Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Βραχιόλια φιλίας και μακραμέ με charms και στρασάκια και ομαδικά έργα ζωγραφικής!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου! Τι κάνετε, πως είστε; Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι από εσάς θα βρίσκονται αυτήν την στιγμή σε κάποια μαγευτική παραλία και θα δροσίζονται! Για όσους όμως είμαστε ακόμα εδώ και περνάμε το καλοκαίρι παρεούλα θέλω να μοιραστώ μαζί σας κάποιες νέες μου δημιουργίες, χειροποίητα κοσμήματα και ομαδικά έργα ζωγραφικής που φτιάξαμε με τους μαθητές μου!

Ξεκινάμε με μερικές φωτογραφίες από βραχιόλια μακραμέ που έφτιαξα με διαφορετικά charms, μεταλλικές μπίλιες αλλά και πλεγμένη αλυσίδα, κομψά σε διάφορα χρώματα...






Μπορείτε να δείτε άλλα βραχιόλια μακραμέ που έφτιαξα παλαιότερα όσοι δεν τα προλάβατε κάνοντας κλικ εδώ! Μερικές ακόμα φωτογραφίες από βραχιόλια φιλίας που έφτιαξα σε διαφορετικά πρωτότυπα σχέδια και χρώματα με charms και στρασάκια!





Στη συνέχεια θέλω να σας δείξω μερικά έργα ομαδικά ζωγραφικής που κάναμε με τους μαθητές μου! Ηλιοβασίλεμα στα Ελληνικά νησιά!!! Φωτογραφίες από όλη την εξέλιξη του έργου!





Μια που δεν μπορούμε να πάμε διακοπές, ούτε εγώ αλλά ούτε και τα αστεράκια μου, γι' αυτό και έρχονται στο κέντρο δημιουργικής απασχόλησης παιδιών, και περνάμε την ώρα μας ευχάριστα ζωγραφίζοντας με μουσική, είπαμε να ζωγραφίσουμε τα νησιά μας, για να νιώσουμε ότι είμαστε κι εμείς εκεί!!! Ομαδικό έργο από μένα και τα αστεράκια μου: ακρυλικά χρώματα σε καμβά!!

Μέρα και ηλιοβασίλεμα στο νησί!



Ομαδικό έργο μας με ακρυλικά χρώματα σε καμβά!! Μέρα και ηλιοβασίλεμα στο νησί!!

Και μερικά ακόμα έργα ομαδικά που ζωγραφίσαμε μαζί με τ' αστεράκια μου στη συνέχεια... Τώρα που δεν έχουν σχολείο, έχουμε πολλές ώρες για να δημιουργούμε μαζί!!!

Τα θέματα είναι αγαπημένα των παιδιών:  "Ταξιδεύοντας με αερόστατο", "Πολύχρωμα Λουλούδια" και "Το αγαπημένο μου επιδόρπιο"!




Ελπίζω με τα τελευταία παγωτάκια να σας δρόσισα λιγάκι! Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου! Όπου και αν είστε, διακοπές ή όχι, να περνάτε καλά! :)

15 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλησπέρα Φανή μου!Νομίζω ότι πρέπει νά ενταχτώ καί εγώ στήν όμορφη ομάδα ζωγραφικής!!Ας όψετε η απόσταση!!Πολύ όμορφοι οι πίνακες ζωγραφισμένοι από τά μικρά ζουζούνια,αλλά καί τά βραχιολάκια είναι υπέροχα!!Καλό Σ/Κ σου εύχομαι!!Φιλάκια!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Φανή μου τα βραχιολάκια μακραμέ είναι τέλεια, αλλά σήμερα με εντυπωσίασε αυτό το ονειρεμένο ηλιοβασίλεμα!
Φιλάκια!

Taelia88 είπε...

Υπέροχα τα δημιουργήματά σου! Τα βραχιολάκια με το μακραμέ είναι πράγματι πολύ κομψά! Και πολύ όμορφα! Τα βραχιολάκια φιλίας απίθανα! Καλοκαιρινά!! Αλλά κι εμένα αυτό που με μάγεψε και έμεινα να το κοιτάζω, ήταν το μαγευτικό ηλιοβασίλεμα!! Απίστευτος πίνακας!! Μπράβο στα παιδάκια!! Αλλά και στη δασκάλα φυσικά!!
Καλό σ/κο να έχεις!
Φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

Να το πω τώρα; Ζηλεύω!! Μακάρι να ήμουν κι εγώ στο κέντρο δημιουργικής απασχόλησης και να έπαιζα μαζί σας.

Ωραία προσπάθεια κι αυτή. Μακραμέ προσπάθησα κάποτε να κάνω, αλλά δεν τα πάω και πολύ καλά εάν δεν υπάρχει κάποιος δίπλα μου με υπομονή να μου εξηγήσει.

