Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Μοντέρνα νεανικά δαχτυλίδια και βραχιόλια με καουτσούκ!!


Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου!!! Τι κάνετε, πως τα περνάτε, τι σχέδια έχετε για το τριήμερο;;  Που θα πετάξετε τον χαρταετό σας;; Σήμερα σας έχω πολλά πολλά δαχτυλιδάκια πολύχρωμα πρωτότυπα νεανικά που έφτιαξα με καουτσούκ!!! Ρίξτε μια ματιά!!!


























...και μερικά βραχιολάκια με καουτσούκ, χάντρες και πέρλες!!



Επίσης να σας δείξω και το μαγικό ημερολόγιο της apinkdreamer (apinkdreamer.blogspot.com), από τον δημιουργικό διαγωνισμό του μηνός Ιανουαρίου, με θέμα: "το ξύλο", που παρέλαβα την προηγούμενη Παρασκευή, αλλά δεν πρόλαβα να σας το δείξω!!! Δεν είναι υπέροχο;;!!! Τo θέμα του είναι: Imagination- escape!!! και η ζωγραφισμένη Νεράϊδα στο εξώφυλλό του φανταστικά όμορφη!!! Ότι γράφω μέσα σ'αυτό, θα είναι μαγικό!!!!Λέτε να κολλήσω λίγη μαγεία και να αρχίσω κι εγώ να κάνω μαγικά;;;!!! 

Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Νεραϊδομαγισσούλα, καθώς και το μαγικό μοβ καπέλο σου, και όλους τους μαθητευόμενους μάγους σου!!!! Είσαι η μάγισσα της Καρδιάς μας!!! φιλάκια!!!



Αυτά για σήμερα φίλοι μου!!! Καλό τριήμερο σε όλους και καλή σαρακοστή!!! :)

58 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Φανή μου,είναι όλα όμορφα ! Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή !!!

maya =^o^= είπε...

Φανούλα γλυκούλα πάλι τα δυό μας ξενυχτάμε στη μπλογκογειτονιά...χαχαχαχα!!!!!αλήθεια πόσες ώρες κοιμάσαι περίπου τη μέρα;;οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και το ημερολόγιο της apinkdreamer μας μαγικό!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου για όλες τις ευχές σου!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!

fotolabida maria είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

Μαρία είπε...

καλημερα Αγαπημενη..καλο τριημερο..καλη Σαρακοστη..ονειρεμενα..τα δαχτυλιδια..και το στησιμο με τις φωτο..τελοια..τα χρωματα μαγικα..σε φιλω..καλα να περασεις..

Pepi είπε...

Πωπώ! ομορφα που είναι !!! Φανούλα, είναι όλα πολύ γλυκά! Να'χεις ένα χαρούμενο τριήμερο! Φιλάκια πολλά!!

apinkdreamer είπε...

φανη μου τι πρωτοτυπα κοσμηματα εφτιαξες παλι!!!!
σε ευχαριστω πολυ για τα παντα καλα σου λογια! χαιρομαι πολυ που σου αρεσε η ατζεντα!
καλη σαρακοστη!

Νίκη είπε...

Φανή μου καλημέρα, τι όμορφα που είναι όλα! Τα κασμήματα από τα χεράκια σου τα έχω φορέσει και ξέρωποσο όμορφα δείχνουν!
Το μαγικό ημερολόγιο έφτασε σε καλά χέρια! Πάντα να είσαι τυχερή!
Φιλιά,καλό τριήμερο!

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Φανή μου!
καλό τριήμερο να έχεις!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΑ.ΠΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;!!!!!MΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Βίκυ είπε...

Καλημέρα, Φανή!Πράγματι τα μπιζουδάκια σου είναι πολύ φρέσκα και νεανικά!Καλό 3ήμερο να έχουμε!

Rock n' Rolla είπε...

χουχου φανουλι!!!παρα πολυ χαριτωμενα!!!εγω δεν εχω δοκιμασει ακομα αυτο το υλικο κ με κανεις να το σκεφτομαι!!φιλακια! :-))

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ !!!!!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Magia da Inês είπε...

