Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Κολάζ Γκούσταβ Κλιμτ!

Αυτόν τον Γκούσταβ Κλιμτ (Gustav Klimt), τον αναγνωρίζετε;;;;;; του αλλάξαμε λίγο τα φώτα, μαζί με τα αστεράκια μου βέβαια!!! κατ' αρχάς τον μετατρέψαμε από ζωγραφική σε... Κολάζ!! και τον κάναμε τόοοοοοσο γλυκό!!!  αφού χρησιμοποιήσαμε περιτυλίγματα από σοκολατάκια!!!! και σοκολάτες!!! τόσα πολλά φάγαμε για να γίνει το έργο αυτό, που πρέπει η γνωστή σοκολατοβιομηχανία (που αναγράφεται πάνω στα χαρτάκια που είναι κολλημένα στον πίνακα), να μας χαρίσει μια κούτα τουλάχιστον από αυτά!!!!!  σας αρέσει;;;; γλυκαθήκατε;;;; :)))




Και μιας που μιλήσαμε για γλυκά και σας άνοιξα σίγουρα την όρεξη να σας κεράσω ένα κρουασανάκι;; Τα έφτιαξα τις προάλλες από συνταγή της φίλης μου της Αλεξάνδρας από το "Συνταγές... από σπίτι" και έγιναν καταπληκτικά!!! Δοκιμάστε τα με οποιαδήποτε γέμιση... Τσιμπήστε ένα λοιπόν!! :Ρ


41 σχόλια:

Anastazzzia είπε...

Φανή μου , δεν έχω λόγια! Είναι εκπληκτικές οι δημιουργίες! Καιρό τώρα μαζεύουμε διάφορα υλικά στην τάξη! Τώρα μου έδωσες φοβερή ιδέα! Θα ξετρελαθούν τα ζουζούνια μου! Σε ευχαριστώ και πάλι μπράβο σας!

Pavlina είπε...

Πολύ καλό!!!!!!!Μέχρι κι ο... Klimt θα τον ζήλευε αυτόν τον πίνακα!!!!!!!!!!!Όσο για το κρουασανάκι, δεν θα πω όχι! Φιλάκια

Unknown είπε...

και τα δυο είναι σκέτη γλύκα!!!!!
.... παίρνω ένα!...
μμμμμμμμμμμμ!!!!!θα μας παχύνεις κυρία πρέσβη!!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΦΑΝΟΥΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!
ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΩ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΩ ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ!!!!!
ΠΑΙΡΝΩ ΕΝΑ ΚΡΟΥΑΣΑΝΑΚΙ!!!!!!!
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Μαiρη είπε...

Πω, πω!!!!Απίθανο!!! Λατρεύω την τεχνική κολλάζ!!! Μου θυμίζει άλλωστε και τα παιδικά μου χρόνια!
Κρουασανάκι....χμ...πότε δε λέω όχι σε κρουασάν!!!!!

apinkdreamer είπε...

αχ φανη μου!!!! απιστευτο εργο!!!! μπραβο σας!!!

mirsini's creations είπε...

Eίναι καταπληκτικός ο πίνακας που δημιουργήσατε με τα ξωτικάκια!!!! Πολύ γλυκό όλο αυτό το εγχείρημα!!!! Ο Γκούσταβ Κλιμτ μου αρέσει πολύ!!!!
Πω!πωωω!!σοκολατάκιααααα!!!! Χαμός!!!! Μπράβο σου Φανή μου!!!! Είσαι φανταστική δασκάλα!!! Τα έχεις συνδυάσει όλα!!! Τέχνη και ανακύκλωση!!!! Χίλια μπράβο σας!!!!!!
Τα κρουασανάκια σου φαίνονται λαχταριστά!!! Θα πάρω ένα,σλουρπ :ορ Ευχαριστώ!!!
Φιλάκια πολλά γλυκειά μου Φανή!!!! :ο))

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΟΥ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΧ ΤΑ ΚΡΟΥΑΣΑΝΑΚΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ!
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφο!!!! Μπράβο στα παιδιά!!!!!
καλή εβδομάδα και καλό βράδι!!!

Fanypap είπε...

Anastazzzia, χαίρομαι που σου άρεσε, περιμένω να δω και το δικό σας! φιλάκια.

