Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Βραχιόλια μακραμέ και κολιέ με λέξεις, ένα Σάββατο στην Προσοτσάνη και συνταγή μηλόπιτας!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου! Σήμερα σας έχω μπόλικα νέα πραγματάκια, και θέλω να ξεκινήσω με βραχιολάκια μακραμέ Hope & Love! Με σατέν κορδόνι σε χρυσές και pink gold αποχρώσεις και στα χρώματα του καλοκαιριού!



Γιατί το μόνο που χρειαζόμαστε είναι αγάπη και ελπίδα! Ειδικά την περίοδο αυτή της κρίσης, συμφωνείτε;;







Beautiful! Μοναδικό χειροποίητο επίχρυσο κολιεδάκι γιατί κάθε γυναίκα είναι όμορφη! 





Memes love!
Χειροποίητα δαχτυλίδια με τα αγαπημένα σας memes γιατί το 9gag έγινε μανία! Αλλά και δαχτυλίδια με υγρό γυαλί σε διάφορα σχέδια και πλεκτό σύρμα!


Γραφική πανέμορφη η Προσοτσάνη Δράμας!! Μια μικρογραφία πόλης, καθαρό, πολιτισμένο περιβάλλον, με καφετερίες γύρω από την πανέμορφη πλατεία της με τα μεγάλα πλατάνια και το πέτρινο συντριβάνι. 




Ο παραδοσιακός της φούρνος με τα πεντανόστιμα παραδοσιακά κουλούρια, πατατόπιτες, σπανακόπιτες, τυρόπιτες  και προπάντων το υπέροχο ψωμί του, μόνο ικανοποιημένους πελάτες καλωσορίζει .. Φυσικά δεν παρέλειψα να τα δοκιμάσω όλα!!!


Το "παζάρι" (Λαϊκή αγορά) της Προσοτσάνης δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις γνωστές μεγάλες λαϊκές των μεγαλουπόλεων!! Ακόμα και ρούχα κάθε γούστου και βαλαντίου!!! Πρόθυμοι και καταδεκτικοί οι πωλητές, εξηγούν την κάθε λεπτομέρεια στον πελάτη!! Ε!! Οι άνθρωποι της Δράμας, όλης της περιοχής, δεν συγκρίνονται με κανέναν!! Καλόκαρδοι και πρόσχαροι!! Όχι επειδή είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου (χα χα χα!!) Δεν μεροληπτώ καθόλου!!!! 



Χρόνια πολλά στις Μανούλες όλου του κόσμου!!

Μανούλα μου γλυκούλα μου, πονεμένη μου, Χρόνια σου πολλά με τα ταπεινά αυτά λουλουδάκια!! Ο Θεός να σου χαρίζει δύναμη και κουράγιο, να σε χαιρόμαστε και να είσαι το αποκούμπι μας, όπως πάντα γλυκιά μου!!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες που με αυταπάρνηση και θυσίες, στις δύσκολες εποχές που ζούμε, φροντίζουν να μη λείπει τίποτε από τα αγγελούδια τους!! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες που καρδιοχτυπούν με ανησυχία σε κάθε νέο βήμα και εγχείρημα των παιδιών τους!! Χρόνια πολλά στις μανούλες που απλά αγαπούν και το δείχνουν!!! Δείξτε την αγάπη σας, δεν είναι αδυναμία!!


Να σας κεράσω κι ένα γλυκάκι για τη γιορτή της Μανούλας!!!

Η συνταγή της μηλόπιτας επειδή μου την ζητησατε!! Εύκολη, γρήγορη και σίγουρα πάντα πετυχημένη!!


Υλικά: 
4 - 5 μήλα 
4 φλιτζανάκια του καφέ Αλεύρι φάριν απ κόκκινο (ή οποιοδήποτε αλεύρι + 1 φακελάκι μπέϊκιν)
4 αυγά
4 φλυτζανάκια του καφέ ζάχαρη
1/2 βιτάμ τετράγωνο 
1 ποτήρι νερού καρύδια χοντροκοπανισμένα
1 ποτήρι ζάχαρη
1/2 λεμόνι
κανέλα 

Εκτέλεση: Βάζουμε το 1/2 βιτάμ σε ταψί 28 - 30 εκ, και το τοποθετούμε στον φούρνο που τον ανάβουμε στους 200 βαθμούς Κελσίου. Εντωμεταξύ, καθαρίζουμε τα μήλα και τα τεμαχίζουμε σαν φέτες πορτοκαλιού. Στύβουμε το 1/2 λεμόνι επάνω τους. Εάν ήδη  έλιωσε το βιτάμ, βγάζουμε το ταψί από τον φούρνο, και απλώνουμε πάνω στο λιωμένο βιτάμ το μισό ποτήρι, από το 1 ποτήρι ζάχαρη. Απλώνουμε επάνω στη ζάχαρη την κανέλα, και με κυκλική σειρά από έξω προς τα μέσα απλώνουμε τα μήλα, (όπως τη φωτό). Απλώνουμε πάνω στα μήλα κανέλα πάλι, το υπόλοιπο μισό ποτήρι ζάχαρη, και τα χοντροκομμένα καρύδια. 