Suas peças são surpreendentes pela criatividade e colorido.

Tenha um belíssimo dia!
Bom fim de semana!
Beijinhos.

¸.•°`♥✿⊱╮
ღ°ºBrasil♫º

Φιλία είπε...

Γεια σου, Φανούλα μου.... φανταστικά τα δαχτυλίδια σου και πολύ πολύ μοντέρνα.... Το μαγικό ημερολόγιο, επίσης φανταστικό!!!
Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή
Φιλάκια πολλά

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΤΟ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ PINKDREAMER ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕΣ!!!!!!
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΤΗΣ, ΧΑΘΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!!!!!!!

Aspa είπε...

για άλλη μια φορά...υπέροχες οι δημιουργίες σου...φιλάκια και καλό 3ημερο...

mia είπε...

Φανή καλησπέρα...πολύ πρωτότυπα τα δαχτυλίδια..δεν έχω ξαναδεί τέτοιο στυλ...και ωραίους συνδιασμούς έχεις κάνει...να περάσεις καλά..καλή ξεκούραση...

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Φανούλα μου σου εύχομαι ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!! Να περάσετε όμορφα!!
Τα δαχτυλίδια αυτά είναι εκπληκτικά. Το έχω κι εγώ, θυμάσαι; Το φοράμε και οι τρεις μας και κάνει θραύση.
Πολλά φιλάκια

Mania είπε...

Φανή μου τα δαχτυλίδια σου είναι το ενα ωραιότερο από το αλλο!! Καλά κούλουμα!!

giasmin είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.

Ρένα είπε...

Φανή μου είναι όλα πολύ πολύ όμορφα!!!!Καλό τριήμερο και σε σένα!!!!

kallianira είπε...

Πολύ πολύ όμορφα όλα !!!Και τα δαχτυλιδάκια σκέτη γλύκα,σαν καραμελίτσες!!!!
Καλά να περάσεις!!!
Πολλά φιλάκια!!

peny είπε...

Τα δαχτυλίδια σου είναι πολύ ξεχωριστά!Και το δώρο σου πολύ ωραίο,άσε τη μαγεία να σε συνεπάρει...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Μεγάλες στιγμές έμπνευσης γι αμια ακόμη φορά. Να χαίρεσαι και το δωράκι σου. Καλά να περάσεις.

Fanypap είπε...

Μarie-Anne μου καλά να περάσετε κι εσείς γλυκιά μου!!!καλή Σαρακοστή!!!φιλάκια.

Maya μου, γλυκούλα, χαχαχα! άγρυπνες για ενδιαφέροντα... ζήτημα να κοιμάμαι 4-5 ώρες, όταν παρασύρομαι από ενδιαφέροντα πράγματα!!!φιλάκια και καλή Σαρακοστή!!

Fotolabida 1, γλυκιά μου, καλή Σαρακοστή!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. φιλάκια.

Μαρία μου,(scrapmaria), σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!!!καλή Σαρακοστή, καλά να περάσετε κι εσείς!!φιλάκια.

Pepi μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!!καλή Σαρακοστή γλυκιά μου! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Apinkdreamer, γλυκιά μου Νεραϊδομαγισσούλα, τρελάθηκα, όχι απλώς μου άρεσε!!! Θα την φυλάω σαν τα μάτια μου!!!φιλάκια σε όλους σας,να περνάτε καλά και σ'ευχαριστώ και πάλι!!!

Νίκη, γλυκούλα μου, σ'ευχαριστώ!!Καλή Σαρακοστή και σε σας!!!να περάσετε καλά! φιλάκια.

Dark13sun, σ'ευχαριστώ ποιητά μου!!Να περνάς κι εσύ καλά!

Νάσια μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ!Καλή Σαρακοστή και σε σας, να περάσετε καλά!!!φιλάκια.

Βίκυ μου γλυκιά ,χαίρομαι που σου άρεσαν!! καλή Σαρακοστή και σε σένα, να περάσετε καλά!!!φιλάκια.

