Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Πινακάκια ζωγραφικής για βάφτιση, πορτατίφ, βραχιόλια καρδούλες και άλλες δημιουργίες!

Καλησπέρα σε όλη την παρεούλα!!!
Ένας χρόνος συμπληρώθηκε με την πανδημία του κορονοϊού με καραντίνες, lock down, με πολλούς φίλους να λείπουν πλέον από κοντά μας δυστυχώς!!


Αν και μπήκαμε πλέον στην Άνοιξη που μας γέμισε με τις ομορφιές της δεν προλάβαμε να τις χαρούμε και πολύ λόγω των συνθηκών! Με πόση ομορφιά γεμίζει η ψυχή μας!!!



Μια μελαγχολία πλανάται σε όλη την ατμόσφαιρα και η μόνη μας διαφυγή είναι η δημιουργία, θεραπευτική και λυτρωτική!! 

Εδώ θα δείτε τις νέες δημιουργίες μου που με βοηθούν να δραπετεύω από την δύσκολη πραγματικότητά μας!! Χαρούμενα καδράκια, λαμπατέρ, για μικρές Νεράϊδες και μικρούς πρίγκιπες!!

 
Πίνακας για βάφτιση με θέμα το panda!




Είχα φτιάξει και παλαιότερα ένα παρόμοιο πορτατίφ με τεχνική decoupage και πριγκίπισσες για παιδικό δωμάτιο που μπορείτε να βρείτε εδώ!

Μερικά ακόμη παιδικά πινακάκια για βάφτιση με θέμα το ελεφαντάκι, αλλά και για διακόσμηση παιδικού δωματίου!




Μπορείτε να βρείτε περισσότερα παιδικά πινακάκια που έχω φτιάξει με γοργόνες, καράβια, φλαμίνγκος, λουλούδια και όχι μόνο κάνοντας κλικ εδώ!

"Το πάτωμα μας πιάνουν μικρούλικα χεράκια, γι' αυτό παρακαλώ πολύ έξω τα παπουτσάκια!" πινακάκια για την εξώπορτα για δυο μικρές πριγκίπισσες!

 


Να τα χαρείτε με υγεία αγάπες μου!!

Στη συνέχεια νέο γούρι αυτοκινήτου με υπέροχα χρώματα και ημιπολύτιμους λίθους, για χαρούμενα, απολαυστικά ταξίδια!!! Μπορείτε να δείτε περισσότερα σχέδια από χειροποίητα γούρια αυτοκινήτου με μήνυμα επιλογής σας κάνοντας κλικ εδώ!

Τα βραχιολάκια καρδούλες είναι πάλι της μόδας!! Ρίξτε μια ματιά, δεν είναι χαριτωμένα;



 



Θα ήθελα να δείτε και την Βυζαντινή Αγιογραφία μου με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, λόγω της 25ης Μαρτίου,  της γιορτής της Παναγίας μας!!


Είχαμε όμως και  την εορτή των 200 χρόνων από την επανάσταση του 1821 στις 25 Μαρτίου που εορτάστηκε με εκδηλώσεις, σε όλες σχεδόν τις φίλες χώρες, και από τον απόδημο Ελληνισμό που λατρεύει την πατρίδα μας!! Και τους ευχαριστούμε πολύ γι'αυτό!!


Θα χαρώ πολύ να δω και δικές σας φωτογραφίες φυσικά αν είσαστε εκτός Ελλάδας!!

Ένα βίντεο κλιπ που κυκλοφόρησε και ανέβασε το ηθικό μας με το τραγούδι σύμβολο της Ελληνικής ψυχής του μεγάλου Σαββόπουλου ήταν ό,τι έπρεπε για να ανεβούμε ψυχολογικά και να νιώσουμε εθνική υπερηφάνεια!! (τόσο παρεξηγημένος όρος )

Κάνοντας βόλτα στην παραλία της Θεσσαλονίκης μας πριν από λίγες ημέρες είχα μια ευχάριστη έκπληξη! Μια έκθεση ζωγραφικής σε γυάλινο περίπτερο, ένα κόσμημα για την ήδη όμορφη παραλία μας!










 
Έκθεση "Επίμονη Τέχνη"! Στο γυάλινο περίπτερο της νέας παραλίας στον κήπο των γλυπτών! Βρίσκεται ακόμα εκεί παρόλο που είναι Μάρτιος για όσους θέλουν να την επισκεφτούν!



