Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Πίνακας εμπνευσμένος από το ψηφιδωτό του Τάφου της Αμφίπολης και νέα κοσμήματα!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου! Καιρό έχουμε να τα πούμε και όπως καταλαβαίνετε έχω να σας δείξω πολλά σήμερα!

Θέλω να ξεκινήσω με τον νέο μου πίνακα που είναι εμπνευσμένος από το εξαιρετικό Μωσαϊκό του Τάφου της Αμφίπολης με θέμα την Αρπαγή της Περσεφόνης! Ακρυλικά σε καμβά!



Ως καλλιτέχνης και ως Μακεδόνισσα ένιωσα χρέος μου να προσπαθήσω να ζωγραφίσω την παράσταση του ψηφιδωτού με μια πιο "καλλιτεχνική" ματιά, προσθέτοντας "πινελιές" από την φαντασία του καλλιτέχνη. Ελπίζω ότι η τέχνη μπορεί να μας μεταφέρει στις εποχές του μεγαλείου της πατρίδας μας, ώστε να νιώσουμε όλοι περήφανοι για τις ρίζες μας ξεχνόντας για μια στιγμή την σκληρή πραγματικότητα που όλοι μας βιώνουμε καθημερινά.



Περιμένω τις εντυπώσεις σας!




Υ.Γ. Ο πίνακας μου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση ακριβή "αναπαράσταση" του ψηφιδωτού. Είναι ένα έργο εμπνευσμένο από τις φωτογραφίες που έχουν δωθεί μέχρι στιγμής στην δημοσιότητα του μεγαλοπρεπούς Μωσαϊκού που δημιούργησε ένας εξαιρετικός καλλιτέχνης αλλοτινής εποχής - και τα υπόλοιπα έχουν αφεθεί στην φαντασία μου. Όσοι θέλετε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες του πίνακα μου ή με έχετε χάσει ως facebook friend λόγω του οτι το παλιό μου προφίλ καταργήθηκε μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα μου στο facebook κάνοντας κλικ εδώ!

Στη συνέχεια νέο βραχιολάκι σε αρχαιο-ελληνικό σχεδιο και χρωματα με 6 σειρές από πολύχρωμες χάντρες! 


και βραχιολάκια με χάντρες σε μοναδικά σχέδια, το νέο trend αυτού του χειμώνα!



hot trend! χειροποίητο μενταγιόν - φυλαχτό με σταυρό και χρυσές χαντρίτσες! και με καρδούλα! το κούμπωμα τους αυξομειώνεται για να το φορέσετε στο ύψος που εσείς θέλετε!



κομψό διακριτικό ματάκι για το λαιμό! με μακραμέ κούμπωμα που αυξομειώνεται, μπορεί να φορεθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους!



 διακριτικά κομψά κολιεδάκι αστεράκια!


Home sweet home! βραχιολάκια αλλά και κολιεδάκι σπιτάκι! for him & for her!


Γούρια για το 2015 σε βραχιόλι αλλά και ζωγραφισμένο γούρι - ρόδι!



πεταλούδες μέσα στο καταχείμωνο;; κι όμως είναι διαχρονικές!




 κομψά statement necklace σε μαύρο με χρυσό!



 ματάκια με φούντες αλλά και κομψά βραχιόλια με πέτρες και charms!




Τα αστεράκια μου διέπρεψαν στη διακόσμηση αριθμών και γραμμάτων.. Και ομαδικό εργακι τους "τραινάκι με παγωτά"!



 και με τα νούμερα αυτά, θα μετράμε τις μέρες ώς τα Χριστούγεννα..



...εμείς και τα Jumbo, χαχα!!! και για του λόγου το αληθές 29 ημέρες μόνο απομένουν!! γιούπι!!!
εις το επανιδείν φιλαράκια μου!!!

34 σχόλια:

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Καλως τηνε κι αργησε... .. έτσι δεν λενε Φανούλα μου;..μας αποζημίωσες με την απουσία σου.. φτιάχνωντας αυτον το ωραιο πίνακα μπραβο για την σκέψη σου την χειροκροτώ.. Μακεδονισσα γαρ .. Τα βραχιολάκια σου τα κολιε σου πανεμορφα κάθε φορα ξεπερνας τον εαυτό σου στις ιδέες .. χαιρομαι που σε βλέπω παλι εδώ για εμας που δεν έχουμε φέης μπουκ.. φιλακιαααααααααα !!!!

Fanypap είπε...

Σμαραγδένια Ρούλα Ρουλίτσα μου Μακεδόνισσα γλυκιά μου !! Σ'ευχαριστώ πολύ Πατριωτάκι μου !! χαίρομαι κι εγώ πολύ να μιλάω με τις φίλες μου και τους φίλους μου εδώ στο μπλογκ!! μου λείψατε πραγματικά!!!! Καλές γιορτές να έχετε όλη η οικογένεια Ρουλάκι μου γλυκό!! φιλάκια πολλά!! <3

Rena είπε...

