Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Tutorial για φθηνό χριστουγεννιάτικο δεντράκι, γιορτινά γούρια για το νέο έτος και κοσμήματα!


Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, προς πείσμα των δύσκολων καιρών και καταστάσεων στην πατρίδα μας πρέπει να βρίσκουμε τρόπους για να ομορφύνουμε τις γιορτές που πλησιάζουν, γιατί το οφείλουμε στα παιδιά μας!!! Φθηνό, έως χωρίς κόστος, σήμερα θα σας δείξω ένα Χριστουγεννιάτικο δενδράκι, που θα δώσει χαρά στους μικρούς μας φίλους, αφού μπορούν και τα ίδια τους να το φτιάξουν!!! Το κάναμε με τα μικρά μου αστεράκια και ξετρελάθηκαν!!!!



Τα υλικά που χρειαζόμαστε: 
  • 1 χαρτόνι κανσόν ή οντουλέ  πράσινο ή λευκό
  •  Ζυμαρικά φιογκάκια και βίδες
  • Θερμοκόλληση σιλικόνης με πιστολάκι ή ατλακόλ κρυσταλιζέ για να γίνει διάφανη όταν στεγνώσει
  • Χρυσή μπογιά σε σπρέϋ
  • Μπαλίτσες από φελιζόλ ή χάντρες ξύλινες



Όπως βλέπετε και στις φωτό... κάνω έναν κώνο με το χαρτόνι, το στερεώνω πρώτα με χαρτοταινία, και μετά με θερμοκόλληση. Κόβω από κάτω τα περισσεύματα, ώστε να δημιουργηθεί στρόγγυλος πάτος και να στέκεται. Κολλάω με σιλικόνη και πιστολάκι (θερμοκόλληση) τα ζυμαρικά με σειρά της αρεσκείας μας. 


Αν θέλω πράσινο δένδρο, ψεκάζω με χρυσό χρώμα τα ζυμαρικά και αφού στεγνώσουν τα κολλάω στον κώνο. Αν θέλω χρυσό το δένδρο μου, κολλάω πρώτα τα ζυμαρικά και μετά το ψεκάζω με χρυσό χρώμα και γίνεται όλο χρυσό. Στο τέλος κολλάω τις μπαλίτσες από φελιζόλ ή τις χάντρες με σιλικόνη ή ατλακόλ κρυσταλιζέ. Στην κορυφή βάζετε ότι θέλετε, εγώ έφτιαξα ένα χρυσό αστέρι!! Δεν είναι εντυπωσιακό;;!




Στη συνέχεια θέλω να σας δείξω μερικά ακόμα καινούρια γιορτινά γούρια που έφτιαξα για να σας φέρουν τύχη, ευτυχία και ό,τι άλλο επιθυμείτε το νέο έτος!! Φτιαγμένα και αυτά με πολυμερικό πηλό (fimo) και με σχέδια πέταλο, ρόδι, χιονονιφάδες και στεφάνια όπως και τα χριστουγεννιάτικα γούρια που είχα φτιάξει παλαιότερα (μπορείτε να τα δείτε κάνοντας κλικ εδώ).




Δεν θα μπορούσαν να λείπουν και μερικά ακόμα κοσμηματάκια που έφτιαξα με νεράιδες για να τα φορούν όμορφες νεράιδες αλλά και με ημιπολύτιμους λίθους: αιματίτη, τυρκουάζ και μαργαριτάρια!





Χρόνια πολλά σε όλους σας και να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα!!! Χαρά, ευτυχία, υγεία και αισιοδοξία φίλοι και φίλες μου!!! Αλληλεγγύη και αγάπη για τον συνάνθρωπο, όσο μπορεί ο καθένας μας, και όλα θα πάνε καλά! Άλλωστε εμάς τους Έλληνες, πάντα οι δυσκολίες μας ενώνουν και τότε φαίνεται το μεγαλείο μας!!