Rock n' Rolla, γλυκούλα μου, είναι μαλακό και εύπλαστο, θα το ερωτευθείς!!!δοκίμασε!!!Να περνάς καλά!φιλάκια.

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου όμορφη!!!Σ'ευχαριστώ, ξεκουράζομαι δημιουργώντας!!! Καλά να περάσετε κι εσείς!!Καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Magia da Ines,thank you my friend! Have a good week too!!! Kisses from Greece.

Φιλία μου γλυκιά, σ'ευχαριστώ!!!Καλή Σαρακοστή και σε σένα! καλά να περάσετε! φιλάκια.

Rena Christodoulou, Ρένα μου, μη μου λές ότι χάθηκε!!! Αυτή την τσάντα την χαλβάδιαζα κι εγώ!!Πολύ μου άρεσε, ήταν υπέροχη!! Τώρα στεναχωρέθηκα! κρίμα!Μάλλον άρεσε και στους ενοίκους της πολυκατοικίας σου... ή σε κάποιον άλλον!!! Καλή Σαρακοστή και σε σένα Ρένα μου!! φιλάκια.

Aspa μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ!!! Καλή Σαρακοστή και σε σένα, να περάσεις καλά! φιλάκια.

Mia μου , γλυκιά μου θεραπεύτρια, είναι το στυλ της Φανής αυτό...Καλή Σαρακοστή, να περάσεις καλά και φιλάκια πολλά.

Ροδούλα μου , γλυκιά μου μούσα της μουσικής!!! Μόνο ένα σου έστειλα;;!!! δεν θα ήξερα τότε για τις Νεράϊδες σου; ή μήπως μου διέφυγε;; Σου χρωστάω κι άλλα!!! φιλάκια, καλή Σαρακοστή, να περνάτε καλά!!! φιλάκια σε όλους σας!!!

Μania μου, σ'ευχαριστώ, καλά κούλουμα γλυκούλα μου!!φιλάκια.

Giasmin, γλυκιά μου πατριώτισσα, καλώς ήλθες!!!χαίρομαι που σου άρεσαν!!!όταν έρθω στη Δράμα θα χαρώ να συναντηθούμε!!! φιλάκια, να περνάς καλά!

Fanypap είπε...

Ρένα μου γλυκιά από το όμορφο Ηράκλειο, σ'ευχαριστώ! Καλή Σαρακοστή και σε σένα, να περάσετε καλά! φιλάκια.

Kallianira, γλυκιά μου Μαρία, σ'ευχαριστώ!!Καλή Σαρακοστή , να περάσεις καλά στην όμορφή μας Κατερίνη!!! Φέτος με τα χιόνια, ήταν πανέμορφη!!!φιλάκια.

Peny μου γλυκιά , σ'ευχαριστώ!! Αυτό θα κάνω, θα κλέψω λίγη μαγεία από το μαγικό ημερολόγιο, της γλυκιάς μας μαγισσούλας apinkdreamer!!!Καλή Σαρακοστή και σε σένα, να περάσεις καλά!!φιλάκια.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου γλυκό, σ'ευχαριστώ! Καλή Σαρακοστή, να περάσεις καλά!!! φιλάκια.

Olga είπε...

The last two photos are so sweet that I'd like to grab the butterflies and the notebook from my computer screen :)

Fanypap είπε...

Olga my friend thank you! You can take these photos of course!It is my honour! kisses from Greece.

Μαiρη είπε...

Κοίταξε πως αλλάζουν τα υλικά κατασκευών από χρόνο σε χρόνο! Ποιός να φανταζόταν πως από καουτσούκ θα γίνονταν δαχτυλίδια και βραχιόλια! Και παρόλο που δεν είναι της ηλικίας μου, μου αρέσουν πολύ!!!
Καλή Τεσσαρακοστή!!!

kiki είπε...

Καλημέρα!Καλή Σαρακοστή!!!Τι να πω για τα δαχτυλίδια σου, τα βραχιόλια σου?Υπέροχα όπως είναι άλλωστε όλες οι δουλειές σου!!!Φιλάκια!

kiki είπε...

