Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Δαχτυλίδια με τα αγαπημένα μας ματάκια και νέα ανοιξιάτικα κοσμήματα!


Καλησπέρα αγαπημένοι φίλοι και φίλες μου! Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά πια και όπως καταλαβαίνετε δεν μπορούσα να αντισταθώ στο να σας δείξω ανοιξιάτικα κοσμηματάκια φωτογραφημένα σε αυτόν τον "καμβά" πανδαισίας χρωμάτων φτιαγμένο από την ίδια την φύση!


τα αγαπημένα σας ματάκια τώρα και σε δαχτυλίδια!! σε πολλά χρώματα!! ήρθαν για να τα λατρέψετε!!





Σκέτη τρέλα τα δαχτυλίδια - ματάκια!! φοριούνται και πολλά μαζί!




η μόδα με τα βραχιόλια ματάκια καλά κρατεί! τα συνδυάζουμε με τα αγαπημένα μας βραχιόλια τύπου Links of London, ροζάριο αλλά και χειροποίητα βραχιόλια με αλυσίδα!


και για τους ερωτευμένους τα βραχιολάκια έχουν και μονόγραμμα...













να και ένας "ιπτάμενος ανοιξιάτικος επισκέπτης" πάνω στην ανθισμένη μου ροδακινιά!!






απαθανάτισα και την πανέμορφη πανσέληνο που είχα την τύχη να απολαύσω στην Κατερίνη!


κλείνοντας μερικές φωτογραφίες από την μαθητική παρέλαση της 25ης Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη μας που δυστυχώς έγινε σε ορισμένα σημεία ερήμην κόσμου λόγω της ασφυκτικής προστασίας που είχε φέτος για τους επισήμους, με αποτέλεσμα κάποιοι γονείς να μην μπορούν να δουν και να καμαρώσουν τα παιδιά τους..



ψηλά το κεφάλι Ελλάδα μας, Χρόνια μας πολλά!


Καλό βράδυ φίλοι μου!

19 σχόλια:

Sophie είπε...

Καλημέρα Φανή μου!!Για μια φορά ακόμα μας εντυπωσιάζεις με τα υπέροχα κοσμήματα που δημιουργείς!!!Μπράβο πολλή ωραία δουλειά!!!Φιλάκια!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημερα Φανη μου!
Ειναι ολα υπεροχα!
Συγχαρητηρια!
Φιλακια πολλα!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Ειναι εξαιρετικά όλα. Μπραβο σου, δε χορταίνω να τα κοιταζω

syros2js είπε...

Φανούλαααααα!!!
Οι δημιουργίες σου είναι απίστευτες!!
Τί να πρωτο-θαυμάσει κανείς!
Είναι όλα ένα κι ένα!
Μπράβο, κορίτσι μου!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Ελενα Λ. είπε...

Πολύ όμορφα όλα Φανή μου μπραβο σου!
Αυτό με την παρέλαση που την κάνουν και την βλέπουν μόνοι τους δεν θα το σχολιάσω γιατί θα βρίσω και δεν θέλω.
Πολλά φιλιά!

Αναστασία είπε...

Πολύ όμορφα και μοδάτα τα κοσμήματα. Και οι ανθισμένες αμυγδαλιές τρέλα! Πολλά φιλάκια.

Rena Christodoulou είπε...

Τέλεια Φανούλα μου!!!!
Δείχνουν πολύ ωραία φορεμένα!!!!
Φιλάκια!!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Φανούλα μου είναι όλα πολύ όμορφα. Μου αρέσει πολύ που στις αναρτήσεις συνδυάζεις πάντα και πολύ όμορφες φωτογραφίες της φύσης η γεγονότων. Φιλάκια πολλά

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα όλα τους, Φανή! Μπράβο!

Fanypap είπε...

Φίλες μου καλές, σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας!! Είσαστε ένα κίνητρο για δημιουργία!!! Μου δίνετε φτερά, και κουράγιο να δημιουργώ με όρεξη και αγάπη!!Καλές δημιουργίες και σε σας γλυκούλες φίλες μου!! Περνάω και βλέπω τις ομορφιές που δημιουργείτε ή απλώς στολίζετε τα σπιτάκια σας και σας θαυμάζω,,άσχετα αν δεν προλαβαίνω να σχολιάσω πολλές φορές!! Σας ευχαριστώ για την ενθάρυνση!!! φιλάκια πολλά!!!

Pepi είπε...

Πολύ όμορφα όλα είναι, Φανή μου!
Να'σαι πάντα καλά, δημιουργική και .....παραγωγική! Φιλάκια πολλά!

Pepi είπε...

Πολύ όμορφα όλα είναι, Φανή μου!
Να'σαι πάντα καλά, δημιουργική και .....παραγωγική! Φιλάκια πολλά!

Fanypap είπε...

Pepi μου γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!Καλές δημιουργίες και σε σένα καλή μου! φιλάκια.

Unknown είπε...

very very nice,dear
thank you for sharing these
have a nice day

http://me-poppy.blogspot.com/

Fanypap είπε...

Thank you my friend, <3

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

Fanypap είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS μου, σου εύχομαι καλό Πάσχα επίσης και καλή Ανάσταση!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! φιλάκι.

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Χριστός Ανέστη αγαπημένη μου ηλ. αδερφή!!!
Εύχομαι να περάσατε ένα όμορφο Πάσχα! Ξερω ότι θα ήταν δύσκολο φέτος. Το Αναστάσιμο Φως, να σας σκεπάζει και να σας ευλογεί πάντα!!!
Όπως πάντα, θαύμασα όλα αυτά που με τόσο ταλέντο και μεράκι έφτιαξες Φανούλα μου!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Fanypap είπε...

Ροδούλα γλυκούλα μου ηλ. αδελφούλα μου , χρόνια πολλά και σε σας καλή μου!! Το φως της Ανάστασης να φωτίζει τις ψυχές όλων μας!! φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...