Όταν πάρω τον αέρα, δεν με πιάνει κανείς όμως..

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΑΝ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!
ΤΑ ΔΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΣΟΥ, ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

love2love είπε...

καλλιτεχνη μ εδω ημαστε ολοι μην σκας και σε κοιταμε το πρωτο βραχιολι με τον σταυρο εμ αρεσε πολυ

Μαρία είπε...

καλημερα Αγαπημενη..πανεμορφα τα βραχιολια..με ομορφα αξεσουαρ..οι Ζωγραφοι σου..απαιχτοι..να σαι καλα ματια μου..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω

Daphnofila art jewelry είπε...

Φανή καλό μεσημέρι.Πολύ όμορφα τα βραχιόλια σου.Καταπληκτικοί οι πίνακες της ομάδας σου.Μπράβο σε όλους σας.Μπράβο και στα παιδιά που αξιοποιούν τον ελεύθερό τους χρόνο δημιουργικά.Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Φανή με την ωραία ανάρτηση! Πρίν πάω στην παραλία ήρθα να σε διαβάσω. Υπέροχα και τα βραχιολάκια και οι πίνακες! Να'χεις μια πανέμορφη Κυριακή!

Chesterbrook Academy Elementary είπε...

Beautiful art work by your students.
I love the beautiful blues.

Unknown είπε...

καλησπέρα Φανή μου
καλά...τα παιδάκια σου ΄΄'εγραψαν΄΄πάλι.Τι ομορφιές,τι ζωντανά χρώματα-))))τα τα φιλήσεις από μένα-)))
και τα βραχιολάκια είναι μούρλια!!!!
ΕΥΓΕ και πάλι ΕΥΓΕ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

Pinelia είπε...

Πω!Τα βραχιολάκια είναι καταπληκτικά! Είναι από τα πιο καλοκαιρινά βραχιολάκια που έχω δει!Φιλάκια!

giota είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ.ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ .ΦΙΛΑΚΙΑ!ΚΑΛΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ.

Fanypap είπε...

Dimi μου γλυκιά, φυσικά και θα ήσουν ευπρόσδεκτη στην ομάδα μας αν ήσουν πιο κοντά!!! φιλάκια και να περνάς καλά!

Ελένη Φλογερά, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου, κι εγώ έχω έρωτα με τα ηλιοβασιλέματα! Φιλάκια και να περνάς καλά!

Τaelia γλυκιά μου , σ'ευχαριστώ πολύ! Θα χαρούν πολύ τα αστεράκια μου με τα "μπράβο" σου!φιλάκια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

Αγριμιώ μου γλυκιά , μακάρι να ήσουν πιο κοντά μας, θα ήσουν κι εσύ ευπρόσδεκτη στην ομάδα μας!!! Θα σου έδειχνα και μακραμέ, δεν είναι καθόλου δύσκολο!!!φιλάκια, να περνάτε καλά!!

Rena Christodoulou, Ρενάκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ!! φιλάκια , να περνάς υπέροχα και καλές βουτιές!!!

Love2Love, εδώ κι εσύ γλυκούλα μου;; Ευχαριστώ που με βλέπετε, κι εγώ σας βλέπω!!!φιλάκια , να περνάς καλά μικρούλα μου!!

Μαρία (scrapmaria), γλυκούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!Οι ζωγράφοι μου θα χαρούν πολύ!!!φιλάκια αγαπημένη...και να περνάς καλά!!!

Daphnofila, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!!!Ναι έτσι έχουν και ωραίους στόχους στη ζωή τους και δεν οδηγούνται σε λάθος μονοπάτια μόνο επειδή δεν έχουν τι να κάνουν!!!Φιλάκια και να περνάς υπέροχα!!!

DIMITRA DASKAL σ'ευχαριστώ γλυκιά μου που πέρασες από το σπιτάκι μου πριν από το μπάνιο σου!!! Φιλάκια και να έχεις ένα υπέροχο υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

Fanypap είπε...

Chesterbrook Academy Elementary, thank you my friend!Kisses from Greece.

Χρυσούλα Μαυροπούλου, σ'ευχαριστώ γλυκούλα μου!! Τα φιλάκια σου ευπρόσδεκτα, όπως και το "μπράβο" σου, θα χαρούν πολύ τα αστεράκια μου! φιλάκια και από μένα, να περνάς υπέροχα!!!

Pinelia μου, σ'ευχαριστώ πολύ!Όντως καλοκαιρινά!!Φιλάκια και να περνάς υπέροχα!!!

Giota μου γλυκιά μου Αγιογράφε, σ'ευχαριστώ πολύ!Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!! φιλάκια και να περνάτε καλά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...