!Have a good winter then!!!Thank you, I like the bracellets of your country!! You have many excellent artworks there!!!

Fanypap είπε...

Mar Kal, Πολύ πρωτότυπη έκθεση θα ήταν!!!Χα χα χα!!!"Βροχή στην έκθεση βιβλίου"!!!! Πρωτοφανές!!Πάντως ωραία ιδέα για έκθεση φωτογραφίας!!Η τρομπέτα μου είναι στο χώμα, γιαυτό είναι τόσο μεγάλη!!! Σε γλάστρα σίγουρα θα είχε πρόβλημα...αυτή εξαπλώνεται πάρα πολύ!!!φιλάκια γλυκούλα μου!!!Σ'ευχαριστώ.

Χρυσάνθη μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ!Ξέρεις μου έγινε συνήθεια, όπου πάω έχω και τη μηχανή μου μαζί!!!Απέκτησα καινούργιο χόμπυ!!φιλάκια πολλά και στον εγγονούλη!!!

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου όμορφη, σ'ευχαριστώ πολύ!!Στην έκθεση βιβλίου , πάντα βρέχει και τους κάνει χαλάστρα!!!Ποτέ μέχρι τώρα, ούτε έναν Ιούνιο δεν έκανε καλό καιρό στην έκθεση αυτή!!!Μια φορά τους ξύλωσε και τα σπιτάκια η θύελα!!Αφού να φανταστείς, όταν θέλουμε να βρέξει, λέμε: Να κάνουμε καμιά έκθεση βιβλίου βρε παιδιά;;!!φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου γλυκό, χαίρομαι που σου αρέσουν!! Κι εμένα το γαλάζιο με τις καρδούλες μου αρέσει πολύ!!!φιλάκια να περνάς καλά!!

Positive thinking-female code, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Κι εγώ σ'ακολουθώ, μου αρέσει το μπλογκ σου!!!φιλάκια πολλά!!!Να περνάς καλά!!

Nemecis, γλυκούλα μου, σ'ευχαριστώ!!!Να χαίρεσαι και το μωράκι σου!!!φιλάκια , να περνάτε καλά!!!

Fanypap είπε...

apinkdreamer, γλυκούλα Νεραϊδομαγισσούλα μου, σ'ευχαριστώ!!! Σ'ευχαριστώ και για τον χρόνο που αφιερώνεις για μας με τους διαγωνισμούς σου, αφού ξέρω ότι είναι πολύτιμος για σένα!!! φιλάκια σε όλους σας, καλές δουλειές!!!

maya =^o^= είπε...

γλυκούλα Φανούλα μου τέλεια τα βραχιολάκια φιλιάς!!!!!!!!!!!μου αρέσουν πάρα πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και τα vintage style κοσμήματα πάρα πολύ όμορφα!!καλή επιτυχία με τον διαγωνισμό της a pink dreamer μας!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

Katerina Galati είπε...

Φανή μου, πολύ όμορφα τα κοσμήματα που έφτιαξες όπως και τα βραχιολάκια. Όσο για την Θεσσαλονίκη.. τι να λέμε.... πανέμορφη πόλη!!!
Φιλιά και καλή συνέχεια.

Fanypap είπε...

Maya, γλυκούλα μου , σ'ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια πολλά, να περνάτε καλά!!!

Katerina Galati, σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου γλυκιά!!!φιλάκια, να περνάτε καλά!!

Sophie είπε...

Τι όμορφα και νοσταλγικά αυτά τα βραχιολάκια Φανή μου έφτιαχνα και εγώ στο σχολείο....και με κυνηγούσε η μάνα μου γιατί τις χάλαγα τις κλωστές και δεν είχε να κεντήσει χα χα χα χα!!Όμορφα χρόνια!!!!Πολύ όμορφα και τα vintage σκουλαρίκια αλλά και οι φωτογραφίες υπέροχες!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

Μαρία είπε...

καλημερα Αγαπημενη..να σαι καλα ματια μου..υπεροχα τα βραχιολακια..μου αρεσαν τα σκουλαρικια με τις πεταλουδες..ομορφο και χαρουμενο Καλοκαιρι..οι φωτο ειναι μαγικες..χαρουμενο σ.β....τα φιλια μου

Elena είπε...

Γλυκιά μου Φανή, οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές όπως πάντα!! Εύχομαι καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Οι αναρτήσεις σου είναι πάντα γεμάτες με υπέροχες εικόνες και θετική ενέργεια, που μας μοιράζεις απλόχερα.... να΄σαι καλά! Να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ, πολλά φιλιά!

Mania είπε...

Φανή μου τα βραχιολάκια σου είναι υπέροχα!! Οσο για τις vintage δημιουργίες καταπληκτικές!! Την τρομπέτα δεν την ήξερα, φαίνεται όμως ωραία. Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!

Δημιουργία είπε...

Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Τι όμορφη η ανάρτησή σου Φανή μου!!!
Από πού να ξεκινήσω!!
Ας τα πάρω με τη σειρά.
Κατ' αρχήν τα βραχιολάκια σου είναι υπέροχα!!! Ειδικά αυτό με τις καρδούλες είναι εντυπωσιακό.
Η τρομπέτα σου πόσο όμορφη!! Δεν ήξερα το όνομα αυτού του φυτού!!! Μουσικό όνομα!!!
Και το λούναπάρκ τέλειο!!!
Τι να πω, αυτή η ανάρτηση πολύ μου άρεσε!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Φανούλα μου!!!
Σε φιλώ γλυκά!!!

Fanypap είπε...

Sophie μου γλυκιά, τα ίδια κάναμε όλες με τις κλωστές της μαμάς!!! Χα χα!!Σ'ευχαριστώ πολύ!!φιλάκια και καλό μήνα!!

Μαρία μου γλυκούλα,(scrapmaria), σ'ευχαριστώ πολύ!!!Να είσαστε κι εσείς όλοι καλά, και να περνάτε καλά!!!φιλάκια πολλά!!!

Elena μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ πολύ!!!καλό σου μήνα , να περνάτε καλά, φιλάκια πολλά!!!

Mania μου γλυκούλα μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!Η τρομπέτα είναι πανέμορφη και χορταστική!!! φιλάκια και καλό μήνα!!!

Δημιουργία μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλό σου μήνα και φιλάκια πολλά!!

Fanypap είπε...

Ροδούλα μου γλυκιά μούσα, δίκαιο όνομα!!!Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου!!Καλορίζικο το βιβλίο!!!Το περιμένω!!!φιλάκια πολλά και καλό σας μήνα!!!

Νικολέτα είπε...

Καλημερα πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου θα μπορουσες να μου στειλεις ακριβως ποιο νημα χρησιμοποιεις? ευχαριστω προκαταβολικα

Fanypap είπε...

Νικολέτα γλυκιά μου, αν διαβάσεις το κείμενο προσεκτικά, θα δες ότι το γράφω, χρησιμοποιώ μουλινέδες, αυτούς που κεντάμε!! φιλάκια.

Νικολέτα είπε...

Τα ματσακια νουμερο 5 η 25 που ειναι σε πλεξουδα? ή τα αλλα που ειναι σε κουβαρακι?

Fanypap είπε...

Νικολέτα,Τα απλά που έχουν δύο χαρτάκια ένα απο την μία πλευρά και ένα από την άλλη και γράφουν και το νούμερο. Όχι πλεξούδα , ούτε κουβαρίστρα.φιλάκια.

Unknown είπε...

Πως μπορώ να παραγγείλω?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...