Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Νέα κοσμήματα για Glamorous εμφανίσεις, το πουλάκι ΤΣΙΟΥ σε θήκη κινητού και φώτος από τα εγκαίνια των κουμπαράδων!


Γεια σας φίλες και φίλοι μου και καλό σας μήνα!! Σήμερα σας έχω μια γεμάτη ανάρτηση με κοσμήματα για λαμπερές εμφανίσεις και άλλα καλούδια καθώς και φωτογραφίες από τα εγκαίνια της έκθεσης των κουμπαράδων που επιτέλους έγινε πραγματικότητα!

Ξεκινάμε με φωτογραφίες από νέα κοσμήματα που έφτιαξα για Glamorous εμφανίσεις και όχι μόνο!!




βραχιολάκια, οι πέρλες στα δίχτυα του ψαρά!!


Νέα βραχιολάκια, με νέα υλικά, μοντέρνα και ευκολοφόρετα!! Ο Ψαράς μας, έπιασε μαργαριτάρια στα δίχτυα του!!! Καθώς και άδεια μπλεγμένα δίχτυα!! Εμπνευσμένα από την θαλασσινή Ελλάδα μας!!



Και επειδή η μόδα του πλεκτού σε κόσμημα συνεχίζει να κάνει θραύση... ένα κολιέ που μόλις τελείωσα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! Ιδανικό για Χριστουγεννιάτικο δώρο σε αγαπημένα πρόσωπα!!



Κι άλλες πλεκτές αλυσιδίτσες, πέρλες και καστόρ δέρμα..


Καστόρ δερματάκια σε πλεξούδες, απλά και όμορφα βραχιολάκια για όλες τις ηλικίες!!


Υλικά διαφορετικά, πλεγμένα μαζί, σε έναν φανταστικό συνδυασμό! Αλυσίδες, κορδόνια, νήματα, πέρλες η νέα μόδα του Χειμώνα!!



Για εμφανίσεις Glamorous, αλλά και  καθημερινές, μας προσθέτουν λάμψη και γοητεία!!

Δεν μας ξεφεύγει και η ανακύκλωση!!! Καπάκια από  κουτάκια αναψυκτικών σε κόσμημα!!! Το αναγνωρίσατε;;;; Λουλουδάκι πανέμορφο σε πλεκτό βραχιολάκι με αλυσίδα!!!!



Άλλοι το αγαπήσαμε... άλλοι το μισήσαμε... το μόνο σίγουρο είναι ότι "ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ" είναι το νέο hit αυτού του χειμώνα!! :D 

Είπα να φτιάξω λοιπόν και εγώ μια πρωτότυπη θήκη για κινητά, iPhone και Smart Phones με "ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΤΣΙΟΥ"!!! Δείτε, φοράει και ακουστικά!!!




Επιτέλους απόψε η βραδιά κουμπαράδων έγινε πραγματικότητα!! Τόση ομορφιά!!! Τόσα χαρούμενα πρόσωπα!! Και νέες γνωριμίες, με τις  γλυκές  μου: Χρυσάνθη  Χειροποιήματα, και την  Έφη Αδαμίδου Πασσοπούλου, την μία Χρυσομέλισσα, από τις δύο, την Μπέτυ από το Ανθίβολον, πρόσωπα που τα γνώριζα μόνο νοερά, πήραν σάρκα και οστά, και συμπλήρωσαν ευχάριστα την εικόνα που είχα σχηματίσει!! Τις βλέπετε και στις φωτογραφίες... Η χαρά μας ήταν μεγάλη στην συνάντηση αυτή και με τις υπόλοιπες αγαπημένες φίλες της blogογειτονιάς μας, γνωστές ήδη από προηγούμενες συναντήσεις μας, κοντινές αλλά και μακρινές, Πτολεμαΐδα  Δράμα, Αθήνα, Σταυρούπολη, Χαλκιδική, Τρίκαλα, Βέροια, Κοζάνη, Ξάνθη, Κομοτηνή, Καβάλα και πολλές άλλες πόλεις που θα ξημερώσω αν τις γράψω όλες.... Λυπήθηκα για τις φίλες που δεν μπόρεσαν να έρθουν. μου λείψατε γλυκούλες μου!!