Φανή μου μας έλειψες πολύ!!!!!!!!!!
Πολύ όμορφα όλα όσα μας έδειξες!!!
Ο πίνακας, μόνο μια Μακεδόνισσα θα μπορούσε να το σκεφτεί!!!!!!
Τα βραχιολάκια κια τα κολιεδάκια όνειρο!!!!!!!!
Ελπίζω να σε βλέπουμε συχνότερα τώρα!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!

Fanypap είπε...

rena Ρένα μου , κι εσείς μου λείψατε πάρα πολύ γλυκιά μου !! Ελπίζω τώρα να είναι πιο χαλαρό το πρόγραμμά μου για να προλαβαίνω να σας βλέπω συχνότερα !!Για τον πίνακα το θεώρησα χρέος μου, και μου αρέσουν πολύ τα αρχαία Ελληνικά θέματα!! Υπέροχα είναι όλα!!σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!! Καλές γιορτές σε όλη σου την οικογένεια, αν και θα κάνω και Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση , οπότε θα τα ξαναπούμε!! φιλάκια πολλά γλυκιά μου φίλη!! <3

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σου Φανή μου!!! Είσαι εκπληκτική!! Ο πίνακας είναι πολύ όμορφος!! Μπράβο σου!!
Οσο για τα κοσμήματα φαίνεται πόση πολλή δουλειά έχουν!! Γεια στα χέρια σου!! Είναι όλα διαλεχτά!!
Τα αστεράκια σου είναι γλύκα!!!
Να σαι καλά Φανή μου!! Καλό σ-κ να χεις!!

Marie-Anne είπε...

Χάθηκες Φανούλα μου...αλλά η επάνοδός σου είναι πολύ δυναμική!!!! Τι ωραία που αποτύπωσες το υπέροχο ψηφιδωτό!!!Είμαστε όλοι σε αναμονή για τα...μυστικά του τάφου της Αμφίπολης!!!!
Τα κοσμήματα καιτα γούρια σου είναι πανέμορφα!!!!
Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

Fanypap είπε...

marilenaspotofart Μαριλένα μου σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!!! Καλό Σ/Κ και σε σένα καλή μου ,και καλές γιορτές, αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε!! φιλάκια πολλά!! <3

Fanypap είπε...

Marie-Anne Μαρι-Ανν μου γλυκιά μου !! κι εμένα μου λείψατε πάρα πολύ !!! Απλώς ήμουν πάρα πολύ απασχολημένη καλή μου!!Τώρα είμαι λίγο πιο χαλαρά, οπότε θα τα λέμε πιο συχνά!! ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !!κι εγώ περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα για τα ευρήματα του τάφου!! Μα είναι τόσο ενδιαφέρων!! Καλές γιορτές γλυκούλα μου, αν και θα τα πούμε πάλι μέχρι τότε!! θα περάσω και από το σπιτάκι σου φυσικά, και από όλα τα σπιτάκια της μπλογκογειτονιάς μας, να θαυμάσω κι εγώ, τις πανέμορφες δημιουργίες σας!! φιλάκια πολλά !!! <3

syros2js είπε...

Α, συνεχίζεις να τρελαίνεις κόσμο εσύ, ε?
;-) χαχα!
Μπράβο, Φανούλα μου!
Καλλιτεχνάρα είσαι!
Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!
ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

Pepi είπε...

Είναι όλα υπέροχα , Φανούλα!!! Τόσα πολλά και τόσο καλόγουστα!!! Γεια στα χεράκια σου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ολα πανεμορφα!!!!!!
¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω και απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

Fanypap είπε...

syros2js

Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου γλυκιά μου !! Ταλεντάρα μου!! κι εσύ μας τρέλλανες με τις δημιουργίες σου και το χιούμορ σου !!! δεν πρόλαβα να αναρτήσω δυστυχώς την πανέμορφη καρτούλα σου και το μπρελοκάκι σου !!υπέροχα!! θα το κάνω προσεχώς!! πήρες το γράμμα μου εσύ Ρώτα στο ταχυδρομείο σας??? φιλάκια πολλά γλυκούλα μου !! Καλές γιορτές και δημιουργικό και ευτυχισμένο το νέο έτος!! φιλάκια πολλά!!! <3

Fanypap είπε...

Pepi μου γλυκιά μου , σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου!! καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος !! φιλάκια πολλά!! χαίρομαι που τα ξαναλέμε, έστω και όχι τόσο συχνά!! <3

Fanypap είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
Σκρουτζάκο μου , σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου!!! Καλές γιορτές και σε σένα και την οικογένειά σου !! καλά Χριστούγεννα!! Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος με υγεία και χαρές μόνο φίλε μου!!! φιλάκια <3

Ανώνυμος είπε...

Ο χοχοχο!! Καλά Χριστούγεννα να χεις Φανή μου!! Χρόνια πολλά με υγείακαι χαμόγελα στο σπιτικό σου!!
Φιλάκια πολλά σου στέλνω!!

debbgoud είπε...