Και να μην ξεχάσουμε! σήμερα λέμε χρόνια πολλά σε όλες τις γιαγιάδες! Πολλές ευχές σε όλες σας από μια τρελογιαγιά φυσικά!

Σας χαιρετώ με την υπόσχεση να επανέλθω σύντομα με νέα μου ενδιαφέρουσα ανάρτηση !!
 

Φιλάκια πολλά σε όλους-ες σας!! Καλά να περνάτε, και προσοχή!!

12 σχόλια:

Σοφία Τσιμάρη είπε...

καθε σου εργο μοναδικο
χαιρομαι που εχω κ γω ενα εδω πανω στον υπολογιστη μου
στην γωνιτσα μου!!!!! το ηθελα τοσο πολυ οταν το ειδα πριν χρονια στην Κοζανη..... και τον πηρα τον εφερα στον Έβρο χααχαχα ολοκληρο ταξιδι
ολη την βορεια Ελλαδα περασε...... τα πες ολα γλυκια μου
υπεροχες φωτο κ στιγμες μοναδικες για τους απανταχου ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!

Fanypap είπε...

Σοφία Τσιμάρη Σοβαρά Σοφία μου?? χαίρομαι πάρα πολύ!! ποιο εργάκι μου εννοείς ότι έχεις?? Ολόκληρη την βόρεια Ελλάδα γύρισε!! χα χα χα!! Εύχομαι να σου δίνει ηρεμία και χαρά, τα φτιάχνω όλα με πολλή αγάπη!! φιλάκια πολλά γλυκιά μου φίλη!! <3 Ευχαριστώ πολύ !!!

Χελώνα είπε...

Πολύ όμορφα τα έργα σου, συγχαρητήρια.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Φανή μου τι να πρωτοθαυμάσω πες μου από όλα αυτά που έχεις κάνει; όλα ξεχωριστά και πανέμορφα φίλη μου από τα πινακάκια σου μέχρι τα βραχιολάκια, όλα τέλεια και προσεγμένα. Όπως η εικόνα της Παναγιάς μας.
Εκεί που στάθηκα λίγο παραπάνω ήταν το γυάλινο κτήριο με την εκθεση ζωγραφικής στην παραλία της Θεσσαλονίκης μας.. με γέμισε νοσταλγία για μια βόλτα εκεί...
Σαν τις γιαγιάδες δεν έχει όπως και τις πρόγιαγιαδες 🤣
Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας Φανή μου ας είμαστε περήφανοι για τους προγόνους μας...
Να είσαι καλά να δημιουργείς πάντα καλό σου μήνα !!🌼🌻

Fanypap είπε...

Χελώνα Ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!! συγχαρητήρια και σε εσένα για τα υπέροχα πλεκτά σου κούκλα μου!!! φιλάκια.

Fanypap είπε...

@Σμαραγδάκι- Ρούλα , Ρουλάκι μου αγαπημένο!! σε ευχαριστώ πολύ πατριωτάκι μας!! κάποια φορά θα σου βάλω φωτογραφίες από την παραλία μας, που νοστάλγησες τόσο πολύ!!! Χρόνια μας πολλά κούκλα μου!! φιλάκια.

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
admin είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
marina vrana είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Fanypap είπε...

Σας ενημερώνω ότι οι σύνδεσμοι που μπαίνουν στα σχόλια, από αγνώστους, χωρίς κανένα δικαίωμα, σαν διαφήμιση διαφόρων υπόπτων προϊόντων ή υπηρεσιών, θα διαγράφονται ως ανεπιθύμητοι!! Ευχαριστώ!

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα σου Φανή!
Μεγάλη μου χαρά να βρεθώ εδώ στο σπιτικό σου, σε έναν πραγματικό θησαυρό δημιουργίας. Χάζεψα, στο λέω να το ξέρεις! Μπράβο, ειλικρινά ένα εξαίρετο ταλέντο δημιουργίας. Γεμίζει η καρδιά σου χαρά εδώ μέσα.
Θα τα λέμε Φανή, να είσαι καλά.

Fanypap είπε...

Giannis pit. Ευχαριστώ πολύ Γιάννη!! Χαίρομαι που θα τα λέμε φίλε μου!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...