Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Πίνακας με άλογο, οδηγίες για κουβερτούλα και Δράση Ελληνίδων Blogger!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου!! Σήμερα σας έχω πολλά και διαφορετικά πραγματάκια!! Αρχίζουμε με ένα άλογο που ερωτεύτηκα!!! Δεν θυμάμαι που είδα την φωτογραφία του δυστυχώς, αλλά μόλις το είδα να τρέχει ελεύθερο, τρελάθηκα!!! Έτσι δεν γλύτωσε, αποτύπωσα την ομορφιά του ζωγραφίζοντας το σε καμβά με λάδια, για να το έχω κι εγώ!! Πως σας φαίνεται;; Σας αρέσει;;


Το Άσπρο μου άλογο είναι ζωγραφική σε καμβά με λάδια! Συνεχίζουμε με τη δική μου κουβερτούλα για το ορφανοτροφείο θηλέων Μέλισσα.



Ένα ίδρυμα που για 90 χρόνια συνεχώς και αδιαλείπτως περιθάλπει ορφανά παιδιά και που δυστυχώς η κρίση απειλεί την λειτουργία του... Μπορείτε να συμματάσχετε και εσείς με την προσφορά σας για το πασχαλινό bazaar του ορφανοτροφείου, δείτε στοιχεία του ιδρύματος και περισσότερες λεπτομέρειες στο blog της Κλωθώς μας (porfiris.blogspot.com) που τα εξηγεί αναλυτικά κάνοντας κλικ εδώ: ΠΛΕΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΙΣΣΑ.



Ας πω όμως και μερικές οδηγίες για το πως να φτιάξετε και εσείς τη μωρουδιακή κουβερτούλα που έφτιαξα για το ορφανοτροφείο Θηλέων "Μελισσα"!

Γίνεται με κομάτια φλις υφάσματος για να μη ξεφτάει. Κόβουμε σε τετράγωνα κομμάτια το ύφασμα, κόβουμε σε κάθε κομμάτι κρόσια γύρω γύρω και κάνουμε φιογκάκια με τα κρόσια του αντίθετου χρώματος για να ενωθούν!! Αφού τα ενώσουμε όλα μεταξύ τους, βάζουμε στολιδάκια μήλα, καρδούλες στο κέντρο της κουβέρτας και τα στερώνουμε με κορδονάκια από το ίδιο ύφασμα, και κορδελίτσες σατέν. Γίνεται σε ότι χρώμα επιθυμούμε, γιατί υπάρχουν πολλά χρώματα από φλις ύφασμα στην αγορά!

Συνεχίζουμε με την Δράση Ελληνίδων Blogger!!! Πάρτε μέρος και εσείς και δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά στο blog της αγαπημένης μας Μαρίας (scrapmaria.blogspot.com) και Κικής (justcreativemoments.blogspot.com) κάνοντας κλικ εδώ!! 

Δράση Ελληνίδων Blogger!!!

Η δική μου  ασήμαντη συμμετοχή στην πράξη αγάπης αυτή είναι χειροποίητα κοσμήματα που έχω φτιάξει που φαίνονται στις παρακάτω φώτος...




Κοσμήματα με πλεγμένο σύρμα, με καουτσούκ και πολύχρωμα στολίδια και οι καλύτερες μου ευχές για να έχει κάθε επιτυχία η πολύ γλυκιά προσπάθεια αυτή του πρώτου Bazaar Blogger Γυναικών για τον άνθρωπο και την αγάπη!



Και τέλος θα κλείσω την ανάρτηση δείχνοντας σας φωτογραφίες από την άνοιξη που ήρθε δειλά δειλά επιτέλους στην αυλή μου!!!



Αυτά για σήμερα φίλες και φίλοι μου!! Μην ξεχνάτε να παίρνετε μέρος στο Giveaway Απριλίου/ Μαρτίου με δώρο 8 Χειροποίητα Κοσμήματα που συνεχίζεται! Σας ευχαριστώ όλους για τις συμμετοχές σας, την αγάπη σας και τα πολύ όμορφα μηνύματα που μου στέλνετε και μου δίνετε τόση χαρά!! 


Πολλά φιλιά σε όλους!!

40 σχόλια:

mia είπε...

