Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Βραχιόλια με ματάκια - η απόλυτη τάση, κοσμήματα με minions και δαντέλα!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου!! Σήμερα σας έχω και πάλι μπόλικες νέες δημιουργίες και πολλές πολλές φωτογραφίες φυσικά! Θέλω να ξεκινήσω με πλεκτά βραχιολάκια με ματάκια που έφτιαξα! Τα βραχιόλια με ματάκι σε κάθε τους πιθανή εκδοχή, γίνονται η νέα τάση στα αξεσουάρ και εμείς είτε πιστεύουμε στο κακό μάτι είτε όχι τα λατρέψαμε!




Φτιαγμένα σε διάφορα μεγέθη και στα αγαπημένα σας χρώματα! Για να μην σας ξανα-πιάσει το κακό μάτι… φορέστε τα πιο hot αξεσουάρ της σεζόν!






Βγάζουμε από το συρτάρι την αλυσιδίτσα με το μπλε ματάκι που μας έδωσε η γιαγιά μας για να μη μας ματιάσουν, και τη φοράμε για να υιοθετήσουμε το τελευταίο trend!





Διακριτικά ματάκια κρεμασμένα σαν charms από αλυσίδες και υπέροχα πλεκτά βραχιόλια σε σχήμα γιγάντιου ματιού θα απογειώσουν τις εμφανίσεις μας με τον πιο μοντέρνο τρόπο!

 



Δώσε χρώμα στο casual σύνολό σου με πλεκτά βραχιολάκια, ενώ επέλεξε ένα διακριτικό charm bracelet για πιο επίσημες εξόδους...




Μία ταινία κινουμένων σχεδίων ήταν αρκετή για να τρελάνει μικρούς και μεγάλους! "Εγώ, ο Απαισιότατος" ή αλλιώς "Despicable Me!", η πιο ξεκάθαρη φετινή αφορμή για κέφι! We love Minions και δημιουργούμε μοναδικά χειροποίητα κοσμήματα με τις αγαπημένες μας φατσούλες!





Tα κίτρινα πλασματάκια έγιναν μανία! Τώρα και σε μοναδικά χειροποίητα σκουλαρίκια και δαχτυλίδια!






Εντυπωσιακά statement necklace με χάντρες, κρύσταλλα, επίχρυσες αλυσίδες και αστραφτερά στοιχεία!











Επειδή είδα ότι σας άρεσε πολύ η ντεκουπάζ κοσμηματοθήκη που είχα φτιάξει και σας έδειξα σε προηγούμενη ανάρτηση μου θέλω να σας δείξω σήμερα μία ακόμα χειροποίητη θήκη που έφτιαξα για μία πολύ αγαπημένη φίλη! Πάντα σε βιντάζ - ρομαντική διάθεση!



Πριν λίγες μέρες το ταπεινό μου blogoσπιτάκι δέχτηκε ένα βραβείο από τον kosmo tis gnosis (okosmostisgnosis.blogspot.gr) και από το Δελφινάκι (delfinaki-sunset.blogspot.gr), αγαπημένο!!


Ευχαριστώ το γλυκό μου Δελφινάκι που μου πρόσφετε το όμορφο βραβείο γνωριμίας για να γνωριστούμε καλύτερα!!!

Οι κανόνες είναι οι εξής:
1) Πρέπει να αναφέρεις και ευχαριστήσεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου γλυκό, για την σκέψη σου να βραβεύσεις το ταπεινό μου blogoσπιτάκι.
2) Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν.
3) Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
4) Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες.

Οι απαντήσεις:
1) Το αγαπημένο μου φαγητό: Πατάτες με πατάτες και πατάτες!!!!
2) Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους:  Η υποκρισία, η ψευτιά και η ψηλομυτίασηηηη!!!!
3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: να είναι απλοί, αληθινοί και ζεστοί!!!
4) Με ηρεμεί: Η ζωγραφική και η δημιουργίααα!!!!
5) Αγαπώ: όλο τον κόσμο και τα αστεράκια μου!!!!
6) Με νευριάζει: Η υποκρισία και η ψευτιά!!!
7) Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Το κινητό μου!!!
8) Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες: Τις εικόνες των βιβλίων και περιοδικών ειδικά της Μανίνα και Κατερίνα!!!

