Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Χειροποίητες μπομπονιέρες και τελευταίο μάθημα ζωγραφικής με τους μαθητές μου!


Καλησπέρα αγαπημένοι φίλοι και φίλες μου!! Ξέρω... έχουμε καιρό να τα πούμε από το blog μου αλλά μη με μαλώσετε!! όπως θα δείτε ήμουν σε "δημιουργικό οίστρο" και δεν είχα χρόνο καθόλου δυστυχώς!!! για να επανορθώσω σήμερα σας έχω μπόλικο και ποικίλο νέο υλικό, με χειροποίητες δημιουργίες, εργάκια των μαθητών μου αλλά και νέα κοσμήματα!!







Πρωτότυπη ιδέα για μπομπονιέρες βάπτισης και όχι μόνο, συμφωνείτε;; Πέτρες ζωγραφισμένες στο χέρι με αφαιρετικό τρόπο .... και χρώματα ανεξίτηλα!!





Καλαίσθητες μπομπονιέρες που θα προσφέρετε στους καλεσμένους σας σε μια ξεχωριστή στιγμή όπως είναι ο γάμος ή η βάπτιση του παιδιού σας! Επιλέξτε χειροποίητες μπομπονιέρες, κάνοντας τη στιγμή ακόμα πιο ιδιαίτερη και ξεχωριστή, για εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!






Τελευταίο μάθημα ζωγραφικής για το καλοκαίρι με τα αστεράκια μου!



ζωγραφιές και χρώματα μαγικά, εξωτικά και ονειρεμένα από τους μαθητές μου να μας ταξιδέψουν και αυτό το καλοκαίρι!!








κάθε τοπίο γίνεται τόσο όμορφο ζωγραφισμένο μέσα από τα ματάκια των αστεριών μου!!



"Γιορτούλα" και κερασματάκια από τον σύλλογο γονέων του σχολείου, και πολλές ευχές για ένα υπέροχο καλοκαίρι!! Ευχαριστούμε πολύ κα Βιβή !!



το "δένδρο της ζωής" έπιασε Βαρβάρα μου!! σε ευχαριστώ πολύ!!


κλείνοντας θα σας αφήσω με μια βόλτα με καραβάκι στην πανέμορφη παραλία της Θεσσαλονίκης μας!!





πλατεία Αριστοτέλους!!



χάνετε όσοι δεν είχατε την ευκαιρία να "σαλπάρετε"!! στα καραβάκια αυτά μπορείς να πιεις το καφεδάκι σου όσο απολαμβάνεις μια βόλτα στην πανέμορφη παραλία μας!! και μάλιστα σε εξαιρετικές τιμές!!





δροσιστήκατε καθόλου;;




αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου!! ελπίζω να περνάτε όμορφα το καλοκαίρι που ήδη ξεκίνησε όπου και να σας βρίσκω!! φιλάκια!!

19 σχόλια:

fotolabida maria είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

Fanypap είπε...

Eυχαριστώ πολύ Μαράκι μου!! καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου !! φιλάκια.

Fanypap είπε...

fotolabida maria, Μαρία μου , προσπάθησα να αφήσω σχόλιο στο μπλογκ σου , αλλά δεν μου άνοιξε τα σχόλια!! υπέροχα όλα σου , και τα σχέδια και τα πλεκτά σου!! μπράβο Μαράκι μου!!!

Ελενα Λ. είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα Φανή μου!
Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου να είναι πάντα καλά και να δημιουργείτε!
Η βόλτα στην παραλία σας καταπληκτική!
Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα γλυκια μου!
μπραβο για ολα!

καλη εβδομαδα να εχεις!

Pepi είπε...

Είναι όλα υπέροχα! Και του χρόνου , Φανούλα, να΄στε καλά και να ξαναδημιουργήσετε με τα υπέροχα αστεράκια σου!!!
Φιλιά και καλό μήνα !!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καταπληκτικές οι πέτρες και σαν ιδέα για μπομπονιέρες και σας εκτέλεση φυσικά.....αλήθεια πού βρίσκεις τόσες πέτρες;;;; τις αγοράζεις από κάπου;;;;

Fanypap είπε...

Ελενα Λ Ευχαριστώ πολύ Έλενα γλυκιά μου, καλό καλοκαίρι και σε σένα καλή μου !! φιλάκια θεσσαλονικιώτικα!!!

Fanypap είπε...

ΕΚΦΡΑΣΟΥ, ευχαριστώ πολύ!! και σε σας ένα δημιουργικό και εκφραστικό καλοκαίρι!! φιλάκια πολλά!!

Fanypap είπε...

Pepi μου γλυκούλα μου, καλό δημιουργικό καλοκαίρι και σε σένα καλή μου!! ευχαριστώ πολύ!! φιλάκια θεσσαλονικιώτικα!!

