Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Χειροποίητα βραχιόλια με πλεκτά τριανταφυλλάκια!

Φίλοι και φίλες μου, εδώ σας έχω τα τελευταία βραχιολάκια που έφτιαξα πλεκτά με μουλινέ υψηλής ποιότητας για να μη ξεβάφουν. Νεανικά και μοντέρνα, (αν και το σχέδιο είναι παλιό και διαχρονικό), προσαρμοσμένα στην εποχή μας που τα θέλει όλα χειροποίητα!!!

Υπάκουη στην παράκλησή σας, να μη σταματήσω να σας δείχνω τα κοσμήματα που φτιάχνω, γιατί σας αρέσουν!!! Για κούμπωμα και στη μέση του λουλουδιού έβαλα κρυσταλάκια τσεχίας!!!! Δείτε τα εδώ σε μια φωτογράφηση λιγάκι πιο.... "pop art"!!! :PP Περιμένω φυσικά τις εντυπώσεις σας...!!!















Το ένα από τα βραχιολάκια είναι σε χρώματα κόκκινα, κίτρινα/ πορτοκαλί και το άλλο σε ροζ/ φούξια και μαύρο όπως βλέπετε παρακάτω!! :) Έχω φτιάξει και άλλα σε πολλά χρώματα και λίγο διαφορετικό σχέδιο και θα τα δημοσιεύσω το συντομότερο!!!







42 σχόλια:

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!

Fanypap είπε...

Νάσια μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!καλό σου βράδυ γλυκειά μου! φιλάκια.

Unknown είπε...

Hallo!!!!
Τα βραχιοκάκια σου είναι πολύ προτοτυπα και ωραία!!!! Μπράβο!!!
Καλήμερα!!! Σήμερα προβλέπετε όμορφη μέρα!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΑΑΑ ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ; ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ. ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΛΟΝΑΚΙ! ΕΓΩ ΔΕΝ. ΤΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΜΕ ΣΕΝΑ! ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ!
ΤΟ ΦΟΥΞΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

Fanypap είπε...

Μαρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια και καλή σου μέρα!!

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου, η γιαγιάκα μου μου έμαθε τσιγκελάκι, όταν ήμουν παιδί!!!Η αγάπη είναι άμοιβαία καλή μου!!! φιλάκια πολλλλάά!!!

mirsini's creations είπε...

Καλημέρααα!!!!! :ο)) Είναι πολύ όμορφααα!!!!!! Τέλειοι συνδυασμοί και πολύ παιχνιδιάρικα και πρωτότυπα!!!!!!
Φιλάκια Φανή!!!! :οD

Magdalene B. είπε...

πολύ όμορφα!πολύ σας θαυμάζω εσάς που πλέκετε!καλώς σε βρήκα!

Unknown είπε...

Φανή μου είναι όλα υπέροχα, αλλά εμένα με "κέρδισε" το ροζ/φούξια με το μαύρο χρώμα! Μου αρέσει πολύ που "πάντρεψες" το παλιό/κλασικό με το μοντέρνο στυλ και ειδικά όλα αυτά τα κορδελάκια το ξεχωρίζουν! Πάντα τέτοια και καλή συνέχεια!

Ioanna K. είπε...

Φανήήήήή!!!! είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!! *-* ♥♥♥ Τρελαίνομαι για πλεχτά λουλούδια και θέλω να μάθω να φτιάχνω και εγώ κάποια στιγμή. και σκέτο το πλεχτό χωρίς τις κορδελίτσες, τέλειο θα ήταν!!! *-*

και εγώ χάρηκα πολύ που σε γνώρισα! Εξαιρετική Κυρία και από κοντά! Ανυπομονώ για την επόμενη φορά! ^_^
φιλιά!

nameliart είπε...

Όμορφα, ζωντανά χρώματα που φτιάχνουν χαρούμενη διάθεση!
Η δημιουργία τελικά είναι πηγή χαράς με πολλούς τρόπους!
Πολύ όμορφα Φανή μου!
Φιλιά και Καλό Σ/Κ!!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχα τα βραχιολάκια σου!Και γενικά ό,τι φτιάχνεται με βελονάκι!!
Περιμένω να μας δείξεις και τα υπόλοιπα!
Σε φιλώ!

fotolabida maria είπε...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!
ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

Pepi είπε...