Κλείνοντας θέλω να σας αφήσω - όπως το συνηθίζω - με φωτογραφίες της όμορφης στολισμένης Θεσσαλονίκης μας, και συγκεκριμένα από το δέντρο που στήθηκε στο εμπορικό κέντρο αλλά και άλλα όμορφα στολισμένα spot της πόλης!





Καλό βράδυ σε όλους!!

49 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Μπράβο Φανούλα! Ωραίες ιδέες!Καλές γιορτές να έχουμε...αν φτάσουμε ως εκεί γιατί έχουμε και την καταστροφή...χαχα...Φιλιά πολλά!

marie είπε...

Φανή μου πολύ όμορφα τα δεντράκια. Όμορφη σκέψη! Μου αρέσουν πολύ τα γούρια αλλά αγάπησα τα κοσμήματα με τις νεράιδες. Είσαι γλυκιά και πολυτάλαντη Φανή μου. Καλές γιορτές κι από εδώ. Να χαμογελάς! Καλό ξημέρωμα :)

giota είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ!

Pinelia είπε...

Όλα είναι τέλεια αλλά η ιδέα με το δεντράκι πολύ ωραία και πανεύκολη!

starhomecraft είπε...

Καλημερα Φανη μου!Ωραια ιδεα!Ευκολο και πανεμορφο το δεντρακι σου σου!!!!Αλλα και τα υπολοιπα γουρια και κοσμηματα ειναι πανεμορφα!Σου ευχομαι ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!!!!!!!!!!!!!Φιλια Αναστασια

χρυσάνθη είπε...

Θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια!!!Εύκολα,φτηνά αλλά πολύ όμορφα και πλουμιστά τα δενδράκια!!Αλλά και τα κοσμηματάκια με τις πολύχρωμες χαντρούλες και τις νεραϊδούλες σκέτη γλύκα!!
Φανούλα μου να έχεις υγεία και να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου ανθρώπους!!!Εύχομαι Καλά χριστούγεννα!!!

Ανώνυμος είπε...

Φανή μου είναι καταπληκτικά τα έργα σου!!! τα δεντράκια σας είναι φανταστικά!!!μου αρέσουν πολύ και τα γούρια και τα κοσμήματα!!όλα καλοδουλεμένα!!!να σαι καλά Φανούλα!!!
Καλές γιορτές με υγειά και ευτυχία!!!
Φιλάκια πολλά!!

Heaven Creations είπε...

Βρε Φανη...Τι να πω για σενα?!
Ειδα χθες τη δημοσιευση σου στο facebook αλλα σημερα βρηκα την ευκαιρια να σχολιασω...
Εχω μεινει εκπληκτη απ το αποτελεσμα!!!!!!!!!
Ωραια ιδεα και για παιδακια στα σχολεια για τις Χριστουγεννιατικες κατασκευες...
Να εχεις υγεια και να περασεις οσο πιο καταπληκτικα μπορεις με φιλους και συγγενεις αυτες τις γιορτες!
Φιλακια πολλα..

Ελένη Φλογερά είπε...

Πολύ ωραία όλα. Και αυτά που έφτιαξες με τα παιδάκια, αλλά και τα γούρια και τα κοσμήματα.
Φιλάκια και καλές γιορτές!

DIMI είπε...

Kαλησπέρα Φανή μου!Τό δεντράκι σου τό θαύμασα όπως καί τά πολύ όμορφα γούρια,αλλά τά κοσμήματά σου είναι φανταστικά!!Καλές γιορτές με υγειά και πολύ ευτυχία!!!Φιλάκια!!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Φανή μου Καλησπέρα. Πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και πολύ όμορφες φωτογραφίες της πόλη μας. Εύχομαι ολόψυχα σε σένα και στην οικογένειά σου Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος.

Φιλία είπε...

Φανούλα μου, τι όμορφα δεντράκια είν' αυτά..... Καταπληκτική ιδέα! Τα γούρια σου πολύ όμορφα αλλά τα κοσμήματα σου είναι ονειρεμένα! Είσαι τόσο ικανή και άξια.....
Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα σε σένα και τους αγαπημένους σου!
Φιλιά πολλά

Taelia88 είπε...