Pavlina, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Majia, σ'ευχαριστώ πολύ! Δεν πειράζει Μάγια μου, τι μόνο εγώ να έχω παραπάνω κιλάάά΄.... φιλάκια.

Fanypap είπε...

Rena Christodoulou, Ρένα μου, έπρεπε να ερχόσουν τη μέρα που το φτιαξαμε!!! Τώρα τα φάγαμε!!! θα έτρωγες πάρα πολλά, γιατί χρειαστήκαμε πάρα πολλά χαρτάκια από σοκολατάκια!!!Την άλλη φορά θα σε ειδοποιήσουμε! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Μαίρη μου, χρυσοχέρα, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

apinkdreamer, γλυκειά μου νεραϊδομαγισσούλα, σ'ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια πολλά.

Mirsini μου,σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Ήθελα να σου πω να κάνεις έλεγχο για ιό στο blog σου, δεν μπορώ ούτε να μπω, ούτε να αφήσω σχόλιο!!! κοίταξέ το! φιλάκια πολλά!

Kiki Aposeki είπε...

Φανούλα μου, μανούλα μου!!! τι ιδέες είναι αυτές και πως σου κατεβαίνουν!!!! Ειναι τέλειο τέλειο τέλειο!!!! Έργο τέχνης απίστευτα ψαγμένο!!! Μπράβο!!!Α!!! Παίρνω και το λαχταριστό κρουασανάκι μου!!! Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!

Fanypap είπε...

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή εβδομάδα! φιλάκια πολλά!

Μαρία μου, σ'ευχαριστούμε πολύ! καλή εβδομάδα, φιλάκια.

Fanypap είπε...

Κiki μου, γλυκούλα μου! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ μωρό μου! φιλάκια και καλή εβδομάδα!

mia είπε...

ΜΜΜΜΜ...όπου κέρασμα και εγώ....ωραίο και το κρουασάν και το εργο τέχνης....καλησπέρα Φανή

Mania είπε...

Ο πίνακας φαίνεται καταπληκτικός αλλά και τα κρουασανάκια σούπερ..... Καλή εβδομάδα Φανή μου και καλή συνέχεια!!

Fanypap είπε...

Mia μου σ'ευχαριστώ! θα πάρω την καλημέρα σου, τρελάθηκα με το κουνελάκι, ευχαριστώ πολύ, φιλάκια.

Fanypap είπε...

Μανια μου, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια πολλά!

Katrina είπε...

Ειναι πραγματικα τελειος!!!!!!!Παιρνω και ενα κρουασανακι!!!!!!

Fanypap είπε...

Κατρίνα μου, σ'ευχαριστώ, φιλάκια.

Αλεξάνδρα είπε...

Φανή μου ένα θα πω ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ νομίζω τα λέει όλα!!!

Φιλάκια
Αλεξάνδρα

Κωνσταντίνα είπε...

Είναι φανταστικό!! Θα πρεπει να ναι και πολύ δύσκολο να ταιριάξεις τα χαρτάκια...μπράβο Φανή μου!!
Παίρνω κι εγω ενα κρουασανάκι , ευχαριστώ!Καλημερα!!

φόρα είπε...

καλημέρα φανή!
όχι δεν του αλλάξατε τα φώτα... πέτυχε νομίζω, μπράβο!

Fanypap είπε...

Αλεξάνδρα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!! φιλάκια.

Κωσταντίνα μου, σ'ευχαριστώ πολύ, ε! ναί θέλει λίγη προσοχή! φιλάκια.

Φόρα μου, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου! φιλάκια.

Mani di fata είπε...

Ο αερας της Σαλονικης της πατριδας μου φταιει....Οι Μοιρες που φιλισαν τα χερια σου....Οτι κανεις με ξετρελαινει.Φανη εισαι Θεα.Ετοιμη για Ματσου Πιτσου?Εσθηρ Αμπι Οφαριμ ακουγα στα δωδεκα.Φαντασου εφηβεια......σε φιλω

Fanypap είπε...

