Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Tutorial για εύκολη 3D op-art ζωγραφική και νέο βραχιόλι φιλίας με charm και στρασάκια!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου! Ξέρω ότι οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε φύγει ήδη για διακοπούλες αλλά για όσους είμαστε ακόμα εδώ σήμερα έχω ένα tutorial για 3D optical (op) art!

Θα δούμε λοιπόν πως δίνουμε την αίσθηση του τρισδιάστατου αντικειμένου, χωρίς να φαίνεται ζωγραφισμένο το αντικείμενο με φωτογραφίες από όλες της φάσεις εξέληξης του έργου!


Οδηγίες για όσους θέλουν να το ζωγραφίσουν ή να προσπαθήσουν να μάθουν να ζωγραφίζουν op art:  

- Σχεδιάζουμε το αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε (εγώ έβαλα το χέρι μου και το σχεδίασα γύρω γύρω, ενώ τα αστέρια μου έκαναν μπανάνες και άλλα φρούτα,για πιο εύκολα).

- Τραβάμε παράλληλες γραμμές έξω από το σχέδιό μας.

- Ενώνουμε την κάθε παράλληλο γραμμή με καμπύλη μέσα στο σχέδιό μας,


- Χρωματίζουμε με τρία ή τέσσερα χρώματα στη σειρά,ακολουθώντας τις γραμμές και επαναλαμβάνοντας τα ίδια χρώματα σαν μοτίβο, (όπου είναι ίσια γραμμή,κάνουμε ίσια γραμμή με το χρώμα, όπου είναι καμπύλη κάνουμε καμπύλη με το χρώμα κ.ο.κ.)



- Στο τέλος τονίζουμε τις γραμμές του περιγράμματος (μόνο επάνω στην γραμμή) του σχεδίου μας, με το ίδιο χρώμα που αντιστοιχεί στο τμήμα του περιγράμματος εκείνου που θέλουμε να τονίσουμε, όπως πάει η γραμμή του περιγράμματος, την ακολουθούμε πιστά, αλλάζοντας το χρώμα μας κάθε φορά, για να βάλουμε το ίδιο χρώμα πάνω στο ίδιο, αλλά πατητά, να τονιστεί καλά!!


Είναι απλό , αλλά χρειάζεται υπομονή!! Τα αστεράκια μου τα κούρασα πολύ, γιατί πίστευα ότι θα γίνει εύκολα, αλλά τελικά έχει αρκετή δουλειά και δεν του φαίνεται....Στο τέλος βοήθησα κι εγώ... και το αποτέλεσμα τους άρεσε πάρα πολύ!!!

Συνεχίζουμε με φωτογραφίες από ένα ακόμα έργο ομαδικό με Τεχνικές Υφής που φτιάξαμε μαζί με τους μαθητές μου, στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται πως ήταν στην αρχή και στην επόμενη τελειωμένο...



Συνεχίζουμε με μερικές φωτογραφίες από ένα ακόμα βραχιολάκι φιλίας που έφτιαξα με charm καρδούλα και στρασάκια αφού είδα ότι αγαπήσατε πολύ και τα υπόλοιπα!






Για να σας δροσίσω είπα να σας δείξω στη συνέχεια και μερικές καλοκαιρινές φωτογραφίες που έβγαλα από την Κατερίνη μας και την Πλάκα Λιτόχωρου! Με τις φωτογραφίες μου αυτές θέλω να πάρω μέρος και στον διαγωνισμό της αγαπημένης μου Μαρίας (scrapmaria.blogspot.gr) "...ενας Διαγωνισμος με θεμα την Ελλαδα..με ομορφα δωρα..", σ' ευχαριστούμε καλή μου για την όμορφη ιδέα σου!

Ο Όλυμπος με σύννεφα και η πλατεία Δημαρχείου Κατερίνης...


Συντριβάνι δροσιάς σε μια καυτή μέρα, στην πλατεία Δημαρχείου της όμορφης Κατερίνης!!!


Μερικές φωτογραφίες από την απίθανη Πλάκα Λιτοχώρου!!!



Πρώτη φορά που βλέπω τη θάλασσα θολή στην πλάκα... ίσως φυσούσε από έξω προς τα μέσα.... απίστευτο!!