Χτυπάμε σε ένα μπολ  τα 4 αυγά, προσθέτουμε και χτυπάμε τα 4 φλιτζανάκια του καφέ ζάχαρη, και κατόπιν τα 4 φλιτζανάκια του καφέ αλεύρι. Γίνεται ομοιόμορφη μελωμένη ζύμη, γι' αυτό την απλώνουμε με κουτάλι λίγο λίγο πάνω στα καρύδια, ώσπου να σκεπαστούν όλα καλά. (Μην επιχειρήσετε να την ρίξετε όλη μαζί πάνω στα καρύδια, γιατί κολλάνε τα καρύδια επάνω της και όταν πάτε να την απλώσετε, ανακατεύονται όλα μαζί)

Ο φούρνος ήδη θα είναι έτοιμος σε τόση ώρα,αφού τον ανάψαμε για το βιτάμ,και το ψήνουμε στην κάτω θέση, πάνω-κάτω,  στους 200 βαθμούς για 1 ώρα. (ψήνεται το ίδιο και στον αέρα,στη μεσαία θέση).

Σε μια ώρα το βγάζουμε και αφού ξύσουμε λίγο το τοίχωμα γύρω γύρω να ξεκολλήσει  βάζουμε επάνω έναν δίσκο λίγο μεγαλύτερο από το ταψί, τα κρατάμε γερά μαζί, και το αναποδογυρίζουμε. Βγάζουμε απαλά το ταψί, και αν μείνουν κολλημένα στο ταψί μερικά μήλα, τα ξεκολλάμε με ένα πλατύ μαχαίρι και τα κολλάμε πάλι προσεκτικά από πάνω. Σερβίρεται με καφέ, ζεστή ή κρύα!


Κάντε την και θα με θυμάστε κάθε φορά που θα την κάνετε!! Έτσι θυμάμαι κι εγώ την πολύ καλή φίλη μου Μάρω που μου την έμαθε όταν ήμουν νιόπαντρη και δεν ήξερα καν να μαγειρεύω. Αγαπημένη μου Μάρω να είσαι καλά!! Καλή σας επιτυχία!!!!

Μερικά ακόμα γλυκά που τιμήσαμε το Πάσχα και έφτιαξε η όμορφη αγαπημένη μας παρέα! Σοκολατίνα αλλά και cheese-cake! Όπως καταλαβαίνετε έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας να χάσουμε τα κιλά από το Πασχαλινό τραπέζι!!



Τα λουλούδια του μπαλκονιού μου!


Αφιερωμένα στην αγαπημένη φίλη μας Ακτίδα (aktida.blogspot.gr) για να δει πως γίνονται μέσα σε γλάστρα τα λουλουδάκια που της πήγε ο αγαπημένος της Δημήτρης στο κτήμα τους. Φυτεύονται και πιάνουν πολύ εύκολα, ανθίζουν δε όλη την άνοιξη και το καλοκαίρι!!! φιλάκια γλυκούλα μου!!


Καλό Σαββατοκύριακο φίλοι μου!!

35 σχόλια:

Gina-Teta είπε...

Τι να πρωτοθαυάσει ! Τα βραχιολάκια; Πανέμορφα! Τα γλυκά η τα λουλούδια; Υπέροχα! Η Προσοτσάνη; Με το δικό της χρώμα! Καλό βράδυ.

Redecórate con Lola Godoy είπε...

I love your style, your work is gorgeous and very beautiful. Wonderful post, congratulations. Kisses.

nikol είπε...