Η Γλυκιά μας Αχτίδα (aktida.blogspot.gr), ετοίμασε για όλες μας σχεδόν πανέμορφες καρτούλες  και μας τις μοίρασε εκεί!! Τι κορίτσι θεέ μου!! Για όλα φροντίζει!! Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!! Καλές γιορτές!! 




Σας περιμένουμε εκεί όλους, στη Δράση Ελληνίδων Blogger με την Έκθεση Χειροποίητων κουμπαράδων μέχρι Κυριακή 9 Δεκεμβρίου στο φουαγιέ του Βαφοπούλειου Πνευματικού Κέντρου στην Θεσσαλονίκη!!!! Δείτε περισσότερες πληροφορίες κάνοντας κλικ εδώ!



Μην ξεχάσω να σας πω φίλες και φίλοι όσους σας αρέσει το blog μου, το διαβάζετε και θέλετε να το στηρίξετε, ψηφίστε με αν θέλετε αλλά και τα υπόλοιπα αγαπημένα σας blog στον διαγωνισμό καλύτερου ιστολογίου 2012 του greekblogsbywomen κάνοντας κλικ εδώ! Το blog μου είναι στην 1η κατηγορία: "Art, Artists & Crafts" το http://fanypap.blogspot.com/, αλλά πρέπει να τα συμπληρώσετε και τις παρακάτω ερωτήσεις απ' ότι κατάλαβα και να πατήσετε και τα 3 κουμπιά Submit για να είναι έγκυρη η ψήφος! :D Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους και σας αγαπώ!!


Και μην ξεχνάτε: αυτές τις γιορτές προτιμήστε μοναδικά χειροποίητα δωράκια σε οικονομικές τιμές στα αγαπημένα σας πρόσωπα και ενισχύστε τους Έλληνες δημιουργούς! Χαρίστε μοναδικά δώρα φτιαγμένα με αγάπη ♥


Καλό βράδυ φίλες και φίλοι μου και καλή μας εβδομάδα!!

26 σχόλια:

Pepi είπε...

Τωρα να πω οτι δεν ζήλεψα λιγάκι, ψέματα θα πω!! Ας είναι! Πάντα τέτοια! Και να πετύχει η έκθεση!
Τωρα, όσον αφορά στα δικά σου, τι να πώ που δεν το έχω ξαναπεί; Εκπληκτικά τα βραχιόλια σου!! Μου αρέσουν πάρα πολύ όλα! Είναι πολύ καλόγουστα και καλαίσθητα! Φανούλα, χίλια μπράβο! Καλή και δημιουργική εβδομάδα να'χεις! Φιλιά!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Κι εγώ σαν την Pepi , ζήλεψα λιγουλάκι !! Αλλά ευτυχώς έστω και φωτογραφικώς μεταφερθήκαμε στην πολύχρωμη έκθεση και πήραμε μια ιδέα από την εκδήλωση, την οργάνωση, το συναπάντημα, τα χρώματα και τα χαμόγελα !!
Να σαι καλά Φανούλα για την δημοσιογραφική ανταπόκριση από την έκθεση , να ναι καλά όλες όσες βοήθησαν να υπάρξει αυτή η έκθεση της προσφοράς , ας ελπίσουμε ότι θα ξεπουληθούν όλοι οι κουμπαράδες !!
Τα κοσμήματά σου είναι πολύ όμορφα και μεγάλη η ποικιλία , απορώ πότε προλαβαίνεις και τα φτιάχνεις όλα αυτά !!
Πολλά φιλιά από τη μακρινή Σάμο

mirsini's creations είπε...