Φανή μου, είσαι χρυσοχέρα!! Πολύ όμορφα και τσαχπίνικα τα βραχιολακια!! Καλό Σ/Κ!! Φιλιά!

Zeta Mp είπε...

Φανή μου είναι υπέροχα όλα!!! Θα διαλέξω όμως το ροζ με μαύρο λόγο της αδυναμίας που έχω στο ροζ!!! :-) Είναι πολύ πρωτότυπα, δεν είχα ξαναδεί πλεκτά βραχιολάκια!!! Μπράβο σου!! Υπέροχα!!! φιλάκια πολλά!!

Kiki Aposeki είπε...

Φανουλίτσα μου, δεν έχω δει πιο περίτεχνα κοσμήματα στη ζωή μου!!!! Είσαι και φοβερή και τρομερή!!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά και σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Είδες Φανούλα τι όμορφες δημιουργίες κανουμε αν έχουμε μεράκι;;; μπράβο σου..το βελονάκι είναι χαλαρωτικό αν το κάνεις γιατί σου αρέσει...εγώ πιό πολύ κάνω πλεκτά και κεντήματα για προίκες..κάποια στιγμή θα βάλω και φωτό μόλις μάθω ..η γυναίκα... φιλάκια..

Mania είπε...

Μου αρέσει και εμένα το βελονάκι(όχι ότι ξέρω πολύ καλό) και κυρίως το χειμώνα. Τα βραχιολάκια είναι φανταστικά και τα χρώματα πολύ χαρούμενα!! Καλό σου ΣΚ!!

Fanypap είπε...

Mirsini's creations, Μυρσίνη μου, χαίρομαι που σου άρεσαν! φιλάκια, καλή σου νύχτα.

Magdalene B. καλώς ήλθες!! θα τα λέμε! φιλάκια.

Fanypap είπε...

sotiria μου, σ'ευχαριστώ!Καλή συνέχεια και σε σένα γλυκειά μου! φιλάκια.

Ιωάννα μου, γλυκούλα, φυσικά θα ήταν χαρά μου να σου μάθω τσιγκελάκι, είναι εύκολο!όποτε θέλεις σε περιμένω με τα σύννεργά σου! φιλάκια μωρό μου!

naneliart, Mελίνα μου, ναι έχεις δίκαιο! Η δημιουργία είναι χαρά! φιλάκια καλό Σ/Κ και σε σένα!

Fanypap είπε...

Μελίνα μου, σ'ευχαριστώ!φυσικά και θα σας τα δείξω!φιλάκια.

fotolabida 1, σ'ευχαριστώ καλή μου, καλό Σ/Κ και σε σένα, φιλάκια.

Pepi μου, σ'ευχαριστώ πολύ!καλό Σ/Κ! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Zeta Mp, Ζετάκι μου, θα σου πάει και πολύ το Ροζ!σ'ευχαριστώ πολύ! Καλό Σ/Κ και σε σένα, φιλάκια πολλά! Δύσκολο να αφήσω ανάρτηση στο blog σου!κοίταξέ το!

Kiki μου , σ'ευχαριστώ πολύ!!!καλό Σ/Κ και σε σένα και ποοοοοοολλλλάάάάάάά φιλάκιααααα!

Ρούλα Σμαραγδένια, χαίρομαι που σου άρεσαν μια και είσαι ειδική στα πλεκτά!!!Φυσικά περιμένω να δω με ανυπομονησία τα έργα σου!φιλάκια.

Fanypap είπε...

Μανια μου, σ'ευχαριστώ πολύ! ναι είναι χαλαρωτικό το χειμώνα, αλλά μας μένει χρόνος με τη blogoγειτονιά που μπλέξαμε!!! πλάκα κάνω... περνάω απίθανα στα σπιτάκια σας, δεν κοιμάμαι πριν σας επισκεφτώ όλες σας! Μιλάμε για μεγάλη εξάρτηση, είναι πολύ κακό αυτό;;;;φιλάκια πολλά!
Δεν μπόρεσα να αφήσω σχόλιο στο blog σου, κοίταξέ το κι εσύ!

Μαρία είπε...