Mani di fata, Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου!Έτοιμη εδώ και πολύ καιρό...Πολύ θα το ήθελα να πάω... ας όψονται οι πολιτικοί μας που μας έφεραν σ' αυτήν τη κατάσταση!!!να σκεφτόμαστε αν θα πάμε μια εκδρομή ακόμα και στην πατρίδα μας!!!
Σ'ευχαριστούμε που μας πήγες εσύ! φιλάκια πολλά!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Χμμμμ... Καθόλου άσχημη ιδέα!! Μια καλή δικαιολογία για να τρώμε τα σοκολατάκια χωρίς τύψεις: "για την τέχνη το κάνω" θα λέμε!! Χαχαχαχαχα... Πολύ ιδιαίτερο το αποτέλεσμα!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΟ!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ( ΝΑΣΙΑ ΑΠΟ la casita.....)

Kitchen Stories είπε...

Ο Klimt μ΄αρέσει πάρα πολύ κι ετούτο εδώ το έργο του το φτιάξατε τέλειο!
Συγχαρητήρια σε όλους σας!
Ζ.

Sandrux Bisutería είπε...

Que pinta mas buena!!!!

Ανώνυμος είπε...

πραγματικο πολυ ενδιαφερον!!!

φευγοντας παιρνω και ενα κρουασαν.. η αλεξανδρα κανει καταπληκτικη δουλεια και με το μπλογκ της και με τις φωτο..

καλη συνεχεια σε ολους με φιλια χρωματιστα..

Fanypap είπε...

Ειρήνη χειροποιήματα, Ειρήνη μου, μικρή γλυκειά μου φίλη, ακριβώς αυτό κάναμε!!! Χαχαχα!!! για την τέχνη!!!σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη! φιλάκια πολλά!!!

La casita, Νάσια μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!! φιλάκια πολλά!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

Φανή μου απίστευτα ΓΛΥΚΟ έργο!!!!Ο KLIMT μου αρέσει πολυ το θέμα που διάλεξες υπέροχο Μπράβο και σε σένα και στα παιδάκια σου για την όμορφη δουλειά που κάνατε!!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Fanypap είπε...

Kitchen stories, Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, γλυκειά μου μαγείρισσα! Οι συνταγές σου, απίθανες, με βοηθούν πολλές φορές! φιλάκια.

Sandrux Bisuteria, thank you very much my friend! kisses from Greece.

σ'αγαπώ, σ'ευχαριστώ πολύ φίλη μου συγγραφέα!!!Καλές δημιουργίες!!! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Νάσια μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Νάσια μου, σ'ευχαριστώ πολύ!! καλές δημιουργίες!!! φιλάκια πολλά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μπράβο Φανή....τι δυσκολία θα έχει αυτή η τεχική του κολάζ.. αληθεια!!!!
θα απαιτεί πολές ώρες εργασίας σιγουρα...το αποτέλεσμα όμως δικαιώνει τον δημιουργό...όμορφο!!! και το κέρασνά σου δεν πάει πίσω...ενοώ τα κρουασανάκια.... σε φιλώ

Fanypap είπε...

Ρούλα Σμαραγδένια, σ'ευχαριστώ πολύ! Όντως χρειαζεται πολύς χρόνος, αλλά αποζημιωθήκαμε με τα σοκολατάκια που φάγαμε!χαχαχα!φιλάκια πολλά!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Είστε απίστευτη ομάδα Φανή μου!!!!
Τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου. Χαχαχαα με χαρί από σοκολάτα, ζήλεψα λίγο. Μου αρέσει πολύ η σοκολάτα.
Ειλικρινά εντυπωσιάστηκα.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.
Συγχώρα με που δεν έρχομαι συχνά Φανή μου, αλλά τις τελευταίες μέρες τρέχω και δεν προλαβαίνω.
Νοστιμότατα φαίνονται τα κρουασανάκια σου. Και από εμφάνιση σκίζουν. Μπράβο σου!
Πολλά φιλάκια αγαπημένη μου Φανή.

Fanypap είπε...

Ροδούλα μου, γλυκειά μούσα της μουσικής, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!έχουμε το ίδιο πάθος για σοκολάτα;;;αυτό ακριβώς εκμεταλεύτηκα, να μη πάνε χαμένα και τα πανέμορφα χαρτάκια!!!Χαχαχα!φιλάκια πολλά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...