Δίνω το βραβείο στα εξής blog (η σειρά είναι τυχαία):



Τέλος θέλω να σας αφήσω με φωτογραφίες από την Γιούκα στο μπαλκόνι μου που άνθισε !!!!!! η χαρά μου είναι απίστευτη!!!



Θυμάστε τα κουταβάκια μου;; Αυτό είναι το μαυρούλι που κρατήσαμε!! Δεν έγινε κούκλος;;;;



Καλό βράδυ σε όλους!! Πολλά φιλάκια!!

28 σχόλια:

ACBeads είπε...

Fany, you don't cease to surprise me. Your fashion jewellery is the top. I love those elaborate statement necklaces. Kisses, Ana

Hindustanka είπε...

Hi, Fani! I loved the bracelets so much! Lovely idea, and all the colors you chose.
Also the wrist/hand decor is also awesome, love your work!

Gina-Teta είπε...

Φανή μου καταπληκτικά. Μπράβο κορίτσι μου!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Alena είπε...

Просто невероятная красота!! Так захотелось этот трикотажный браслетик с глазом!!! Безумно оригинально смотрится!

syros2js είπε...

Ήθελα να 'ξερα πότε ξεκουράζεσαι! (Αλήθεια ξεκουράζεσαι ποτέ?)
Δε φτάνει που κάνεις τόόόσα πράγματα, τα κάνεις και ΤΕΛΕΙΑ!!!
Πολύ όμορες δημιουργίες, Φανούλα μου!!!
Καλά, Γιούκα και σκυλάκος... ΑΠΙΘΑΝΑ!!!
Φιλάκιααααα!!!
Καλημέρα!

Marie-Anne είπε...

Όλα πολύ ωραία, όπως πάντα, Φανούλα!!! Τα statement κολλιέ πολύ ιδιαίτερα!! Ωραία είναι η γιούκα όταν ανθίζει...προσοχή όμως στα μυτερά της φύλλα!!!
Φιλάκια !!!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

πω πω!
πανεμορφα εντυπωσιακα!
μεγια και το βραβειακι!
φιλακια φιλη!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πω πω φωτογραφίες!!!!! Τα ματάκια υπέροχα .Θέλω να δοκιμάσω κι εγώ. Χρησιμοποιείς κηροκλωστές για να τις στερεώνεις καλύτερα στο τέλος ή απλές κλωστές;;;

nikol είπε...

Πληθωρική ανάρτηση , όπως και εσύ Φανή μου , τόσα πολλά όμορφα ματάκια , κοσμήματα κάθε ύφους και στυλ , με βραβεία , ζωάκια και λουλούδια !
Φιλάκια πολλά

Ποδηλάτισσα είπε...

Όλα πανέμορφα!!!!!!!! Αλήθεια πότε προλαβαίνεις και κάνεις τόσα πράγματα που έχουν τόση πολλή δουλειά????? Ο Σκυλάκος σου γλύκας!!!! Σε ευχαριστώ για το βραβείο!!!!!!

Unknown είπε...

όλα είναι πολύ ωραία ..άλλα τα μάτια είναι τα αγαπημένα μου..τα χρώματα ζωντανά πολύ ωραία ..το σκυλάκι σου... το είδα πόσο μικρός ήταν ..τώρα ώμος είναι ...!!!!
φιλάκια

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Φανούλα μου όπως πάντα έκανες μία ανάρτηση υπέροχη. Τα πλεχτά ματάκια- βραχιολάκια μου άρεσαν πάρα πολύ.Σ' ευχαριστώ για το βραβείο θα το πάρω με πολύ χαρά. Φιλάκια

Hara είπε...