Εκτός της πεντακάθαρης θάλασσας, μπορείς να απολαύσεις τον καφέ σου, το παγωτό σου  ή το ποτό σου, με υπέροχη μοντέρνα μουσική , στο καφέ που βρίσκεται κυριολεκτικά εκεί που σκάει το κύμα!!!Επίσης υπάρχει ταβέρνα για ψάρι και φαγητό, κάτω από τα πλατάνια, και με υπέροχη νησιώτικη διακόσμηση, όπως και ψιλικά για ότι άλλο επιθυμείς. Οι επισκέπτες είναι λιγοστοί για Σαββατοκύριακο, εδώ σε άλλες εποχές, δεν υπήρχε μέρος να απλώσεις την πετσέτα σου!!!



Μερικές ακόμα φωτογραφίες από τα σκυλάκια μου που παίζουν με την μητέρα τους!! Ευτυχώς βρήκαν όλα σπιτάκι σε οικογένειες που θα τα αγαπάνε και θα τα φροντίζουν!!



Τέλος θέλω να σας αφήσω με δύο βίντεο! 

Πρώτο βίντεο το 14ο ποίημα του Σάκη Αθανασιάδη με εικόνες από ζωγραφιές δικές μου και των μαθητών μου και μουσική όπως πάντα από τους Arpeggiosmp! Τραγούδι: Γιάννης Βελίκης. Στίχοι: Σάκης Αθανασιάδης. Σύνθεση - Κιθάρες: Γιάννης Βελίκης. Ηχοληψία - Παραγωγή: Χρήστος Φολτόπουλος. Απολαύστε το!


Δεύτερο βίντεο είναι η απάντηση της Ελλάδας στην κρίση, μια διαφήμιση που προσπαθεί να βάλει τα πράγματα στη θέση τους από την Περιφέρεια Κρήτης. Στο όμορφο video για την Κρήτη, παρουσιάζεται ένας Άγγλος που μπερδεύεται ανάμεσα στην πραγματικότητα που ζει, με όσα λένε στις ειδήσεις και τις εφημερίδες για την Ελλάδα.

Από τη μία τα δημοσιεύματα για την κρίση κι από την άλλη η ηρεμία του νησιού, τα χαμόγελα και η φιλοξενία. Αξίζει να το δείτε! The Island of Crete, Greece - See for yourself, feel for yourself! (Πατήστε το CC στο κάτω μέρος του βίντεο για υπότιτλους!).


Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου!! Καλά να περνάτε και καλές βουτιές!!

35 σχόλια:

Leviathan είπε...

Πάντα γεμάτες οι αναρτήσεις σου!!! οι θαλασσινές φωτογραφίες της Κατερίνης πανέμορφες!!! Έχω να έρθω τόσα χρόνια...Καλό απόγευμα εύχομαι!!

Kiki Aposeki είπε...

Φανούλιτσα μου το tutorial πολύ καλό και πάντα αναρωτιόμουν πώς γίνονται αυτά τα έργα!!! Η Κατερίνη κούκλα και τα σκυλάκια πανέμορφα!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και πολλά πολλά φιλιά!!!!

Μαρία είπε...

καλως την Αγαπημενη μου..να σαι καλα..τελοιο το tutorial..αν γνωρισεις αυτην την τεχνικη..και ιδιως αν αγαπας πολυ το χρωμα..δεν ξεκολας μετα..η Κατερινη..υπεροχη..πλουμιστη..στολισμενη απο παντου..οι φωτο τελοιες..να περνας ομορφα..σε φιλω

Chesterbrook Academy Elementary είπε...

I love the photos.
I wish I was in Greece this summer.
Love the bracelets

Γωγώ είπε...

Υπεροχη η αναρτηση σου Φανη μου,η τρισδιατατη τεχνικη ζωγραφικης με εξεπληξε,ενθουσιαστηκα!γεια στα χερια σου!οτι φτιαχνεις πολυτιμο!!
Φιλια πολλα!

Ελένη Αλεξανδρίδου είπε...

Para poly wraia h texnikh zwgrafikhs!8a t prospa8isw!!!!!

DIMI είπε...

Ολα υπέροχα όπως πάντα Φανη,μου!Βλέπω τά αστεράκια σου συνεχίζουν ακάθεκτα τίς όμορφες δημιουργιες τους!!Πολύ όμορφη η Κατερίνη,αλλά καί τά σκυλάκια σου,πανέμορφα!Κάνω τό πρώτο μου giveaway,Φανή μου,έλα νά λάβης μέρος εάν θέλης!!Πολλά φιλάκια!!!

Pinelia είπε...