Πανέμορφα..Υπέροχα χρώματα..Τα λάτρεψα..Καλό σ/κ εύχομαι..φιλιά

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

...Αυτό είναι που λέμε ΥπΕρΠαΡαΓωΓη!!!
Πολύ όμορφα!
Μπράβο!!

Magia da Inês είπε...

°º✿ Olá, amiga!
º° ✿✿♥ ° ·.

°º♫ Gosto da pulseira porque é super original e alegre.
°º✿ Bom fim de semana!
º° ✿♥ ♫° ·.
Beijinhos.
Brasil ♥♥•˚。
°° 。♥。
♥•˚。˚

raydenzel1 είπε...

fany

I stopped by to say hi. I hope all is well with you in Greece. Much love to you!

Ρένα είπε...

Άμα ο άνθρωπος έχει μεράκι φτιάχνει αριστουργήματα!!!Τι ξεχωριστά υπέροχα βραχιολάκια είναι αυτά Φανή μου!!!!!Το μπράβο είναι λίγο!!!!Πολλά φιλιά!!!καλή σου μέρα!!!!

Ioanna K. είπε...

Φανή μου σου έχω βραβειάκι! πέρνα μια βολτίτσα! ;)

Fanypap είπε...

Μαρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ, καλή Εβδομάδα! φιλάκια.

Καρπαθάκι μου, σ'ευχαριστώ, καλή εβδομάδα! φιλάκια σε σένα και στα αστεράκια σου!

Magia da Ines, my friend thank you for the visit, your photos and poems are beautiful!!Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

Ray Jacob, My friend thank you for your worry for us!We are good yet, we don't know for tomorrow.Thank you for your love, we need it!Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

Ρένα μου σ'ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου! Καλή Εβδομάδα και δημιουργική! φιλάκια.

Ιωάννα, μικρή γλυκούλα φίλη μου, σ'ευχαριστώ , θα το πάρω με μεγάλη μου χαρά!!! φιλάκια.

Sophie είπε...

Φανή μου πολύ όμορφα τα βραχιολάκια και πολύ μοντέρνα!!Μπράβο!!!Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα φιλάκια!!

raydenzel1 είπε...

Please ask your friends to put in the google translate on their web sites so that I can read when I visit.

thank you
be safe

Fanypap είπε...

R.Jacob, I did it, on their blog! Thank you for your wishes! kisses.

黄清华 Wong Ching Wah είπε...

Pretty works of art !

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! είπε...

That are of a very young style!They are super good !

Fanypap είπε...

Sophie μου, σ'ευχαριστώ! Καλή Εβδομάδα!φιλάκια.

Φίλες και φίλοι του blog, o φίλος μας R. Jacob σας παρακαλεί να βάλετε όλοι μετάφραση στα blog σας γιατί θέλει να σας διαβάζει, όπως και άλλοι πολλοί φίλοι από το εξωτερικό!!!!Μπορείτε να το κάνετε δωρεάν από το google! φιλάκια σε όλους και όλες!

Unknown είπε...

Φανή μου καλημέρα!!!!
καιρό τώρα προσπαθούσα να βάλω μεταφραστή κ δεν τα κατάφερνα..(είμαι κάπως άσχετη με αυτό το μαραφέτι).. τελικά μετά από ώρες προσπάθειας τα κατάφερα σήμερα!!
σ ευχαριστώ!! καλή βδομάδα!!!
φιλάκια!!!!

Evita είπε...

Αμα πιάνει το χέρι σου, πιάνει.τελείωσε. Και το δικό σου πιάνει πολύ γερά. Είσαι απίθανη!

Mania είπε...

Φανή μου σε επισκέπτομαι ξανά!! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!! Δεν είχα καταλάβει οτι ο μεταφραστής δεν δούλευε. Βλέπεις είμαι νέα σε αυτά και μου ξεφεύγουν πράγματα. Τον αλλαξα και νομίζω ότι δεν θα εχω πια πρόβλημα. Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλή συνέχεια!!

Fanypap είπε...

wong ching wah, thank you my new friend! you have excellent photos too!!!

Ewa gyongyos vilaga, thank you very much! kisses.

majia, Καλή εβδομάδα γλυκειά μου! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Evita μου,σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! χάρηκα που σε γνώρισα και από κοντά! φιλάκια και καλές δημιουργίες!

Mania, Καλή εβδομάδα και δημιουργική! φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...