Υπέροχο το δεντράκι σου!! Πολύ απλό αλλά πανέμορφο!! Σ' ευχαριστούμε για τις οδηγίες!! Αλλά και τα κοσμήματα, ένα κι ένα!! Τέλειες οι νεράιδες!!
Καλές γιορτές να έχεις με υγεία και ευτυχία!!
Φιλιά!!!

φόρα είπε...

πω πω! είναι όντως πολύ εντυπωσιακό το δέντρο ! τέλειο είναι! και το tutorial πολύ χρήσιμο..
και τα κοσμήματα πολύ όμορφα! είσαι και συ φανούλα σίφουνας δημιουργίας!

σου εύχομαι χαρούμενα χριστούγεννα, φανούλα και να τα περάσεις όπως ποθείς!

Fanypap είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια και για τις Ευχές σας φίλοι και φίλες μου!! Χρόνια πολλά σε όλους σας και όλες, Υγεία , Χαρά , Ευτυχία να σας φέρει το νέο έτος!!!Τρέχω με χαρά,να σας επισκεφτώ, να δω τις δημιουργίες σας!!Φιλάκια και να περάσετε Υπέροχες Γιορτές!!!!

Pepi είπε...

Λοιπόν, εγώ επέζησα από το ..τέλος του κόσμου!!!!!χαχαχα!!! και είδα τα υπέροχα που έφτιαξες !! Καλές γιορτές να'χεις, με υγεία, χαρά και ευτυχία!! Τα φιλάκια μου!

Fanypap είπε...

Πέπη μου γλυκούλα, λες τέλος να είναι η σημερινή μέρα;;!!Δεν τελείωσε ακόμα;;!! χα χα χα!!Όλα είναι αποπροσανατολισμός νομίζω, για να ασχολούμαστε μ' αυτό το θέμα μόνο και να ξεχνάμε αυτά που μας κάνουν!!!Φιλάκια καλή μου, να περάσεις υπέροχες γιορτές με υγεία, χαρά, ευτυχία!

Fanypap είπε...

ΜARIA VILLIOTI, ναι Μαράκι μου γλυκό, είναι και το τέλος του κόσμου...χα χα χα!! Καλές γιορτές γλυκιά μου σε όλη την οικογένειά σου!!Φιλάκια.

Kiki Aposeki είπε...

Φανούλα μου η ιδέα με το δεντράκι μου άρεσε πάρα πολύ!!! τα γούρια σου έγιναν πολύ όμορφα και οι νεραϊδούλες σου είναι χάρμα!!! Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι, γλυκά σαν κι εσένα!!!! Σε φιλώωωω!!!!

Fanypap είπε...

Kiki, μωρό μου όμορφο, καλά Χριστούγεννα!!!Να περάσετε υπέροχα όλη σου η οικογένεια!!φιλάκια.

purpleleath είπε...

Από πού να αρχίσω;;; Είσαι θεά!!! Μόνο αυτό έχω να σου πω!!! Να είσαι πάντα γερή να ομορφαίνεις τα πάντα γύρω σου!!! Καλές γιορτές!!! Πολλά φιλιά!!!

Magia da Inês είπε...

✿¸.•♪
Essa árvore de Natal feita de macarrão é muito, muitoooooo criativa, nunca vi nada igual antes... parabéns!!!!

º° ✿✿¸.•♪
"O segredo do Natal está dentro da gente, reflita e viva-o intensamente."

(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
.•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

Boa sexta-feira!
Bom fim de semana!
Beijinhos do Brasil.
¸.•°♡⊱╮╮

Unknown είπε...

Μου άρεσε πολύ το δέντρο σου!!!! Αλλά τρελάθηκα με τα γούρια!!! Δεν έχω βέβαια ιδέα για το τι είναι το fimo, αλλά δεν με πειράζει, το αποτέλεσμα είναι μαγικό!!!

Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι με υγεία και αγάπη!

ΥΓ: Πέρνα από το σπίτι μου, κάνουμε ανταλλαγή δώρων!!!

Fanypap είπε...