Πολύ ωραία η ανάρτησή σου!Φαίνεται ότι έχει δουλειά το πρώτο έργο, αλλά εμένα μου άρεσε η άλλη δημιουργία που έκανες με τους μαθητές σου!Φιλάκια πολλά!

Unknown είπε...

Εγώ νόμιζα ότι είχε βάλει τα χέρια του κάποιος πάνω στον πίνακα!!!
Τέλειος!!!!
Καλό μήνα!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Φανή μου η ανάρτησή σου, πάλι σκίζει!!!!!!Η τεχνική αυτή πολύ ωραία!!!!Το βραχιολάκι απίθανο!!!!Τα σκυλάκια!!!!!!!!!!
Να περνάς καλά!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!

Taelia88 είπε...

Οι πίνακες είναι τέλειοι!! Μπράβο στην δασκάλα και τους μαθητές της!!! Για το βραχιολάκι δεν έχω λόγια, ότι έχεις φτιάξει με έχει καταπλήξει!! Φιλιά!!

Νίκη είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική Φανη μου, δεν την είχα ξανασυναντησει! Μπραβο σας!
Οι εικόνες και τα βιντεάκια όπωε πάντα διαλεγμένα !
Ευχαριστούμε!! Να περνάτε καλά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Φανούλα μου πρωτα θα σου ζητησω συγνωμη για το αργό της επισκεψής μου δεν σε ξεχασα απλως εχουμε γίνει μια πολύ μεγαλη παρεα και τωρα το καλοκαιρακι...ο χρόνος ειν αι πιό λίγος... μια η θαλασσα ..μια τα βραδυα τα όμορφα στο μπαλκονι..και η ώρα πάει...σόρυ..Φνούλα μου ..ομως δεν σε ξεχνω και περασ να σου πώ.. οταν είδα την ζωγραφική σου θα έβαζα στοίχιμα πως είχε χέρια απο κατω....τοσο αλιθηνο φαίνεται...οσο για τα όμορφα αυτά βραχιολακια ειναι πλεχτά;; τελεια ειναι ..και βλέποντας τις φωτό σου απο την Πλακα του λιτωχόρου μου θύμισας μικρούλα που με πήγαινε εκει η μαμά μου ..δεν θυμαμαι πολλά αλλά μου έχει μείνει το όνομα της τοποθεσίας...κατεβένοντας δέ παρακατω ΄΄ειδα το βίνεο του άγγλου στη Κρήτη..και δεν θα το πιστεψεις για ΤΗΝ Κρήτη έγραψα και εγώ ...στο μπλοκ μου...φιλακια πολλα και να περνάς καλά οπου και να εισαι...

mia είπε...

:)))))))))................

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι όμορφο το 3D... θα κοιτάξω μήπως το κάνω με τα παιδιά του σχολείου!!! Θα ενθουσιαστούν (ζωγραφίζουμε λίγο που και που την ώρα της μουσικής!!! )

ωραίο!!

και τα υπόλοιπα... πανέμορφα και αυτά!!
μπράβο, Φανή!!!

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Εντυπωσιάστηκα. Από το τρισδιάστατο. Τόσο που κι εγώ που δε ζωγραφίζω θα αποπειραθώ.
Ευχαριστώ με μια Καλημέρα για αύριο..

giasmin είπε...

ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΕΚΕΣ ΤΕΛΙΟΙ!!!!Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ,ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ,ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΗ.ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ.ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΤΕΛΕΙΑ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΟ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πολύ μου άρεσαν οι οδηγίες για το τρισδιάστατο εφέ και τα βραχιολάκια για μια ακόμη φορά super. Καλό μήνα και καλή συνέχεια.

olga είπε...

Μας γέμισες με όμορφες εικόνες και πανέξυπνες ιδέες!! Καλό Σαββατοκύρικαο!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Φανή μου έχω ενθουσιαστεί με την 3D optical art, αλλά και ολόκληρη η ανάρτησή σου είναι υπέροχη.
Καλό απόγευμα!

marie είπε...

Φανή μου ήμουν στις ιδιες παραλίες το προηγούμενο σαββατοκύριακο. Το βραχιόλι είναι απίθανο καθώς και η 3D op-art που μας έδειξες. Θα το δοκιμάσω! καλό μήνα και ένα όμορφο σαββατοβραδο ευχομαι.

Ricardo Miñana είπε...

Muy bonitas las imagenes, gracias por compartir.
que tengas un buen dia.
un abrazo.

Μαρία είπε...