Χρόνια Πολλά Φανή μου με την τέλεια πληθωρική σου ανάρτηση!
Τα βραχιόλια σου με τις λέξεις είναι όμορφα , καλοκαιρινά . Θα σταθώ με συγκίνηση στην πόλη σου που δεν έχω έρθει ποτέ και όμως η Δράμα είναι μέσα στα άμεσα σχέδιά μου .
Παίρνω με ευχαρίστηση ένα μεγάλο κομμάτι μηλόπιτα , που ακριβώς την ίδια συνταγή κάνω και είναι μούρλια.
Μπουκωμένη σε φιλώ

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Φανούλα μου καλησπέρα Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά. Πανέμορφα τα βραχιολάκια σου αλλά θα σταθώ περισσότερο στις φωτογραφίες της Πρωσοτσάνης που τόσο όμορφα μας παρουσίασες. Με αγάπη πάντα δείχνουμε την ιδιαίτερη πατρίδα μας γιατί αυτήν αγαπάμε περισσότερο από κάθε τι.Χρόνια πολλά και για τη γιορτή της μητέρας να είσαι πάντα ευτυχισμένη. Φιλάκια πολλά

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πολυ όμορφα όλα και κοσμήματα και οι φωτος της Δράμας και τα λουλούδια σας
γλυκό σοκολάτας και τσισκεικ αγαπημένα..καλό σαβ/κο..φιλούθκια

ACBeads είπε...

Gorgeous macrame bracelets. HOPE and LOVE are what we need in these turbulent times. I think I'll try your apple pie recipe but the translation from Greek to Portuguese is not very good. Maybe the Google translation to English is better. Have a great weekend. Ana

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Μας στόλισες με κοσμήματα,μας πήγες βόλτα,μας μοσχοβόλησες μελουλούδια,μας γλύκανες με καλούδια....!
Φανή μου,να ΄σαι καλά,κορίτσι μου και να περνάς υπεροχα!
Φιλιά!

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Καλημέρα!
Όλα ωραία! Εσύ είσαι στη φωτό; (Είδες, αλλιώς διαβάζει ένας άντρας το μπλογκ και αλλιώς μια γυναίκα) και η πίτα καλή πάντως...

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Υπέροχα όλα γεμάτη ανάρτηση απο εικόνες,αρώματα ,γεύγεις να είσαι καλά!!!!Τα βραχιολάκια πολύ όμορφα!!!
Να είσαι καλά φιλάκια!!!!

syros2js είπε...

Ω, τί όμορφα χρωματάκια στα βραχιόλια!!! Και συνδυασμένα όμορφα με τις λέξεις-αξίες!!!
Mου άρεσαν και τα fimo και το κολιέ και τα δαχτυλίδια!!!
Προσοτσάνη δεν έχω πάει ποτέ, αλλά φαίνεται υπέροχο μέρος!!!
Και ασφαλώς τα λουλουδάκια σου... χάρμα οφθαλμών!!!
(Επειδή απόψε παντρεύεται η κολλητή μου και εκτός από επαγγελματικούς λόγους, έχω και τους προσωπικούς, όπως καταλαβαίνεις, να χωρέσω στα ρούχα μου!!!, γλυκάκι δεν παίρνω σήμερα... Θα περάσω όμως ξανά να πάρω διπλή μερίδα!!!)
;-)
Φιλάκια, κορίτσι μου!!!
Χρόνια πολλά στις μανούλες!!!
Να δείχνουμε την αγάπη μας κάθε μέρα!!!

ion dumitrescu είπε...

great blog!
www.3fstreet.blogspot.com

maya =^o^= είπε...

εκτός απο γλυκούλα είσαι και η ακούραστη Φανούλα χιχιιχ!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!!!!πολύ ωραίο ποστ!!!!!!τα βραχιολάκια με τα γράμματα μου έκλεψαν την καρδιά!!!!!!!!!! θέλεις να κάνουμε καμιά ανταλλαγή;χιχιχι!!!!! :P

el.mar είπε...

Πω πω όλα τέλεια!!!!!Φανή μου έχω να περάσω πολύ καιρό :(...και βλέπω συνεχίζεις με πανέμορφες δημιουργίες...τα πρώτα βραχιολάκια στην καρδιά μου μπήκαν..και τα γλυκά όμως μμμ...αχ και τα λουλούδια που μ'αρέσουν πολύ...Σε φιλώωωω...και μη με μαλώσεις,θα ξανά'ρθω ;)!!!

Fanypap είπε...

maya =^o^=, πολύ ευχαρίστως Μαγιούλα μου γλυκιά!!! Θα ήθελα πολύ να φοράω κάτι όμορφο φτιαγμένο από σένα, μια γλυκούλα, αισιόδοξη, με θετική σκέψη, για γούρι και μόνο!!!Πες μου ποιο σου άρεσε και στείλε μου τη διεύθυνσή σου σε μέηλ, να σου το στείλω κι εγώ!! Δεν το λέω αστεία. φιλάκια.