Μ' άρεσαν πολύ τα ματάκια-βραχιολάκια! Ζήλεψα... Πού μπορώ να βρω οδηγίες για να τα φτιάξω κι εγώ;

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ποταμός... τέλεια τα έργα σου!! ωραίο το φυτό..θαυμασιο το βραβείο..μεγάλωσε ο σκύλος!!!!!
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ...μπραβο καλή μου!!

Pepi είπε...

Είσαι απίστευτη!!!! Τι ματο-παραγωγή είναι αυτή!! Να'σαι καλά, Φανούλα ! Μπράβο και για το βραβείο σου ! Οσο για τον ..κούκλο σου, βάλε του κανένα από τα ..ματάκια σου!!
Φιλάκια πολλά !!

Selcouth είπε...

Τί να πρωτοσχολιάσω δεν ξέρω! Τα υπέροχα ματάκια; Τις δημιουργίες σου με τα minions τα οποία λατρεύω; Τα κολιέ; Τα βραχιόλια; (ειδικά το μαύρο είναι τέλειο!)Το γιούκα που άνθισε (το δικό μου δεν έχει ανθίσει ποτέ) ή μήπως τον κούκλο σκυλούκο; Δεν προλαβαίνω να θαυμάσω!
Συγχαρητήρια για το βραβείο, αλλά και για τις απαντήσεις σου! Μπράβο για όλα!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Selcouth είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
vandana είπε...

awesome post
following u on fb n bloglovin
hope u follo wback
http://vanduchoudhary.blogspot.in/

Σοφία Τσιμάρη είπε...

ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΣΟΥΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡ......ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΑΚΙΑ

Funky Monkey είπε...

Καλώς σε βρίσκω, Φανή μου και στο δικό σου χώρο!
Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου και καλοδουλεμένες! Μπράβο!
Θα τα λέμε! Καλή Κυριακή!

Glykeria Kalfa είπε...

Φανή μου θαυμάζω πολύ τη δουλειά σου. Όλες οι δημιουργία σου είναι εντυπωσιακές και καλοδουλεμένες..!!!
Τα ματάκια σου εξαιρετικά αλλά και τα κολλιέ εντυπωσιακά..!!!
Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο.Φιλάκια..!!!

Aby Craft είπε...

Χαίρομαι που σε βρίσκω και δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω!Όλα υπέροχα και με πολύ φαντασία!

Kate'sCakeBox είπε...

Έλειψα για λίγες μέρες Φανούλα μου και βλέπω θαύματα εγώ..μου άρεσε τρελά η long play ανάρτηση με τα πανέμορφα νεανικά κοσμηματάκια σου-λάτρεψα τα έθνικ ρομαντικά που δένουν στο δάχτυλο-βραχιολάκια που δεν θ'άφήσουν ούτε θηλυκή γάτα ασυγκίνητη!!φιλάκια άπειρα καλη και δημιουργική βδομάδα να έχουμε!

Unknown είπε...

i love minions too!!! thanks so much for following!!!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ!!1
ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;
ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!
ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ,Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΣΟΥ ,ΚΟΥΚΛΟΣ!!!!!!!ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΠΕΠΗ,ΒΑΛΤΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΤΑΚΙ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

natassa96 είπε...

συγχαρητηρια!!!Ειναι τοσο ωραια ολα αυτα...!!!!Τα πλεκτα βραχιολακια ειναι με βελονες ή στο χερι??

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Φανούλα μου.. τι δημιουργίες ειναι αυτές;; πολύ ομορφα τα κοσμήματα που φτιαχνεις..φίλη μου όπως και το κουτακι που έκανες για την φίλη σου πράβο και για το βρανείο που σου χάρησε το δελφινακι.. αλλα και ο σκυλσκος σας μούρλια είναι...να είσαι καλα Φανούλα.. και να περάσεις όμορφα αυτες τις γιορτινές μέρες με την οικογενεια σου και να έχετε υγεια.. σου ευχωμαι.. φιλακια πολλα θα τα πουμε...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...