Πως να μην το ερωτευθείς έτσι ελεύθερο που τρέχει...το ζωγράφισες υπέροχα....Φανή
Η συμμετοχή σου στο bazar επίσης υπέροχη...και ο κήπος μύρισε άνοιξη!!!! καλησπέρα

Fanypap είπε...

Μία μου γλυκιά, σαν να θυμάμαι ότι ήταν στο δικό σου μπλογκ, αλλά χθες που έψαξα,για να βάλω link, δεν το βρήκα, το είχες εσύ όντως;!! φιλάκια γλυκιά μου!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Είναι πανέμορφο το άλογο σου!! Εύχομαι οι δημιουργίες σου να πιάσουν τόπο, γιατί πραγματικά υπάρχουν τεράστιες ανάγκες στα διάφορα ιδρύματα της χώρας μας... Σε φιλώ!!

Λαμπρινή είπε...

Πόσο σε θαυμάζω!!!!Το άλογο τόσο ζωντανό,σαν να το βλέπεις μπροστά σου να τρέχει!!!Υπέροχο,συγχαρητήρια!

Madlen είπε...

Μπράβο για όλα Φανή!
Μου άρεσε πολύ η κουβερτούλα!

Fanypap είπε...

Ειρήνη χειροποιήματα, Ειρηνάκι μου γλυκό, κι εγώ το εύχομαι! φιλάκια γλυκιά μου.

Λαμπρινή μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Μαντρίνα μου, σ'ευχαριστώ! Είναι εύκολη, μπορείς να την φτιάξεις κι εσύ! φιλάκια.

solange jaroszewski είπε...

BELÍSSIMO!!!!!KISSES!!!

Fanypap είπε...

Solange Jaroszewski, thank you my friend!!!Kisses!!!

Μαρία είπε...

καλημερα Αγαπημενη..τρεχουμε ολη την ημερα..απο χθες σημερα μπηκα στο μπλογκ..να σαι καλα γλυκια μου..και η κουβερτουλα ειναι ονειρο..ο πινακας πανεμορφος..λατρευω τ'αλογα..γιατι ειναι ελευθερα και ποτε δεν κοιτουν Πισω..μονο Μπροστα..καλη συνεχεια..να ειστε ολοι καλα..σε φιλω..

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ο πίνακας με το άλογο είναι καταπληκτικός. Τόσο ζωντανός...
μπράβο για την όμορφη κουβέρτα και τα τα κοσμήματα και βέβαια για τη συνεισφορά σου!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!!!!!
ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΣΠΟΖΕΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΑΣΠΡΑ ΑΛΟΓΑ!!!!!
Η ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ, ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ...ΩΡΑΙΑ ΜΠΙΖΟΥΔΑΚΙΑ!!!!!!!!ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!ΣΑΝ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Gianna Christodoulopoulou είπε...

Φανη καλημερα!!!
Κοιταζω τον πινακα και δεν το πιστευω. Αυτο το αλογο εχω και εγω φοντο στον υπολογιστη μου και το πρωι που τον ανοιγω μου φτιαχνει την διαθεση.Μπορω να πω το εχεις αποτυπωσει θαυμασια!!!
Να εισαι καλα!!! πολλα φιλια!!!

Areti είπε...

Ολα υπεροχα Φανη μπραβο σου και καλη συνεχεια!!!

annettaspace είπε...

Από που να αρχίσω τα μπράβο??? Φανή μου το άλογο είναι υπέροχο, κατάφερες να αποτυπώσεις ακριβώς την ελευθερία στην κίνησή του. Οι κουβερτούλα πολύ όμορφη όπως και τα κοσμήματα. Να είσαι καλά και πάντα να προσφέρεις απλόχερα, φιλιά

metris είπε...

Υπέροχα τα έργα σου για άλλη μια φορά!Το άλογο κλέβει την παράσταση..Φοβερή κίνηση,ενέργεια και φυσικά υπέροχο το θόλωμα και η σκόνη στο πίσω μέρος του!Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια στην ανεξάντλητη δημιουργικότητα σου!

Eva's blog είπε...

Ο πινακας ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!!!Η κουβερτουλα πολυ ομροφη οπως και τα κοσμηματα και μπραβο που πανε για καλο σκοπο!!!Φιλακια!!!!!

eleni είπε...