Pepi είπε...

Κάθε φορά που βλέπω ανάρτησή σου, παίρνω ...βαθια αναπνοή!!!! Καλά, δεν με λυπάσαι καθόλου??!!!! Τόσα όμορφα πράγματα , πώς να τα αντέξω η γυναίκα!!!! Από που ν'αρχίσω: τα βραχιόλια σου χαρούμενα και γλυκά σαν ζαχαρωτά! οι φωτογραφίες σου όπως πάντα ολοζώντανες! μοσχομυριστή η μηλόπιτα, υπέροχα τα γλυκά σου! Μα πιότερο, απ'όλα λάτρεψα τις λουλουδιασμένες ευχές σου για την αυριανή ημέρα! Καλό Σαββατοκύριακο, γλυκειά μου! Να'σαι πάντα καλά!

Fanypap είπε...

Gina, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Φιλάκια πολλά!

Maria dolores Lopez godoy, Thank you my friend Maria!!Kisses from Greece.

nikol γλυκιά μου, πάρε όσα κομμάτια θέλεις!Εσύ γνωρίζεις πόσο νόστιμη γίνεται αυτή η μηλόπιτα!!Δεν μένει ψίχουλο!!Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου!!φιλάκια πολλά.

Γιούλα Δημιουργίες χαράς,γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ πολύ! Η ιδιαίτερη πατρίδα μας είναι στην καρδιά μας πάντα!! Η Προσοτσάνη είναι διπλανό κεφαλοχώρι από το δικό μου χωριό, που είναι ο Ξηροπόταμος. Αλλά θεωρώ όλο τον νομό Δράμας ιδιαίτερη πατρίδα μου!!!Χρόνια πολλά! φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!

Fanypap είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου γλυκό, καλό σου Σαββατοκύριακο!!! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλούθκια!

ACBeads,Αna my dear, thank you!!Try to make this apple pie, it is my faviorite!!Kisses from Greece.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ,σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!Χρόνια πολλά και σε σένα, και για αύριο!!! φιλάκια πολλά!

ΣΤΕΛΙΟΣ, φίλε μου σ'ευχαριστώ πολύ!!Στη φωτογραφία είναι η μικρή μου αδελφούλα, υπέροχη!! Ναι πράγματι διαπιστώνω ότι διαφορετικά βλέπουν οι άνδρες από τις γυναίκες τα πράγματα. Λογικό είναι, αναλόγως με τα ενδιαφέροντα!! Την μηλόπιτα φτιάξτην και πες μου ότι δεν σου άρεσε!!Είναι καταπληκτική στη γεύση και πολύ εύκολη στην κατασκευή. Καλή επιτυχία!!

ΝΑΣΙΑ Σ,γλυκιά μου σ'ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά κι εσύ καλή μου,και να σε βλέπουμε συχνά!! φιλάκια πολλά!!

syros2js,σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!Να περάσετε υπέροχα στον γάμο της κολλητής σου!!Να ζήσουν!!Η Δράμα, όλος ο Νομός είναι πανέμορφος!! Έχει πολλά μέρη να θαυμάσει κανείς!!Εκτός από τα πολύ γνωστά, Αγ. Βαρβάρα, Κήπος, Πάρκο,έχει και 2 σπήλαια , το ένα με ποτάμι, υπέροχα!!!Και φυσικά και παρθένο δάσος με ξενώνες και χιονοδρομικό!! Δεν χωράνε να σου τα πω όλα, παρασύρθηκα... Φιλάκια γλυκούλα μου,Χρόνια πολλά για αύριο!!!

Fanypap είπε...

el.mar, που είσαι γλυκούλι κουνελάκι μου;;! Μας έλειψες πολύ!! Να σε βλέπουμε τώρα πια συχνά!! Φιλάκια πολλά και να είσαι πάντα καλά!!

Pepi μου , γλυκούλα φιλενάδα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Χρόνια σου πολλά και για αύριο!!!φιλάκια πολλά!!

Δημιουργία είπε...

Κάθε σου ανάρτηση ένας όμορφος χείμαρρος.Οι δημιουργίες σου πανέμορφες.

Fanypap είπε...

Adele,thank you for visiting me!!I follow you! Would you follow me back? Kisses.

Δημιουργία,σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! Χρόνια πολλά, φιλάκια πολλά!

Fanypap είπε...