Fanypap είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου γλυκούλι, ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! καλό και δημιουργικό καλοκαίρι και σε σένα καλή μου. Έχω βλέπεις το προνόμιο να κατάγομαι από οικογένεια λατόμων!! δυστυχώς εμπορεύονται μόνο όγκους και πλάκες. Οι πέτρες μου είναι επιλεγμένες από κει. φιλάκια πολλά καλή μου!!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Να είσαι πάντα σε δημιουργικό οίστρο γιατί αν δεν είσαι εσύ με τόσο ταλέντο ποιος θα είναι;;
Πραγματικά καλαίσθητες και ξεχωριστές οι μπομπονιέρες σου!

Πολλά φιλιά!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Αγαπημένη μου ηλ. αδερφή, τι όμορφη ανάρτηση!!!!
Εγώ πάντως δροσίστηκα!!!! Πανέμορφο το καραβάκι!!
Τι καταπληκτική ιδέα ήταν αυτή με τις καλοκαιρινές μπομπονιέρες!!!! Μπράβο σου Φανούλα μου!!!
Αλλά εμένα, με κέρδισαν τα αστεράκια σου!!!! Άλλο ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ Φανή μου, που είσαι μια τόσο άξια και γλυκιά δασκάλα!!!!
Καλές διακοπές τώρα!!!
Να περάσεις όμορφα και να ασχοληθείς εξ' ολοκλήρου με όλα αυτά τα ωραία που δημιουργείς!!!!
Φιλιά άπειρα!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Είναι αληθεια οτι μας έλειψες.. αλλα αν ειναι να κανεις τόσο πολλα και δημιουργικα πραγματα χαλάλι σου.. Φανούλα μου..και εγώ θα σε ρωτούσα για τις πέτρες.. αλλα με καλυψε η απαντηση σου στην φιλη μας... πολύ ομορφες εγιναν και σαν μπουμπουνιέρες...και τα αστερακια σου πια δασκαλα έχουν να μην προοδεψουν έ;.. μπραβο τους και μπραβο και σε σενα μπου τους μαθαινεις...την βόλτα με το καραβάκι την ζήλεψα ειναι αληθεια .. την επόμενη φορα που θα ερθουμε στην πατρίδα θα τα πουμε απο κοντα και θα κανουμε και την βολτα μας με το καραβακι.. ελπίζω.. να έχεις μια ομορφη εβδομαδα και ενα ξενιαστο καλοκαιρακι Φανούλα μου φιλακιαααααα!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Φανούλα μου αγαπημένη και ξεχωριστή, να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!
Φιλιά πολλά!!!
Με την αγάπη μου!!

Fanypap είπε...

Katerina Verigka, Kατερινάκι μου γλυκό, με την θετική σου ενέργεια,σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια!! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ομορφιά μου,να περνάτε υπέροχα!! φιλάκια πολλά.

Fanypap είπε...

Ροδούλα μου , ηλ. αδελφή μου, αγαπημένη μου μούσα!! σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου !!! Σε θαυμάζω κι εσένα με τα αστεράκια σου , που φαίνονται ότι σε λατρεύουν!! Η αγάπη που μας δίνουν μας αναζωογονεί!!
Δυστυχώς εμείς δεν κλείνουμε καθόλου καλή μου, εκτός από δύο εβδομάδες άδεια που παίρνω... συνεχίζουμε όλο το καλοκαίρι!!Καλή ξεκούραση σου εύχομαι , και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου για το χειμώνα καλή μου!!Σ'αγαπώ πολύ και το ξέρεις!! καλό υπόλοιπο καλοκαιριού !! φιλάκια πολλά!!

Fanypap είπε...

Σμαραγδένια Ρούλα, Ρουλίτσα μου , σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου!! κι εμένα μου λείψατε πολύ!! Είσαστε η ηλεκτρονική μου οικογένεια και σας ευχαριστώ όλες για αυτό!!
Όταν έρθετε ξανά Θεσσαλονίκη , φυσικά θα κάνουμε τη βόλτα με το καραβάκι και θα πιούμε τον καφέ μας εκεί!! αξίζει!! φιλάκια πολλά και να περάσετε το υπόλοιπο καλοκαίρι σας απίθανα στην όμορφη Κρήτη μας!!

kerina poiimata είπε...

Ξεκινώ απο τη βόλτα με το καραβάκι!κι εγω θα είμαι μέσα!με πρόλαβε η Ρουλίτσα μου αλλα χαίρομαι περισσότερο τώρα!Πραγματικά η απουσία σου μας αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο κι εμένα, ετι περισσότερο!χαίρομαι για την υπομονή που είχες να το περιμένεις!πανέμορφα τα αστεράκια σου που ομορφαίνουν τη ζωή σου!και οι πετρούλες σου!ΌΛΑ!!! Πολύ χάρηκα Φανή μου!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!φιλιά πολλά!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...