Purpleleath σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!Καλά Χριστούγενα σε σένα και την οικογένειά σου!!φιλάκια.

Magia da Ines, I am glad that you like it! I wish you Merry Christmas!!Kisses from Greece.

Χαρά, χαίρομαι που σου άρεσε το δένδρο μου!!Fimo, είναι ένα υλικό σαν την πλαστελίνη, αλλά την ψήνεις μετά το πλάσιμο, σκληραίνει, και μένει έτσι για πάντα.Τρέχω στο σπίτι σου για την ανταλλαγή δώρων!!! φιλάκια και καλά Χριστούγεννα γλυκιά μου!!!

Ιωάννα είπε...

Αχ τι όμορφα που είναι όλα Φανή μου!!! Μου αρέσει που σκέφτηκες αυτές τις δημιουργίες για τα αγγελούδια μας, με μικρό κόστος. Είναι εντυπωσιακά τα δεντράκια και θα δώσουν πολύ χαρά. Το πιο ωραίο θα είναι ότι το έφτιαξαν μόνα τους και θα έχουν και την χαρά της δημιουργάς!! Φιλιά πολλά, Καλές Γιορτές!!!

Fanypap είπε...

Ιωάννα μου γλυκιά, αυτό είναι το ωραίο, ότι θα τα φτιάξουν μόνα τους!!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!Καλές γιορτές και σε σένα και την οικογένειά σου!!Να περάσετε υπέροχα!!φιλάκια πολλά!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Φανή μου τέλεια ανάρτηση! Καλές γιορτές να έχεις με υγεία!!Πολλά φιλιά!!

Fanypap είπε...

Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου γλυκό!!Καλά Χριστούγεννα και σε σας!!!Υγεία,ευτυχία και ότι άλλο επιθυμείτε!!Φιλάκια πολλά!!!

Βίκυ είπε...

ωραία πράγματα ετοίμασες, Φανή μου!Καλές γιορτές κ σε σένα κι οτι επιθυμείς!

mirsini's creations είπε...

Φανή μου αγαπημένη !! Τα δεντράκια που φτιάξατε με τα αγγελούδια σου είναι τέλειαααα !!!! Υπέροχες ιδέες έχεις !!! Τα γούρια σου είναι πανέμορφα και το ίδιο και τα νεραιδοκοσμήματά σου !!!!
Καλές γιορτές αγαπημένη μου φίλη !! Υγεία , αγάπη και να δίνουμε χαρά ο ένας στον άλλον !!!
Να είσαι καλάααα....Καλά Χριστούγεννααα!!!
Αγκαλιά και φιλάκια πολλά !! :ο))

apinkdreamer είπε...

καλες γιορτες φανη μου!!!!

Ricardo Miñana είπε...

Te deseo unas felices fiestas llenas de alegría.
Buen fin de semana,
¡Feliz Navidad!
un abrazo.

Fotini Crafthappy είπε...

Χαχα, τέλεια ιδέα το μακαρονο-δέντρο !
Φανούλα μου, να έχεις Καλές γιορτές με Υγεία και Αγάπη ! Να είσαι πάντα δραστήρια και δημιουργική !

Χρυσούλα είπε...

Α! τι ωραία ιδέα τα δεντράκια σου!...αυτές τις μέρες θάχω τον εγγονό μου και θα παίξουμε με την πρότασή σου...
Τα γούρια σου Φανή πολλά και όμορφα!και σε ωραία χρώματα!...Τα κοσμήματά σου σε πολύ όμορφα σχέδια!
Φανή σου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα τις γιορτές και να χαρείς με αγαπημένα πρόσωπα γύρω σου!

Olga είπε...

You always amuse me with your original design ideas!

Happy Holidays!

Unknown είπε...

όμορφα δέντρα και εκπληκτικές ιδέες!!!!!!!