3fstreet,thank for following me! I'll follow you back!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Γεια σου Φανούλα!!!! Καλώς βρεθήκαμε!!!
Η Δράμα είναι πανέμορφη. Την έχω επισκεφθεί. Κατάγεται ο κουμπάρος μου από την Καλή Βρύση ή Κρύα Βρύση?? Δεν θυμάμαι πως την λένε:)
Χρόνια πολλά στην γλυκιά σου μανούλα και σε σένα!!!! Να σε χαίρονται τα αστεράκι σου!!
Η μηλόπιτα φαίνεται γλύκισμα και εύκολη κιόλας. Θα την έχω υπόψη μου.
Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

chris είπε...

Hello from France
I am very happy to welcome you!
Your blog has been accepted in Europe Greece N°251 a minute!
We ask you to follow the blog "Directory"
Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
Thank you for your understanding.
On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
Invite your friends to join us in the "directory"!
The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
*** I am in the directory come join me! ***
You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
Your blog is in the list Europe Greece N°251 and I hope this list will grow very quickly
Regards
Chris
We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/15/1203150723211250289584870.png
http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif

If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered
WE ASK YOU TO FOLLOW OUR BLOG "DIRECTORY"
New on the site
Ranking of Countries
Invite your friends know made ??
the website to raise your ranking in the Country

Maria Flicka είπε...

Oh...my....god! Beautiful accessories, specially the bracelets, they are really amazing! The apple pie, chocolate cake and cheese-cake look soooo yummy and delicious!!! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

x❤x❤

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"






Maria Flicka είπε...

Thank you so much for stopping by and for follow! I'm following you back now :)
Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch<3
Hope you have a lovey evening and a fabulous week ahead<3

x❤x❤

"Saúde & Beleza - Health & Beauty"




Iván The Trendy Surfer είπε...

Nice proposal ! so cute !
I'm following you now.

xx


http://www.thetrendysurfer.com/

Fotini Kouzoumi είπε...

Φανή μου τι όμορφα κοσμηματάκια!!! Ειδικά τα πολύχρωμα βραχιολάκια, τα λάτρεψα!!!!
Ελπίζω να απόλαυσες το ταξιδάκι σου στην Προσοτσάνη!!!
Η μηλόπιτα φαίνεται τέλεια, ευχαριστούμε για την συνταγή!!! Θα την έχω υπόψιν!!!!! Σε φιλώ!!! :*

Φιλία είπε...

Γλυκό.... ολόγλυκο αφιέρωμα στη μανούλα, Φανούλα μου γλυκιά!!!!
Φανταστικά κοσμήματα, όπως πάντα πανέμορφα! Αλλά και το λουλουδάκι με κατέκτησε!!!!! Πού το βρίσκει κανείς;;;; Πώς ονομάζεται;;;; Θα ήθελα πολύ να το έχω στον κήπο μου!!!!!
Φιλάκια πολλά

Unknown είπε...

followed you back !!!
xoxo

Νίκη είπε...

Όμορφες δημιουργίες, όμορφο ταξιδάκι και γλυκό κερασμα στο τέλος! Τι αλλο να ζητήσουμε;
Χρόνια πολλά Φανή μου! Φιλιά!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τέλεια φίλη.. με τις τέλειες αναρτήσεις σου! Χριστός ανέστη!! πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!! τα λέμε!!! και χρόνια πολλά στις μανούλες... και άλλα!!

Demi Mist είπε...

Πολύ όμορφα όλα!
Καλό σαββατοκύριακο!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Αγαπημένη μου ηλ. αδερφή, τι όμορφη η ανάρτησή σου!!
Θα ξεκινήσω με την ευχή στη μανούλα σου!! Πόσο με συγκίνησε. Να της δίνει ο Θεός δύναμη, να ξεπεράσει τη δοκιμασία αυτή...
Τα κοσμήματά σου Φανούλα μου, για άλλη μια φορά ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Πολύ μου άρεσε η ιδέα με τις λέξεις, κι εσύ διάλεξες την πιο σωστή.
χαχαχααα είσαι τυχερή που είσαι από τη Δράμα με τον υπέροχο κόσμο της. Καλά κάνεις και επαινείς τους ανθρώπους της.
Πολλά πολλά φιλιά Φανούλα μου, σ' αγαπώ πολύ!!!

Chesterbrook Academy Elementary είπε...

Nice to see your beautiful artwork again Fani.

Thanks for sharing these beautiful photos.

Magia da Inês είπε...

Belas fotografias.
Lindas jóias.
¸.•°✿✿⊱彡
Boa semana!
¸.•°✿✿⊱彡Beijinhos¸╭⊰✿¸.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...