Αγαπημενη..να περνας ομορφα..σε φιλω

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Όμορφες φωτογραφίες γλυκιά μου όπως πάντα..όμορφη και φροντισμένη ανάρτηση γιατί ΑΥΤΟ είναι ανάρτηση..τα δικά μου αλά κουβεντούλα..

Sofia είπε...

Γεια σου αγαπητή Φανή! Τί όμορφα όλα! Σε ευχαριστούμε πολύ για το tutorial! Φαίνεται πολύ εντυπωσιακό! Και τα έργα σας όπως πάντα είναι υπέροχα! Το βραχιολάκι φιλίας όμως. . .ΤΕΛΕΙΟ! Και οι φωτογραφίες σου είναι όλες πολύ όμορφες! Τί όμορφα είναι τα λυκοσκυλάκια με τη μητέρα τους! Χαίρομαι που βρήκαν όλα κάποιο σπίτι! Καλή συνέχεια σου εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

giota είπε...

Φανουλα μου πανεμορφο το τριδιαστατο σχεδιο καθος επισης και το βραχιολακι σου και οι φωτογραφιες σου και το τραγουδι σου.φανταστικα ολα.φιλακια πολλα!

Marie είπε...

Πολύ special ανάρτηση Φανή μου!!! Πίνω φραπέ και σ'απολαμβάνω! Πολλά φιλάκια χρυσοχέρα ατελείωτη!!!

kwnnie είπε...

Γεμάτες πάντα οι αναρτήσεις σου.
Τα στρασσάκια δε μ' αρέσουν αλλά στα βραχιολάκια έδεσε ωραία!
καλό βράδυυυ.

Unknown είπε...

Είσαι πολύ ταλαντούχα!!!Πιστεύω θα μάθω πολλά πράγματα κοντάσου η αυτοδίδακτη, μιας και μοιράζεις, απ΄ότι είδα, απλόχερα τις γνώσεις σου και σίγουρα θα ανταλλάσουμε απόψεις.Χαίρομαι που σε συνάντησα και οφείλω να πω, πολύ φιλόξενο, το σπιτάκι σου!

Ανώνυμος είπε...

Δροσερές καλοκαιρινές φωτογραφίες από την πατρίδα μας. Τις χαζεύω και προσπαθώ να τινάξω από πάνω μου την βρόχα και την υγρασία της μακρινής Μελβούρνης.

Θα συνεχίσω να σε επισκέπτομαι και να κλέβω ιδέες, ίσως κάτι κάνω κι εγώ με τα μικρά μου στο σχολείο. :)

Fanypap είπε...

Leviathan, σ'ευχαριστώ συγγραφέα μου!Και η Καβάλα μας υπέροχες παραλίες!!!Έχω κι εγώ να έρθω από φοιτήτρια!!Την νοστάλγησα!!Να έχεις υπέροχο 15Αύγουστο!!!

Κiki...τσα μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ!!Πολλά φιλάκια και καλό 15Αύγουστο να έχεις!!!

Μαρία (scrapmaria), αγαπημένη μου, σ'ευχαριστώ!!Χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου!!! Εύχομαι η Αγία Μητέρα μας που γιορτάζει το 15Αύγουστο να βοηθήσει όσους το έχουν ανάγκη!! φιλάκια και να περνάτε υπέροχα!!

Chesterbrook Academy Elementary, dear friend, I wish you was in Greece!This year is more quietly than other years!!It is so beautiful!!!Have a nice 15August and congratulations for your name, Marilena!!Kisses from Greece.

Γωγώ μου, η τεχνική αυτή,είναι πολύ εντυπωσιακή, την απολαμβάνουν πολύ τα αστεράκια μου!!φιλάκια, να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!!

Ελένη Αλεξανδρίδου, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!!Να προσπαθήσεις , είναι εύκολο, απλά λίγο χρόνο χρειάζεται!!φιλάκια και καλό 15Αύγουστο!!!

Dimi μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ!!Και βέβαια θα πάρω μέρος και μακάρι να είμαι και η τυχερή!!!φιλάκια και καλό 15Αύγουστο να έχεις!!

Pinelia σ'ευχαριστώ γλυκιά μου! Η άλλη δημιουργία είναι πάνω στην ΥΦΗ γιαυτό και κολλήσαμε ξύσματα!!!Χρειάζεται κι αυτό υπομονή!!!φιλάκια και να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!

Fanypap είπε...

Μαρία (proimaki) Χρόνια σου πολλά γλυκούλα μου!!Να περάσεις υπέροχα στην γιορτή σου!!!φιλάκια και να εκπληρωθούν όλεςςςςς οι επιθυμίες σου!!!

