Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Χρόνια πολλά σε όλους! Αγιογραφίες της Παναγίας!


Σήμερα είναι μία από τις μεγαλύτερες γιορτές, γιορτάζει η Παναγιά μας! Χρόνια πολλά σε όλους!

Με την ευκαιρία θέλω να σας δείξω σήμερα κάποιες αγιογραφίες της Παναγίας μας που έφτιαξα παλαιότερα. Πάνω φαίνεται αγιογραφία της Παναγίας μας με το βρέφος, σε στάση ασυνήθιστη, (μου αρέσει πάρα πολύ, και σας την ξαναέδειξα νομίζω..), με χρώματα σε σκόνες, αυγοτέμπερα, και σε ξύλο ειδικά επεξεργασμένο, με φύλλο χρυσού 23Κ. Η βυζαντινή εικόνα αυτή, βρίσκεται στην Μονή Βλατάδων, είναι πιστή αντιγραφή, για την διαιώνιση της εικόνας... η μόνη διαφορά είναι στο ξύλο, που μου άρεσε να έχει αυτό το κενό... 


"Η ρίζα του Ιεσαί" έτσι λεγεται η εικόνα που αγιογράφησα, με την βυζαντινή τεχνοτροπία, και σας δείχνω εδώ, και είναι το γεννεολογικό δένδρο της Παναγίας μας!! Επάνω εικονίζεται η Αγία Τριάς, και είναι μια σπάνια εικόνα, που σώθηκε μέχρι σήμερα χάρις της ιδιωτικής πρωτοβουλίας!! Την βρήκα από κάποιον από την Ρωσία, και έκανα πιστή αντιγραφή της βυζαντινής εικόνας, για να διαιωνισθεί, όπως είναι και ο σκοπός της Αγιογραφίας. Είναι αγιογραφημένη σε ξύλο ειδικά επεξεργασμένο, με χρώματα σε σκόνες και αυγό,  και επιχρυσωμένη με φύλλο χρυσού 23 Κ.  


Πιστά στο ραντεβού τους και τα κρινάκια της Παναγιάς, όπως κάθε χρόνο έτοιμα να ανθίσουν ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου όπως βλέπετε στην φωτογραφία, γιορτή της Μεγάλης μας Μητέρας!! Κάθε χρόνο την ίδια μέρα...χρόνια τώρα...μα ότι κι αν συμβεί, αυτά ανθίζουν ανήμερα της γιορτής!!! Περάσαμε χρονιές με παγωνιές, χαλάζι, θύελλες, καύσωνες, ακόμα και πυρκαγιά, όταν ένας ανεύθυνος γείτονας αγρότης, έκαψε κάτι ξερόχορτα στο χωράφι του με 8 μποφόρ αέρα, και μαζί με τα χόρτα του έκαψε και το μισό μας σπίτι!!! Αυτά εκεί...πιστά στο ραντεβού τους , άνθιζαν πάντα την ίδια μέρα, τη μέρα της Παναγιάς μας, της Μεγαλόχαρης!!! Βοήθειά μας!!  



Τα σκυλάκια που κρατήσαμε μεγαλώνουν... Ο μαυρούλης με τα κανελιά πόδια ήταν η επιλογή του άνδρα μου!!! Εγώ αγάπησα περισσότερο το ανοιχτόχρωμο, γιατί ήταν πιο ζωηρός!!! Υποχώρησα όμως, για να τον ευχαριστήσω...αφού ξέρω ότι και αυτό θα πάει σε καλά χέρια!!! Πιστεύω ότι θα τον λατρέψουν!!! Όχι ότι και ο μαυρούλης δεν είναι αξιαγάπητος, κι αυτόν τον λατρεύω, απλώς έχω μια αδυναμία στον ξανθούλη.... Τα βαφτίσια θα γίνουν μετά το Δεκαπενταύγουστο, αφού προτείνουν ονόματα οι φίλοι... 

Περιμένω λοιπόν να μου προτείνετε ονόματα και για τους δυο αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, μέχρι τέλος Αυγούστου, και μία ή ένας από εσάς θα κερδίσει ένα κόσμημα από την συλλογή μου!!! Μπορείτε αν θέλετε να αφήσετε την πρόταση σας σαν σχόλιο κάτω από αυτήν την ανάρτηση!


Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΙΕΣ- ΜΑΡΙΟΥΣ- ΠΑΝΑΓΙΩΤΕΣ -ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΔΕΣ - ΓΙΩΤΕΣ- ΔΕΣΠΟΙΝΕΣ- ΠΑΡΘΕΝΕΣ και όλους όσους-ες γιορτάζουν στην μεγάλη αυτή μέρα της Αγίας μας Μητέρας Παναγίας!!! Εύχομαι να εκπληρωθούν όλα τα όνειρά τους!!! Η Παναγία μας ας φροντίζει για όλους μας, να μας έχει υπό την σκέπη της!!! Και ειδικά την πατρίδα μας!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά! Να χαίρεστε την οικογένειά σας!

Pinelia είπε...

Χρόνια πολλά, με υγεία, η Παναγία να μας βοηθάει όλους!

debbgoud είπε...

τέλειες, τέλειες!!!!!!!!

Leviathan είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους!!! Μία και μία όλες οι φώτος!! φιλιά!!!

Μαρία είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..λατρεμενες οι εικονες με την ΜΑΝΑ..να σαι καλα.σε φιλω

mia είπε...

Φανίτσα μου Χρόνια πολλά με υγεία ...η Παναγιά μας να μας αγκαλιάζει....
Ο Μελένιος μου αρέσει πιο πολύ!!!
Ο Σκούρος και αυτός γλυκούλης...χα
Φιλιά...
ΟΙ αγιογραφιές σου ...τέλειες!!!

Fanypap είπε...

Δημιουργία μου - Beauty str - pinelia - debgoud -
Leviathan, καλοί-ές μου φίλοι-ες, σας ευχαριστώ πολύ, η Παναγία μητέρα όλων μας να μας βοηθάει πάντα... φιλάκια.

Μαρία (scrapmaria), Χρόνια σου πολλά αγαπημένη μου!!!Η παναγία μας η μεγαλόχαρη να σας έχει υπό την σκέπη της!! φιλάκια.

mia μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ! Να μας βοηθάει πάντα!
Ωραία τα ονόματα: Μελένιος και Σκούρος, τα σημειώνω για τον διαγωνισμό, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Rena Christodoulou είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

Taelia88 είπε...

Χρόνια πολλά Φανή!! Οι εικόνες σου είναι πανέμορφες! Η στάση του Βρέφους είναι πράγματι πολύ ασυνήθιστη στην πρώτη εικόνα! Η δεύτερη είναι φανταστική!! Δεν πρέπει τέτοιες εικόνες να χάνονται.. Στα ονόματα τώρα... Συνήθως βγάζουμε ονόματα από την συμπεριφορά του ζώου ή τα χρώματά του. Μιας και δεν ξέρω την συμπεριφορά τους, ας σου πω για τα χρώματα! χιχι! Λοιπόν, για τον πρώτο μούργο θα έλεγα Preto που είναι Μαύρος στα Πορτογαλικά ή Έβενο αν θες κάτι ελληνικό! χιχι!
Και για το δεύτερο σκυλάκι, Rubio που είναι ξανθός στα Ισπανικά! Δεν βρήκα κανένα όμορφο ελληνικό συνώνυμο!!! Ελπίζω να βοήθησα στην επιλογή και να σου αρέσανε τα ονόματα που πρότεινα!!
Καλό απόγευμα να έχεις!
Φιλιά!!

ΛΙΝΑ είπε...

Χρόνια πολλά!!! Έχεις πολύ ταλέντο στην αγιογραφία! Είναι υπέροχες οι εικόνες! Όσο για τα σκυλάκια, για το μαυρούλη λέω Bruno και για τον ξανθούλη Rudy!

Fanypap είπε...

Rena Christodoulou, Ρένα μου σ΄ευχαριστώ κι εγώ για τις ευχές σου γλυκούλα μου! φιλάκια , να περνάς υπέροχα!!