Υπέροχο,περήφανο,ελεύθερο το άλογό σου!Είναι δυνατόν να μη μ΄αρέσει;
Και όλα όσα έφτιαξες πολύ όμορφα!
Αχ,ανοιξούλα μυρωδάτη!
Φιλιά!

Mania είπε...

Φανή μου όλα τα έχεις φτιάξει πολύ ωραία!! Μπράβο σου!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Τα κοσμήματα είναι πολύ όμορφα, ειδικά αυτά για τον λαιμό, η κουβερτούλα φλις χαριτωμένη και ο σκοπός της ιερός , όσο για το ατίθασο άσπρο άλογο εξαιρετικό !!
Πάντα τέτοια , σαμιώτικους ανοιξιάτικους χαιρετισμούς

Maria Villioti είπε...

Φανή ο πίνακας είναι πάρα πολύ όμορφος...ΠΑΝΈΜΟΡΦΟΣ για την ακρίβεια!!!Καλή επιτυχία και στις δραστηριότητές σας...όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά!!!Τα φιλιά μου!

Ανώνυμος είπε...

Το άλογο είναι απλά υπεροχότατο,μπράβο!
Και τα κοσμηματάκια μ' άρεσαν αλλά το αλογάκι κορυφη:D

Αγγελική είπε...

Λατρεύω τα άλογα Φανή μου, δεν ξέρω γιατί αλλά μου δημιουργούν μια αίσθηση καθαρότητας κι ελευθερίας!
Πολλά φιλιά

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μα εσύ πια κάνεις τα πάντα.Το άλογο είναι το αγαπημένο μου ζώο και στον πίνακά σου φαίνονται όλα όσα αντιπροσωπεύει δύναμη, ομορφιά, ελευθερία. Μου αρέσει πάρα πολύ. Συγχαρητήρια για την εθελοντική σου συνεισφορά.

Maria Tsil είπε...

Υπέροχες δημιουργίες!Χίλια μπράβο!

Faidra είπε...

Μπραβο αστειρευτη Φανη!!!!!!!!

φόρα είπε...

πολυαγαπημένο θέμα το άλογο
πάντα χαιρόμαστε με τις ζωγραφιές σου φανούλα...
τέλεια χρώματα η κουβερτούλα
πολύ όμορφα και τα κοσμήματα
πάντα
καλές μας
δημιουργίες!

Μαρία είπε...

θα αφησω σε ολες το ιδιο μυνημα..στο χωριο μου εχουμε ενα εθιμο..μια κοπελα με το καλαθι στα χερια..κι ενα στεφανακι στα μαλια..πηγαινει στην εκκλησια για να ευλογησει ο Παππουλης τους Πρωτους Σπορους της Γης..σιταρι,κριθαρι κ.α..ετσι νιωθω κι εγω..ερχομαι στα Σπιτακια σας και παιρνω τους ευλογημενους καρπους..να σαι καλα..σε φιλω Αγαπημενη..

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Από τις ωραιότερες αναρτήσεις σου ταλαντούχα Φανή μου!!!
Να ξεκινήσω με τον ΥΠΕΡΟΧΟ πίνακά σου. Απίστευτος!!! Τα άλογα είναι τα αγαπημένα μου ζώα, μαζί με τα λιοντάρια. Είναι τόσο ζωντανό το δικό σου άλογο Φανή μου!!! Τα συγχαρητήριά μου.
Πάω τώρα στα ανοιξιάτικα λουλούδια σας Φανή μου. Τι όμορφα!!! Πραγματικά, αυτή η εποχή με κάνει να νιώθω τόσο όμορφα μέσα μου!!!
Και στέκομαι στο φιλανθρωπικό μέρος της ανάρτησής σου. ΜΠΡΑΒΟ Φανή μου. Νιώθω τόσο ανήμπορη που δεν μπορώ να φτιάξω διάφορα όπως όλες εσείς... Ντρέπομαι αλήθεια. Αν και η κουβερτούλα σου μου φαίνεται πολύ εύκολη, στην απλή εκδοχή της, μέχρι το ένωμα δηλαδή. Σκέφτομαι να το δοκιμάσω και να στείλω κι εγώ. Αυτό το ύφασμα το βρίσκω παντού;Α! και τα διάφορα στολιδάκια που έβαλες, έβγαλες τρύπα στην κουβερτούλα και το σχεδιάκι, και το στερέωσες μπρος πίσω, με αυτό τον κόμπο που φαίνεται;
Και η τελευταία απορία. Τα κρόσια πρέπει να είναι κάπως μεγαλούτσικα για να μπορούν να δεθούν φιογκάκια ε;
Σε αγαπώ πολύ Φανή μου!!!
Πολλά φιλάκια!!!