Φανή μουυυυ....καλημέρα πέρα για πέρααααα !!!! Καλά...είσαστε θεές !!!! Τί κούκλες που είσαστε και πόσο χαίρομαι να σας βλέπω έτσι όλες μαζί αγκαλιασμένες και χαμογελαστές...έε...και πώς να μήν είστε χαρούμενες με τόση ομορφιά και αγάπη τριγύρω !!!!!
Τα κοσμήματά σου είναι όλα τέλεια...πανέμορφα όπως πάντα Φανή μου και τόση ποικιλία δημιουργιών και τεχνικών !!! Θα σε ψηφίσω εννοείται γιατί το λατρέυω το blog σου...και εσένα φυσικά !!! Πολλά συγχαρητήρια για το αφιέρωμα που σου έκαναν....το αξίζεις και με το παραπάνω...και εις ανώτερα εύχομαι !!! Φανή μου άσε...εγώ είμαι πολύ άρρωστη...με κόλλησε ο Νίκος και τώρα είμαστε μαζί...όταν δέν πονάει ο ένας απο τον πυρετό τρίβει τον άλλον...χάχά...και πολύ βήχας μιλάμε...σε καραντίνα είμαστε απο όλους....καλά εννοείται, δέν θέλω να κολλήσω κανέναν..θα περιμένω να γίνω τελείως καλά γιατί αυτή η ίωση κολλάει εύκολα !! Άντε...εύχομαι να μου περάσει γρήγορα...έχω μείνει πίσω πάλι !!!
Αγκαλίτσες και φιλάκια πολλάαααααα...αμέτρητα !!! Περιμένουμε και τα νέα απο την έκθεση !!!
Φέυγω Φανούλα μουυυ....γκούχ..γκούχ...πάω να χουχουλιάσω πάλι ! :ο)

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!\
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΛΙ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!!
ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

nikol είπε...

Καλησπέρα Φανή μου , πολύ γιορτινά και λαμπερά τα βραχιόλια σου ,έτσι μέρες που έρχονται να φτιάχνουμε όμορφα πράγματα . Καλή επιτυχία στην έκθεση των κουμπαράδων , πολύ ωραία να ήμουν εκεί φιλιά

Rena είπε...

Πώς τα προλαβαίνεις όλα απορώ είσαι άπιαστη,τέλεια!!!!!
Δεν χορταίνω να βλέπω φωτογραφίες από την έκθεση!!!!!
Φιλιά!!!

DIMI είπε...

Καλό μήνα Φανή μου!!Τά κοσμήματά σου ,τέλεια!!Οπως πάντα!Πολύ όμορφα όλα!Καλό βράδυ!Φιλιά!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Φανή μου πολύ μου άρεσαν τα βραχιόλια σου με μία ιδιαίτερη προτίμηση στις πέρλες τις τυλιγμένες στα δίχτυα του ψαρά.
Καλό μήνα!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Είστε όλες υπέροχες και ζέλεψα με την καλή έννοια που δεν ήμουν εκεί να σας γνωρίσω από κοντά!!
Όσο για τις νέες σου δημιουργίες τι να πω..Κάθε φορά και καλύτερες!! Καλή εβδομάδα καλή μου!!

marie είπε...

Δεν έχω λόγια Φανή μου.. Υπέροχες όλες οι Δημιουργίες σου! Αυτά τα χεράκια σου!! Καλό μήνα γλυκιά μου και καλό ξημέρωμα! Φιλι!

Γιούλα Δημιουργίες χαράς είπε...

Πραγματικά η έκθεση ξεπέρασα κάθε προσδοκία. Τα κοσμήματά σου τέλεια. Να είσαι πάντα καλά

oldthings είπε...

Τα κοσμήτατα τέλεια για κάθε περίπτωση και το κάθε ένα ξεχωριστό !Στη εκδήλωση όλες πραγματικά κούκλες ! Είδατε τι κάνει η χαρά της δημιουργίας ;Φεγγοβολεί τα πρόσωπα και τις καρδιές !Να είστε πάντα καλά 1

Mania είπε...

Τα βραχιόλια σου είναι καταπληκτικά και πράγματι όλο λάμψη. Ζηλεύω που εγώ δεν μπόρεσα να πάρω μέρος στους κουμπαράδες!!Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!!

Unknown είπε...

αχ..ακόμα είμαι στεναχωρεμένη που δεν κατάφερα να έρθω-(
όμως σας χαίρομαι τόσο πολύ βλέποντάς σας εδώ-)))Τόση χαρά....κούκλες!!!!!
οι δημιουργίες σου..ε καλά....σκίζουν!!!!
φιλάκια Φανή μου..κάποια στιγμή θα σε δω από κοντά..που θα πάει...