Taelia, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Τα ονόματά σου πολύ όμορφα, τα σημειώνω για τον διαγωνισμό, καλή σο επιτυχία!!!Φιλάκια , να περνάς καλά!!

ΛΙΝΑ, Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου,σ'ευχαριστώ πολύ! Πολύ όμορφα ονόματα βρήκες κι εσύ για τα σκυλάκια μου, εύχομαι να είσαι τυχερή στον διαγωνισμό μου, καλή σου επιτυχία!φιλάκια, να περνάς υπέροχα!!

nameliart είπε...

Χρόνια Πολλά Φανή μου!
Ας μας δώσει φώτιση η Παναγία γιατί μας βλέπω να βαδίζουμε σε όλο και πιο σκοτεινά τοπία...
Πολύ μου αρέσουν οι αγιογραφίες σου! Και ξέρω καλά (είχα επιχειρήσει να ασχοληθώ στο παρελθόν) ότι είναι ένα πολύ δύσκολο είδος.
Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα μ' αυτό το θαυματουργό χέρι!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Εγω καθυστερημένη λόγω δυσκολίας του Ιντερνετ θέλω να σου πω ετσι μία καλημέρα !!Πόσο ομορφες είναι οι αγιογραφίες σου!!! Τι ωραία θα ηταν να μπορούσα κι εγώ να αγιογραφούσα....Σε λίγο καιρό επανέρχομαι στη βάση μου και θα τα λέμε συχνότερα ...Καλό Σαβ/κο

Αγγελική είπε...

Μια καλησπέρα κι απο μένα Φανούλα μου.Τι να πω για τις αγιογραφίες σου μένω άφωνη.Οσο για τα υπέροχα σκυλάκια τον Καννέλο και τον Μαυρουδή έχω να πω πως, είναι γλύκα !
Εύχομαι η παναγία μας να βάλει το χεράκι της για την σωτηρία της Πατρίδας μας.Τα φιλιά μου

Chesterbrook Academy Elementary είπε...

Beautiful collection of icons.
Thanks for sharing.

Unknown είπε...

Φανή μου,Χρόνια Πολλά λίγο καθυστερημένα!!!(γιόρταζε και ο άντρας μου και καταλαβαίνεις)
όμορφες Αγιογραφίες.....
χαίρομαι που κρατήσατε τα σκυλιά.Ονόματα ε?Χμ....ο μαύρος...Μπλάκι????
Και ο ανοιχτόχρωμος....Γκάρυ???
-))))))))))))))))
φιλιά και καλό ΣΒΚ-))))

karamelitsa1988 είπε...

εγω τον βαφτιζω blacky!!!!
baswtzimopoulou@yahoo.com

Ελένη Φλογερά είπε...

Φανή μου
Απ' ότι φαίνεται έχεις τη χάρη της Παναγίας γιατί οι αγιογραφίες σου είναι τέλειες.
Και τώρα λέω να γίνω νουνά... τι θα έλεγες για το "Δάμων" για τον σκούρο και "Φιντίας" για τον ανοιχτόχρωμο;
Φιλάκια!

Χρυσούλα είπε...

Μπράβο Φανή! Εξαιρετικές οι αγιογραφίες σου! Να μας βοηθάει η Παναγία όλους μας!...
Καλό Σαββατοκύριακο!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καταπληκτικές αγιογραφίες..πολλά συγχαρητήρια!!
Για το σκυλάκι σας έχω αυτές τις προτάσεις: Nemo, Pluto, Snoopy, Φοίβος, Ηρακλής,Ρούντι, Ρόκυ, Ερμής!

Καλό βράδυ!! :)

Fanypap είπε...

Nameliart, Μελίνα μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ! Χρόνια σου πολλά και φιλάκια πολλά!

Έφη Αδαμίδου Πασοπούλου, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!Φυσικά και μπορείς, αλλά δεν το ξέρεις ακόμα, γιατί δεν δοκίμασες! Είναι τεχνική περισσότερο η Αγιογραφία, πρέπει να την μάθεις! φιλάκια και καλή σου Εβδομάδα!!!