Ααα ξέχασα να σου πω ότι το δωράκι σου είναι πολύ όμορφο!Να είσαι πάντα τυχερή!

Fanypap είπε...

Μαίρη μου, γλυκιά, δεν έχουν ηλικία αυτά! τα φοράω κι εγώ, που μάλλον είμαι μεγαλύτερή σου! Καλή σαρακοστή! !!φιλάκια.

Κiki μου, γλυκούλα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!Η μαγισσονεραϊδουλα μας, έκανε πολύ όμορφη δουλειά με το ημερολόγιο!!!ευχαριστώ για τις ευχές σου!! φιλάκια!

alex είπε...

ομορφα χρωματα και συνδιασμοι!
Καλη Σαρακοστη και καλη δημιουργικη συνεχεια!φιλια misirlou

Fanypap είπε...

misirloumisirlou, καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!καλές δημιουργίες και σε σένα! φιλάκια.

Areti είπε...

Πολυ προτοτυπα νεανικα και μοναδικα τα κοσμηματα σου Φανη! Μου αρεσαν παρα πολυ.... οπως ολα που φτιαχνεις!!!!Καλη σαρακοστη σου ευχομαι!!!

mariaslifecreations είπε...

Καλή σαρακοστή!!!Πολύ όμορφα τα δαχτυλίδια σου με πολύ ωραία χρώματα !!!Μπράβο!!!

Kiki Aposeki είπε...

Υπέροχα, πρωτότυπα και ξεχωριστά!!! Φανούλα μου κάνεις τη διαφορά!!! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!!! Σε φιλωωωωωωωώ!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Υπέροχα, πρωτότυπα και ξεχωριστά!!! Φανούλα μου κάνεις τη διαφορά!!! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!!! Σε φιλωωωωωωωώ!!!!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

καλή σαρακοστή. είναι πολύ όμρφα αλλά είναι ευκολοφόρετα?

Fanypap είπε...

Areti μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!!!καλή Σαρακοστή γλυκιά μου! φιλάκια.

Mariaslifecreations,σ'ευχαριστώ Μαρία μου! Καλή Σαρακοστή και πολλά φιλάκια.

Kiki γλυκούλα μου, σ'ευχαριστώ! Καλά να περάσετε την Σαρακοστή σας!!φιλάκια πολλά.

Nemecis, γλυκιά μου, είναι πολύ ευκολοφόρετα, αφού μπορείς να τα φοράς συνεχόμενα όλο το 24ωρο, χωρίς να τα βγάζεις για να κάνεις τις δουλειές! ακόμα και στο πλύσιμο των πιάτων, δεν παθαίνουν τίποτα!!!Εγώ το φοράω συνέχεια!!! φιλάκια και καλή Σαρακοστή!!!

ΠΟΠΗ είπε...

Τι όμορφα, χαρούμενα και ανοιξιάτικα κοσμήματα! Μπράβο σου Φανή! Όπως πάντα ιδιαίτερα και ξεχωριστά!
"Καλή Σαρακοστή!"

Leviathan είπε...

Υπέροχα!!! πολύ καλή σαρακοστή εύχομαι!! :)

Fanypap είπε...

Πόπη μου γλυκιά,σ'ευχαριστώ !Καλή Σαρακοστή !!!φιλάκια.

Leviathan, σ'ευχαριστώ πολύ! Καλή σου Σαρακοστή, με υγεία!!!

thomi είπε...

φανη καλή σαρακοστή!
πειράζει που θελω όλα τα δαχτυλίδια τώρα?????
είναι τέλεια και πολύ πρωτότυπα!

Fanypap είπε...

Thomi μου , να σου τα στείλω καλή μου!!!χαχαχα! χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλή Σαρακοστή! φιλάκια.

Δημιουργία είπε...

Ομορφες δημιουργιες, γεματες χρωμα.Καλο μηνα να εχεις.

Μαρία είπε...

τι χρωματα..τι ομορφα που τα κανεις ολα..το καθε ενα εχει και την δικια του ταυτοτητα..υπεροχα..να σαι καλα Αγαπημενη..καλο σου βραδυ..καλη Σαρακοστη..σε φιλω..

