Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Βαρκούλα μελέτη στον Φωβισμό, βραβεία και βραβεία με σκέψεις!


Επειδή τελευταία σας δείχνω περισσότερο κοσμήματα και άλλες κατασκευές μου ήθελα σήμερα να σας δείξω φίλοι μου ένα θέμα διδασκαλίας που κάνω στα αστεράκια μου, που αποτελεί στην ουσία παράδειγμα για τον "Φωβισμό"! Το καλλιτεχνικό ρεύμα του Φωβισμού χαρακτηρίζεται από μια έκρηξη χρωμάτων, με έντονες αντιθέσεις, με έμφαση στο κόκκινο χρώμα και απλές γραμμές, πολλές φορές ελαφρά παραμορφωμένες!! Προέρχεται από την Γαλλική λέξη fauves = άγρια θηρία, και εκφράζει έντονα πάθη, με κυρίαρχο στοιχείο  το χρώμα στον πίνακα. Διάλεξα αντικείμενα απτά και όχι αφηρημένα, για μπορούν τα παιδιά να το αποδώσουν ευκολότερα. Ιδού το έργο μου λοιπόν!






Δύο πολύ αγαπημένες μου, η  Μυρσίνη (mirsiniscreations.blogspot.com) και η Ασπασία (aspa-katathesipsixis.blogspot.com), μικρούλες και γλυκούλες φίλες μου με χρυσά χεράκια και ταλέντο που αξίζει να τις γνωρίσετε, μου χάρισαν το παρακάτω πανέμορφο βραβείο, σαν πίνακα ζωγραφικής!!!  Σας ευχαριστώ πολύ γλυκιές μου !!!


Η  μικρή φίλη μου Βασιλικούλα (vasosroom.blogspot.com), με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι με βραβείο!! αν και μέχρι τώρα σας τα είπα όλα για μένα, θα σας ξαναπώ πάλι 7 πράγματα για μένα που θα προσπαθήσω να είναι καινούργια....πάμε λοιπόν:



7 πράγματα για μένα....


1. Δεν αφήνω ποτέ στη μέση κάτι που αρχίζω. Τελειώνω πρώτα αυτό και μετά ξεκινάω κάτι καινούργιο.


2. Τελείωσα το συρτάρι για την πρόσκληση της Ρένας Χριστοδούλου (diaheiros.blogspot.com), για να τα πουλήσουμε για τα παιδιά.


3. Λατρεύω τα παιδιά και τους συγχωρώ τα πάντα, γιατί είναι αθώα.


4. Προσεύχομαι για το μέλλον τους, τώρα που είναι αβέβαιο και σκοτεινό, εξαιτίας αυτών που εμπιστευτήκαμε εμείς και τους ψηφίσαμε!!


5. Θα ήθελα πολύ να υπήρχε τρόπος να πάρουμε πίσω όλα όσα μας έκλεψαν οι πολιτικοί μας, και να βγούμε από την τρύπα που μας έβαλαν! Δεν μ' ενδιαφέρει η φυλάκισή τους, μόνο να επιστρέψουν αυτά που πήραν...


6. Λυπάμαι περισσότερο απ'όλους τους συνταξιούχους, που πλήρωναν μια ζωή για να έχουν μια σύνταξη και αξιοπρεπή γεράματα και τώρα τους κατήντησαν επαίτες!


7. Ελπίζω να ξυπνήσουμε επιτέλους!!!

Και τώρα, όποιος από σας θέλει, ας πάρει το βραβείο και ας συνεχίσει το παιχνίδι, γιατί ξέρω ότι όλοι το αξίζετε!!!


Μην ξεχάσω να σας πω και για την συνάντηση των Bloggers στην Θεσσαλονίκη που θα γίνει με πρωτοβουλία την φίλη μας Amaryllis, δείτε λεπτομέρειες και δηλώστε συμμετοχή στο μπλογκ της για να γνωριστούμε και να τα πούμε και από κοντά!: 



Τέλος θέλω να σας αφήσω με ένα θέμα προς προβληματισμό... Το ACTA, έναν νόμο που ίσως να αποτελέσει το τέλος της ελευθερίας του διαδικτύου όπως το ξέρουμε μέχρι σήμερα, δυστυχώς. Σας παραθέτω ένα βίντεο γιατί θεωρώ πως η ενημέρωση μόνο καλό κάνει, ειδικά όταν πρόκειται για περιορισμό της ελευθερίας της έκφρασης... Περισσότερες πληροφορίες για να ενημερωθείτε μπορείτε να δείτε και εδώ: stopACTA: Ο Έλληνας σηκώνει τη φωνή του. Να είσαι εκεί: 11/2/12

Επίσης απ' ότι μαθαίνω τα blogs που βγαινουν απο την Ελλαδα και ειναι της Google, απο 1η Μαρτιου 2012 θα έχουν πλέον την καταληξη blogspot.com.gr πραγμα το οποίο σημαινει πως πλεον θα υπαγονται στην Ελληνική νομοθεσία και θα μπορεί να γινεται άρση του απορρήτου για οποιονδήποτε λόγο και δεν ξέρω τι ακόμα άλλες αλλαγές θα επακολουθήσουν (περισσότερα εδώ: BBC News: Google changes enable 'per country' blog takedowns)


Αυτά για σήμερα!! Καλό σας βράδυ φίλοι μου!!