Μαίρη- Αγγελική μου , σ'ευχαριστώ!! Ωραία ονόματα διάλεξες για τα σκυλάκια μου, σε βάζω στην κλήρωση κι εσένα!!! Μακάρι να βοηθήσει η Παναγία μας!! φιλάκια πολλά αγωνίστριά μου!

Chesterbrook Academy Elementary, thank you my friend! Kisses from Greece.

Χρυσούλα Μαυροπούλου, να χαίρεσαι τον αντρούλη σου γλυκιά μου!!!Τα ονόματά σου πανέμορφα, σε βάζω στην κλήρωση κι εσένα!!!Σ'ευχαριστώ πολύ!φιλάκια, καλή εβδομάδα.

Karamelitsa 1988, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου , ωραίο όνομα, σε βάζω στην κλήρωση!!!φιλάκια.

Ελένη Φλογερά, Ελένη μου, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Πολύ όμορα ονόματα και αρχαία Ελληνικά!!! Φιλάκια και καλή σου Εβδομάδα!

Χρυσούλα μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλή σου εβδομάδα, φιλάκια πολλά!

Katerina Verigka, Κατερινάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ! Σ'ευχαριστώ και για το δωράκι που κέρδισα στον διαγωνισμό σου!!Υπέροχο!!! Σ'ευχαριστώ και για τα πανέμορφα ονόματα, και τόόόόόσα πολλά!!! Σε βάζω κι εσένα στην κλήρωση!! φιλάκια και καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!

marie είπε...

Χρόνια πολλά Φανή! Να μας φωτίσει η μελόχαρη. Πολύ όμορφες οι αγιογραφίες, συγχαρητήρια! Έχω κι εγώ ένα σκυλάκι. Το ονόμασα Rafaelo. Καλή εβδομάδα! Φιλιά !!

giota είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗ .ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Fanypap είπε...

Μαrie μου γλυκούλα, πολύ όμορφο όνομα διάλεξες για το σκυλάκι σου!!! Σε βάζω κι εσένα στην κλήρωση!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!! Φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!

Giota γλυκιά μου Αγιογράφε, σ'ευχαριστώ πολύ!!φιλάκια πολλά και καλή σου εβδομάδα!!!

Pinelia είπε...

Λοιπόν το ανοιχτόχρωμο εγώ θα το έλεγα Πέρι και το σκουρόχρωμο Λουκά!Φιλάκια!

Fanypap είπε...

Pinelia, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!!Σε βάζω στην κλήρωση!!Πολύ όμορφα ονόματα!! φιλάκια.

Sophie είπε...

Πολύ όμορφες οι εικόνες σου Φανή μου εξαιρετική δουλειά!!
Τα σκυλάκια είναι γλύκες!!Εγώ θα ονόμαζα το μαύρο Φιντέλ και το ξανθό Ορφέα!!Φιλάκια!!!

Fanypap είπε...

Sophie μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ! Πολύ όμορφα ονόματα μας προτείνεις και μπαίνεις κι εσύ στον διαγωνισμό μας!!!Φιντέλ λέμε τον πατέρα του!!Τι σύμπτωση!!! φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!

Sofia είπε...

Γεια σου και απ εδώ Φανούλα! Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση?? Πολύ όμορφες οι αγιογραφίες σου! Μεγάλη η χάρη της Παναγίτσας μας! Τα σκυλάκια σας είναι γλύκα! Χμμ. . τι λες για Blacky το σκουρόχρωμο και Baloo(από τον Μόγλη)το ανοιχτόχρωμο? Πολλά φιλούθκια :)
*έτοιμο και το γκράφιτι

Fanypap είπε...

Basiliki, Βασιλικούλα μου σ'ευχαριστώ γλυκιά μου, μπαίνεις κι εσύ στην κλήρωση, μια και ακόμα δεν έγινε η κλήρωση!!!Πολύ όμορφα τα ονόματα που μας προτείνεις, προβλέπω να γίνεται μεγάλη μάχη για το όνομα , γιατί μας προτείνατε όλες υπέροχα ονόματα!!! φιλάκια και να παρακολουθείς για την κλήρωση!!Φιλούθκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...