Καλά Χριστούγεννα και μια χαρούμενη Πρωτοχρονιά!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Φανούλα μου, αγαπημένη μου ηλ. αδερφή,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
Εύχομαι Φανή μου, μια ευλογημένη νέα χρονιά, γεμάτη από αγάπη, χαρά, καλή τύχη, υγεία, και πολλές πολλές δημιουργίες!!!!
Τώρα τι να πω για όλα αυτά τα ωραία που μας έδειξες πάλι; ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!!!
Να σου πω, τα κολιέ αστεράκια εγώ τα είδα σαν όγδοα χαχαχαααα
Τα αστεράκια σου, το ξαναλέω: Είναι πολύ τυχερά. Φιλάκι να τους δώσεις!!!
Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Φανή μου... είσαι αστέρι.. όμορφα όλα..και η ζωγραφιά.. αΡΙΣΤΗ!!!! και...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, καλή χρονιά να έχουμε!!!! και...αυτό το τραγούδι αφιερωμένο για όλους τους φίλους και για σένα!! https://www.youtube.com/watch?v=zuEO5SssfK8

μάκια!!

Κλαυδία είπε...

Συγχαρητήρια !!! Ο πίνακας εξαιρετικός όπως και τα μοναδικά και πρωτότυπα κοσμήματα !!! Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία, χαρές και αστείρευτη δημιουργικότητα !!!

giota είπε...

ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Φανή μου!! Καλή χρονιά να χεις!! Εύχομαι ένα ευτυχισμένο, υγιές και καλότυχο 2015!!
Σε φιλώ γλυκά!!

Fanypap είπε...

marilenaspotofart Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Μαριλένα!! Χρόνια πολλά και σε σένα γλυκούλα μου ,και στην οικογένειά σου!!! Υγεία, χαρά , δημιουργία για το νέο έτος σου εύχομαι!!!Το 2015 να σου φέρει ότι επιθυμείς!! φιλάκια πολλά!!!

Fanypap είπε...

debgoud Δεσποινάκι μου γλυκούλι, ευχαριστώ πολύ!!! και σε σένα Χρόνια πολλά, καλή, ευτυχισμένη η νέα χρονιά, με υγεία, χαρές, και δημιουργίες !! φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!!

Fanypap είπε...

Ροδούλα Σερδάρη Ροδούλα μου γλυκιά μου μούσα μου, ηλ. αδελφούλα μου !!! σ'ευχαριστώ πολύ για όλα!!! Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος !! με υγεία , χαρές , δημιουργία σε όλη την όμορφη οικογένειά σου καλή μου!! φιλάκια πολλά !! να περνάτε υπέροχα!!!! <3

Fanypap είπε...

Paraskevi Lamprini M, γλυκιά μου μούσα, ευχαριστώ πολύ !! Εύχομαι και σε σένα και την οικογένειά σου υπέροχη χρονιά, και να σου φέρει ότι ονειρεύεσαι γλυκιά μου!! Χρόνια πολλά , ευτυχισμένα!! φιλάκια πολλά!!! <3

Fanypap είπε...

Κλαυδία
Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κλαυδία με το υπέροχο όνομα!!! Καλή και δημιουργική χρονιά και σε σένα γλυκούλα μου !! Να σου φέρει ότι ονειρεύεσαι!!! υγεία, χαρά,και ότι άλλο επιθυμείς..Χρόνια πολλά !!!
θα περάσω και από το σπιτάκι σου να δώ με τι ασχολείσαι!! φιλάκια πολλά

Fanypap είπε...

giota
Γιώτα γλυκούλα μου , ευχαριστώ πολύ!!! Χρόνια πολλά και σε σένα καλή μου !! Υγεία, ευτυχία, χαρά και ότι άλλο επιθυμείς για την οικογένειά σου !!! να περάσετε υπέροχα!!!! φιλάκια πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Φανή μου! Να χαίρεσαι την γιορτή σου!! Πολύχρονη και δημιουργική σου εύχομαι!!
Να χεις μια όμορφη βδομάδα!! Φιλάκια!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ομορφα όλα

Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

syros2js είπε...

Φανούλαααααααα! Πού είσαι?
Που έχουν λείψει οι αναρτήσεις σου!!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
Καλό μήνα, κορίτσι μου!

Fanypap είπε...

marilenaspotofart Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου γλυκούλα μου!! Ευτυχισμένο νέο έτος και σε σένα καλή μου , ότι επιθυμείς!! φιλάκια

Fanypap είπε...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου γλυκούλι!! Καλώς ήλθες και πάλι γλυκούλα μου!! κι εμάς μας έλειψες πάρα πολύ!! Να έχεις μια πολύ ευτυχισμένη νέα χρονιά, και τα όνειρά σου όλα μα όλα να γίνουν πραγματικότητα καλή μου! φιλούθκια πολλά !!!

Fanypap είπε...

syros2js Καλό σου μήνα Ιωάννα μου γλυκούλα ταλαντούχα!!! Ευτυχία και χαρά!!!το έχω στις πρωτεραιότητες μου μου να κάνω ανάρτηση γλυκιά μου , χαίρομαι που σας έλειψαν!! χα χα!Καλές δημιουργίες και σε σένα ταλαντούχα έξυπνη !!! φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...