Fanypap είπε...

Δημιουργία μου, σ'ευχαριστώ! Καλό μήνα γλυκιά μου, με πολλές δημιουργίες!!!φιλάκια.

Μαρία μου γλυκιά,(scrapmaria), χαίρομαι που σου άρεσαν καλή μου!Καλό σου μήνα Μαράκι μου, πόσο χαίρομαι που θα τα πούμε από κοντά!!!φιλάκια.

mirsini's creations είπε...

Γειά σου γλυκειά μου Φανή!! Πόσο μου αρέσουν τα σχόλια που μου αφήνεις!!! Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν κάποια απο τα κομμάτια!! Αυτοί οι συγκεκριμένοι, οι Dead can dance είναι πολύ αγαπημένοι μου!! Άν βάλεις να ακούσεις και κάποια άλλα κομμάτια τους μπορεί και να τα ξέρεις!!! Πάντως άμα έρθω ποτέ καμιά Θεσσαλονίκη..πολύ θα ήθελα να συναντηθούμε!!! Μου αρέσουν πολύ τα δαχτυλιδάκια σου και οι χαντρούλες που έχεις διαλέξει σε όλα, είναι πολύ όμορφες... καί τα βραχιολάκια σου!!!! Το μαγικό ημερολόγιο της νεραιδομάγισσας είναι εκπληκτικό!!!! Ήσουν πολύ τυχερή που το κέρδισες!!!! Συγχαρητήρια καλή μου Φανή!!!! Πάντα τέτοια!!! Εύχομαι να πέρασες καλά!!! Θα μας πείς φαντάζομαι!!! Καλά να είσαι και.. να περνάς όμορφα Φανή μου!!! Καλή σαρακοστή!!!
Πολλά φιλιάααα!!! Καληνύχτα...:ο)

giota είπε...

παρα πολυ ομορφα τα δακτυλιδια και τα βραχιολια.!!!!φιλακια

Fanypap είπε...

Mirsini's creation, πραγματικά μου αρέσουν αυτού του είδους μουσικές, γιατί όταν ζωγραφίζω (πάντα με μουσική), δημιουργείται μια ατμόσφαιρα ηρεμίας!! Επίσης έχω μουσική ήρεμη και όταν ζωγραφίζουμε με τα αστεράκια μου!!!ηρεμούν και χάνονται μέσα στο έργο τους!!!φυσικά άν έρθεις Θεσσαλονίκη θα με ειδοποιήσεις για να βρεθούμε οπωσδήποτε! Αυτή την Κυριακή έχουμε συνάντηση,όλοι της γειτονιάς μας, θα το ξέρεις βέβαια...αλλά είσαι μακρυά δυστυχώς!Το ημερολόγιο της μαγισσούλας μας είναι υπέροχο από κοντά, γιατί όταν το χαϊδεύεις αισθάνεσαι την παρουσία της!!φιλάκια και να έχεις έναν υπέροχο μήνα μικρούλα γλυκούλα μου!!!

Giota μου, μικρή μου , γλυκιά Αγιογράφε μου, χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλό σου μήνα γλυκούλα μου! φιλάκια πολλά.

Αγγελική είπε...

Φανή μου καλό μήνα με πολλές πολλές δημιουργίες!

Kid'sART by Angie είπε...

καλημερα Φανη μου και καλο μηνα!υπεροχα και ανοιξιατικα τα δαχτυλιδακια σου,μας φτιαχνουν τη διαθεση!φιλια πολλα να περνας ομορφα!

Fanypap είπε...

ΜΑΙΡΗ μου καλή μου,καλό σου μήνα, αγωνιστικό!!!φιλάκια.

Angie μου, χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Καλό σου μήνα και δημιουργικό γλυκιά μου!φιλάκια.

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Πολύ μοντέρνα και καλόγουστα! Ειδικά τα μαυρα με την γαλάζια πέτρα!

Fanypap είπε...

Kathycallie, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...