Pepi είπε...

Το άλογο το ερωτεύτηκα! Πανέμορφο, ατίθασο άτι! Είναι πραγματικά ζωγραφιά! 'Οσο για τη συμμετοχή στη Δράση , τι να πω!!! Για τα λουλούδια σου, όμορφα όπως και η ανοιξιάτικη ανάρτησή σου! Φιλάκια και να 'σαι πάντα καλά!

Kiki Aposeki είπε...

Ψυχή μου όμορφη!!! Πότε τα προλαβαίνεις πες μου σε παρακαλώ! Τα κοσμήματα που μας στέλνεις είναι φαντασιακά και για σε παρακαλώ... μόνο ασήμαντα δεν είναι! Άλλωστε όλες μαζί το κάνουμε όλο αυτό μη το ξεχνάς!!! Σε καληνυχτίζω Φανούλα μου και σου στέλνω την αγάπη μου!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΦΑΝΟΥΛΑ μου..τι υπέροχο άτι!!! ετσι που το βλέπεις να καπάζει μροστά να σκίζει τον άνεμο στα δύο...νιώθεις την δυναμή του και το φευγιό του για την ελευθερία...πανέμορφος πίνακας..επίσεις να σου πώ μου έρεσαν παρα πολύ οσα θελεις να στήλεις ..τα βραχιολακια...τι πολλα που ένια αλλα και η κουβερτούλα...μουρλια... .. πρέπει να τα κάνω και εγώ ανάρτηση αυτά τα λίγα που στέλνω;;;η δεν πειραζει αν δεν το κανω;;; φιλακια Φανουλα και παντα σε τέτοια καλα΄ να γίνονται!!!!

Fanypap είπε...

Μαρία μου,(scrapmaria), καλή ευκολία γλυκιά μου , αναλλάβατε μεγάλη ευθύνη!!!Ξέρω όμως ότι θα τα καταφέρετε, είσαστε δυναμικές!!!φιλάκια.

EVAGELIA VRETTOU, χαίρομαι γλυκιά μου που σου άρεσαν!!φιλάκια.

Effie's Sweet Home Designs, Εφούλα μου όμορφη, καλά τα δικά σου λουλουδάκια δεν τα φτάνει κανείς!!!αλλά προσπαθούμε κι εμείς!!!φιλάκια γλυκούλα μου!!!

Gianna μου γλυκιά , αλήθεια;!!Εμένα μου έδωσε δύναμη!!! Δεν χορταίνω να το βλέπω!!! σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φιλάκια.

Areti μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ καλή μου , φιλάκια.

Fanypap είπε...

Annettaspace, Ανέτα μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ! Κι εμένα αυτή η κίνησή του με μάγεψε!!! φιλάκια.

Metris, αστέρι λαμπερό, ήξερα ότι θα προσέξεις λεπτομέρειες όπως τη σκόνη κ.λ.π. Ξεφεύγει τίποτα από το δικό σου μάτι;!!Γιαυτό έχεις και άριστο αποτέλεσμα στα δικά σου δημιουργήματα!!! Καλή σου συνέχεια...

Eva's blog, Εύα μου γλυκιά , χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλές δημιουργίες και σε σένα! φιλάκια.

Eleni μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ καλή μου! Καλή Άνοιξη και σε σένα, φιλάκια.

Mania μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Αθηνά μου γλυκιά , φιλάκια και χαιρετίσματα πολλά στην πανέμορφη Σάμο μας!!!Χαίρομαι που σου άρεσαν τα εργάκια μου!

MARIA VILLIOTI, Μαράκι μου γλυκό, έτσι πιστεύω κι εγώ, όλοι μαζί θα έχουμε καλό αποτέλεσμα!!!φιλάκια καλή μου!

Fanypap είπε...

Kάποια, γλυκιά μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!φιλάκια και καλή σου Άνοιξη!!