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου όμορφη, σ'ευχαριστώ!!!Να περάσετε υπέροχα το 15Αύγουστο!!!φιλάκια.

Taelia, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!Να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!!φιλάκια.

Νίκη μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Να περνάτε υπέροχα στη δροσιά σας!!!Καλό 15Αύγουστο σε όλους σας!!φιλάκια πολλά!!!

Ρούλα- Σμαραγδένια, καλά κάνεις γλυκούλα μου και περνάς υπέροχα με την μεγάλη παρέα σου!!!Χαίρομαι!!! Την Κρήτη την αγαπώ, όπως και όλη την Ελλάδα μας, και πρέπει να δείχνουμε τις ομορφιές του τόπου μας και του λαού μας, που είναι ανεπανάληπτος!!!Όλοι το παραδέχονται αυτό τουλάχιστον!!!φιλάκια γλυκιά μου, και καλό 15Αύγουστο!!!

Μia μου γλυκούλα, εύχομαι να έχεις τελειώσει για να ξεκουραστείς και λίγο!!!Καλό σου 15Αύγουστο!!!φιλάκια πολλά!

Paraskevi Malouxou, σ'ευχαριστώ γλυκούλα μου!!! Ναι να το κάνεις , θα ενθουσιαστούν!!! φιλάκια και καλό 15Αύγουστο!!

Δάφνη Χρονοπούλου, καλώς την αγαπημένη μου ποιήτρια!!!! Φυσικά να δοκιμάσεις, είναι εύκολο και θα εντυπωσιαστείς με το αποτέλεσμα!!!φιλάκια γλυκιά μου και καλό 15Αύγουστο!!!

Fanypap είπε...

Giasmin, σ'ευχαριστώ γλυκούλα μου, καλό τελείωμα στη δουλειά σου!!!Να έχετε ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!!φιλάκια πολλά πατριωτάκι μου!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου γλυκό, σ'ευχαριστώ!!!Να περάσεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!φιλάκια και καλές δημιουργίες!!

Olga μου γλυκιά σ'ευχαριστώ!!!Καλό 15Αύγουστο να έχεις!!!φιλάκια.

Ελένη Φλογερά,σ'ευχαριστώ γλυκιά μου! Σου εύχομαι καλό 15Αύγουστο!!φιλάκια πολλά!

Marie μου γλυκούλα, πως δεν σε είδα;;; Δεν είχε πολύ κόσμο!!Θα πέρασες υπέροχα, ήσυχα, όμορφα, έ;; Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου , και να περάσεις υπέροχα το 15Αύγουστο!!! φιλάκια πολλά!!

Fanypap είπε...

Ricardo Minana, thank you my friend!!! Have a nice 15August!!Greetings from Greece.

Μαρία μου γλυκούλα, Χρόνια σου πολλά και να περάσεις υπέροχα!!!φιλάκια και την αγάπη μου!!!

Αχτιδούλα μου γλυκούλα, χωρίς την κουβεντούλα σου δεν μπορούμε!!!Σ'ευχαριστούμε που την κάνεις, άλωστε είσαι άριστη στον τρόπο που γράφεις!!!φιλάκια και καλό 15Αύγουστο!!!

Βasiliki γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!!Να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!!Φιλούθκια.

Giota μικρούλα μου Αγιογράφε, σ'ευχαριστώ πολύ!Να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!! φιλάκια πολλά!!

Marie μου γλυκούλα μου, σ'ευχαριστώ!!!Να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!! φιλάκια.

Kwnnie, γλυκιά μου , κι εμένα γενικά δεν μ'αρέσουν τα στρασάκια, αλλά εδώ όντως έδεσαν!! φιλάκια και να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο!!!

Fanypap είπε...

Αρμονία μου γλυκιά, χαίρομαι που βρεθήκαμε, θα χαρώ να μάθεις κάτι και από μένα!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φιλάκια , καλό 15Αύγουστο να έχεις.

Αγριμιώ μου, τόσο μακρυά είσαι γλυκιά μου;!! Να περνάς καλά!!! Φυσικά χαίρομαι να βοηθάω κι εγώ λίγο με τις ιδέες μου στη δουλειά με τους μαθητές σου!!!Να έχεις ένα υπέροχο 15Αύγουστο, αν και δεν ξέρω εκεί είναι αργία;; φιλάκια πολλά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...