Leviathan είπε...

Υπέροχα τα περνάτε βλέπω!! Πάντα έτσι!! Πολύ καλό βράδυ εύχομαι!!! :))))))

Kiki Aposeki είπε...

Glamourous από όλες τις απόψεις η ανάρτησή σου Φανούλα!!! Τα μπιζουδάκια σου μπορεί να έγιναν πιο επίσημα αλλά παραμένουν χαριτωμένα και ξεχωριστά!!! Δεν σου κρύβω πόσο πολύ στενοχωρήθηκα που δεν μπόρεσα να έρθω στους κουμπαράδες και να σε δω από κοντά, αλλά πραγματικά οι λόγοι ήταν ανώτεροι...!!! Χαίρομαι που περάσατε για άλλη μια φορά αξέχαστα και ας είμαστε καλά θα ακολουθήσουν πολλές άλλες εκδηλώσεις που θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε!!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά γλυκά, καλή σου μερα!!!!!

Φιλία είπε...

Σας καμαρώνω σε όλα τα blogs, όλες μαζί γελαστές και όμορφες!!!! Να είστε καλά και πάντα τέτοια!
Τα κοσμήματα σου Φανούλα μου τα θαυμάζω... είναι μοναδικά, υπέροχα!
Κι' εγώ απορώ πώς τα προλαβαίνεις όλα αυτά... Μπράβο σου κούκλα μου!
Φιλιά πολλά

Eva's blog είπε...

Πανεμορφα τα κοσμηματα σου Φανη μου!Χαρηκα που σε ειδα ξανα!Η εκθεση παει θαυμασια!!Ολες μαζι μπορουμε!!!Φιλια Φανη μου!!!

Sophie είπε...

Καλημέρα Φανή μου!!!Οι δημιουργίες σου για μια ακόμα φορά υπέροχες!!!Μπράβο!!!Εύχομαι και η έκθεση με τους κουμπαράδες να πάει πολύ καλά και πάντα τέτοια!!!Φιλάκια καλό μήνα!!!!

Δήμητρα και Έμμα είπε...

http://storiesdimaemma.blogspot.gr/

Χρυσούλα είπε...

Πρώτα-πρώτα Φανή να πω ότι χάρηκα πολύ που σε ξαναείδα!...τώρα για τα κοσμήματά σου τι να σχολιάσω αφού είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ όπως όλα όσα φτιάχνεις!...ναι! μπήκα κατευθείαν και ψήφισα πριν αφήσω σχόλιο...
Καλό ξημέρωμα!

Pinelia είπε...

Φανή μου οι δημιουργίες σου υπέροχες όπως πάντα!Σε έχω ήδη ψηφίσει βέβαια!Αχ αυτό το πουλάκι τσίου πάει παντούυυυυ!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Απίθανα και πολύ εντυπωσιακά τα καινούρια βραχιόλια!!!! Πάω να ψηφίσω....

Μαρία είπε...

Αγαπημενη..τι ομορφα,φανταχτερα,χρωματιστα..το καθε ενα μοναδικο..να σαι καλα ματια μου..ηταν ομορφα ολες ξανα Μαζι..χαρουμενο σ.β..

Φανή είπε...

Μια ανάρτηση γεμάτη όμορφες φωτογραφίες! Όμορφες δημιουργίες αλλά και όμορφες εικόνες από την έκθεση των κουμπαράδων! Σε ευχαριστούμε που μας μετέφερες το κλίμα! Καλή συνέχεια!

Fanypap είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια φίλες και φίλοι μου!!Προτίμησα να περάσω από τα σπιτάκια σας, να μάθω τα νέα σας, από το να σας απαντήσω προσωπικά στον καθένα σας!!!Προσπαθώ να αφήνω σχόλια σε όλους σας, σε όποιον δυσκολεύομαι λόγω τεχνικών θεμάτων...θα προσπαθήσω ξανά και ξανά!!!Μου έχετε γίνει συνήθεια και μου λείπετε όταν δεν προλαβαίνω!!Να περνάτε καλά και καλές γιορτές να έχετε!!!Φιλάκια πολλά σε όλες και όλους σας!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...