¯`’•.¸¸¸¤°»★ σου
____(¯`’•.¸¸¸¤°»★ εύχομαι
________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ καλά
____________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ Χριστούγεννα
________________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ και καλή
____________________(¯`’•.¸¸¸¤°» ★
________________(¯`’•.¸¸¤°»★ νέα χρονιά"2013"
____________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ Φανή
________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ με δημιουργίες
____(¯`’•.¸¸¸¤°»★ αγάπη
(¯`’•.¸¸¸¤°»★ υγεία

Δημιουργία είπε...


Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
πέτρα να μη ραγίσει
κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
χρόνια πολλά να ζήσει.

ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

...........¨♥*✫♥,
.........,•✯´.........´*✫
.......♥*................ __/\__
.......*♥............… ..*-:¦:-*
...¸.•✫.............……/.•*•.\
...~`,`~.................. |
¸....✫................... *•*
´¸...*♥..´¸...........*♥♫♥*
´¸¸♥*................✯•♫•♥•*
´¸.•✫ .............. *♥•♫•♫♥*
~`,`~............. ✯♥•♦♫♥•♥*.
`.✫`.............. *♥☺♥•♥•☺♥*.
●/................✯♥•♥♠♫♥#♥•♥*..
/▌................*♥♫•♥♫•♥♫♥•♫♥*
/ \....................... ╬╬╬╬


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ, ΥΓΕΙΑ & ΑΓΑΠΗ!

Unknown είπε...



Υγεία, υγεία, υγεία..... Ακούγεται τόσο συνηθισμένο, αλλα είναι το μόνο που έχει τόση σημασία....

marronblogger είπε...

Φανή γεια στα χεράκια σου!! Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο το 2013, με δύναμη αγάπη κι ελπίδα για όλον τον κόσμο!!! Περιμένουμε ακόμη περισσότερες αναρτήσεις... (εγώ facebook δεν έχω οπότε, σε παρακολουθώ μόνο από εδώ) Γιορτινά φιλιά!!!

Tante Kiki είπε...

Καλά Χριστούγεννα Φανή μου με υγεία, αγάπη και χαρά! Να είσαι πάντα τόσο υπέροχα δημιουργική και να μας χαρίζεις πανέμορφες δημιουργίες όπως το δεντράκι, τα κεριά και τα κοσμήματα! Ωραίες και οι φωτό από το κέντρο.
Και του χρόνου γλυκιά μου!

Leovi είπε...

Beautiful composition. I wish you a Merry Christmas and a New Year full of joy with your loved ones. Leovi.

Leviathan είπε...

Πανέμορφα όλα!! και οι φωτογραφίες στο τέλος μου θύμισαν πολλά!!

Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

Ανώνυμος είπε...

˛.°★。˛ °.★** **★* *˛.
……………….*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*…………………….
…………..*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*…………..
…………. ˛°./• ‘♫ ‘ •\.˛*./______/~\*. ˛*.。…..
……….. *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ ……..
¯˜”*°••°*”˜¯`´¯˜”*°••°*”˜¯ `¬´¯˜”*°´¯˜”*
Kαλά σου Χριστούγεννα καλή μου Φανή!!!Εύχομαι να περάσεις ευχάριστες γιορτές παρέα με τους αγαπημένους σου!!!υγεία και αγάπη Φανούλα μου!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ευτυχία αγάπη και υγεία...Καλή χρονιά !!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Έλειψα αρκετές μέρες από τη γειτονιά κι έχασα ένα σωρό καινούριες δημιουργίες. Αφήνω τώρα τις ευχές μου για τις γιορτινές μέρες και θα επανέλθω.

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Φανούλα μου πανέμορφες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα!! Σου στέλνω κι από 'δω τις πιο γλυκιές ευχές μου!!

Αγγελική είπε...

Αγαπημένη μου, πέρασε να θαυμάσω τις δημιουργίες σου και να σου ευχηθώ απο καρδιάς υγεία και προσωπική, οικογενειακή ευτυχία για την καινούργια χρονιά.Πολλά φιλιά

Fanypap είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλοι και φίλες μου!!!Καλή, ευτυχισμένη χρονιά σε όλους και όλες σας!!!Υγεία, χαρά, ευτυχία για το νέο έτος! Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σας!!! φιλάκια πολλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...