ΜΑΙΡΗ μου γλυκιά αγωνίστρια, και μένα για τον ίδιο λόγο με τρελαίνουν!! φιλάκια πολλά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου γλυκό, είναι και το δικό μου αγαπημένο ζώο!!!για όλα αυτά που λές! φιλάκια γλυκιά μου!

Maria Tsilvidou, Μαράκι μου σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Faidra, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου! φιλάκια.

Φόρα μου γλυκιά , χαίρομαι που ήρθες επίσκεψη!!!φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες γλυκιά μου!

Μαρία μου γλυκιά μου,(scrapmaria)σ'ευχαριστώ για την συγκομιδή! καλή ευκολία αγαπημένη μου!

Ροδούλα μου γλυκιά μου Μούσα!!!Ακριβώς όπως τα λες γίνεται η κουβερτούλα, σου άφησα εξηγήσεις και στο μπλόγκ σου! φιλάκια γλυκούλα μου, κι εγώ σ'αγαπώ πολύ!

Pepi μου γλυκιά , δύο τώρα οι ερωτευμένες με το άλογο!!!σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια πολλά.

Κiki μου, γλυκό μου μωρό, έχεις και σύ την δική μου αγάπη και πολλά φιλάκια. Καλή ευκολία στο δύσκολο έργο που αναλάβατε γλυκιές μου!

Fanypap είπε...

Ρούλα Σμαραγδένια, γλυκούλα μου, πρέπει να τα κάνεις ανάρτηση, για να τα πάρει να τα αναρτήσει και η Μαρία,έχει λίστα.Με τρέλανε το Σμαράγδι σου καλέ;!! έτσι μούρχεται να το πάρω και να το στολίσω γύρω γύρω και να το κάνω βασιλικό κόσμημα!!! Τέλειο!!!φιλάκια πολλά στην Κρήτη μας, από την Θεσσαλονίκη μας!!!

mirsini's creations είπε...

Φανή μου αγαπημένη...έχω μαγευτεί με το πανέμορφο άλογό σου που καλπάζει αγέρωχο !!!! Τα λατρεύω τα άλογα...είναι μαγεία να τα βλέπεις να τρέχουν ελεύθερα !!!! Το έχεις ζωγραφίσει τέλεια!! Είναι πολύ δύσκολο να ζωγραφίζεις άλογο !!! Είσαι υπέροχη !!!! Τί όμορφα πραγματάκια που στέλνεις για το παζάρι αγάπης ελληνίδων μπλόγκερ!!!! Καλά..η κουβερτούλα σου είναι τέλεια!!! Τί μεράκι που έχεις σε ότι κάνεις !!!!! Χίλια μπράβο δέν φτάνουν Φανή μου !!!! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες !!! :ο) Τα λουλουδάκια του κήπου πανέμορφα!!! Έβγαλα κι εγώ φώτος τα πρώτα λουλουδάκια προχθές !!! Τί όμορφες μέρες!!! Έυχομαι μιά όμορφη και δημιουργική άνοιξη Φανή μου !!! Καλό απόγευμα !! Φιλάκιαααα....:ο))

Unknown είπε...

Καλησπέρα!
Επειδή είμαι σίγουρη ότι δεν το είδες^^
είχες κερδίσει στην κλήρωση για τον ένα χρόνο
αν είναι στείλε μου τα στοιχεία σου να σου στείλω το δωράκι σου.
Φιλάκια και καλό βράδυ!

Fanypap είπε...

Μirsini's creations, Μυρσινάκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ!!!Καλή και δημιουργική άνοιξη και σε σένα γλυκούλα μου!!!φιλάκια και καλό σου βράδυ!!!

Chris , γλυκούλα μου , κέρδισα και δεν το ήξερα!!! Κοιμάμαι και η τύχη μου δουλεύει που λένε!!!Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!Πάντα να είσαι άξια να δίνεις χαρά! φιλάκια σου έστειλα την διεύθυνσή μου!!! Καλό σου βράδυ και σ'ευχαριστώ πολύ και πάλι!!

kallianira είπε...

Oι πίνακές σου είναι φανταστικοί!!!!Μαγικά χέρια έχεις!!!
Και η κουβερτούλα τέλεια!!!Αν βρω τέτιο ύφασμα θα δοκιμάσω να φτιάξω κι εγώ...(ζηλιάρα που είμαι..:) )
Φιλάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...