32 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Έλα βρε Φανή μου και περίμενα πως και πως να δω καμιά ζωγραφιά τόσο καιρό.Στην πείνα μας είχες.Πολύ όμορφα τα έργα σου και πολύ κατατοπιστικά για τα παιδιά σου!Τι ωραία που είναι η επαφή με τα παιδιά.Δεν γερνάς ποτέ!Βραβείο έχω πάρει κι εγώ αλλά δεν με μαλώνεις που δεν έχω παίξει...σιγά σιγά.Μου άρεσαν όσα είπες και ταυτιζόμαστε όπως με πολλούς άλλους Έλληνες. Ζηλεύουμε την συνάντησή σας αλλά χαιρόμαστε κιόλας.Τα τελευταία τα έχω παρακολουθήσει κι εγώ και με έχουν προβληματίσει.Δεν βλέπω όμως αντιδράσεις...πρέπει να ψαχτούμε περισσότερο.Φιλάκια πολλά πολλά.

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ, ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.....Ε ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ....ΙΣΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ..ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΛΕΦΤΑ....Ε ΜΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ...ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ;
ΦΙΛΑΚΙΑ ΦΑΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!

Rena Christodoulou είπε...

ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΜΑΘΑΜΕ ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΜΑΤΑ!!!!!!!!
ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, ΝΑ ΕΡΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΘΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!
ΑΝΤΕ, ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ, ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

debbgoud είπε...

μακάρι να μπορούσα και γω να είχα εσένα δασκάλα στην ζωγραφική!!!!!

Marie-Anne είπε...

Γειά σου Φανή μου ! Πολύ όμορφος ο πίνακάς σου. Τα χρώματά του μου θύμισαν Matisse ο οποίος, απ' όσο ξέρω ήταν στο κίνημα του Fauvisme, όπως και ο Braque. Καλά τα λές για τα παιδιά, τους νέους και τους συνταξιούχους (έκανα κι εγώ τα χαρτιά μου και περιμένω να δώ πόοοτε και πόοοση σύνταξη θα πάρω ?!).
Πάω να δώ το συρτάρι σου .....
Φιλάκια!

Fanypap είπε...

MARIA VILLIOTI, Μαράκι μου, ναι θα σας δείχνω πιο τακτικά τώρα, γιατί το παράκανα με τα άλλα.Πραγματικά με τα παιδιά δεν γερνάς, νοιώθεις παιδί!Η αθωότητά τους σε σκλαβώνει!παίρνεις αγάπη, περνάς ευχάριστα, μαθαίνεις μόνο αλήθειες,δικαιώνεσαι όταν καταλαβαίνουν αυτά που λες και έχουν ωραίο αποτέλεσμα και πάρα πολλά άλλα, που θάπρεπε να σας τα λέω μέχρι αύριο!Νοιώθω πάρα πολύ τυχερή που έχω τα αστεράκια μου!!!
Ναι για το άλλο πρέπει να ψαχτούμε!!! φιλάκια.

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου όμορφη, σ'ευχαριστώ!!! Δίκιο έχεις για το θέμα ACTA, πρέπει όμως να το ψάξουμε, γιατί στην Ελλάδα νομίζω ότι το υπέγραψαν ήδη. φιλάκια γλυκούλα μου.

Rena Christodoulou, Ρενάκι μου, σίγουρα στο τέλος στο κρυφό σχολειό θα καταλήξουμε!!! Για το συρτάρι, μην έχεις αγωνία, δεν έκανα και κάτι σπουδαίο, ότι μπόρεσα...θα το άναρτήσω και θα σε ειδοποιήσω!!!
φιλάκια γλυκιά μου, τα λέμε...

Fanypap είπε...

Debgoud, Ντέπυ μου, είναι μεγάλη τιμή για μένα να μου το λες αυτό!!!σ'ευχαριστώ γλυκούλα μου!!! φιλάκια.

Marie-anne, γλυκιά μου, έχεις δίκιο!!!Ήταν και αυτοί σ'αυτό το κίνημα!!Όλα τα ξέρεις!!!όσο για τους νέους, πως να αποφασίσουν να κάνουν οικογένειες με τόση αβεβαιότητα για το μέλλον;!!!Το συρτάρι δεν το ανήρτησα ακόμη.Θα το δεις σε λίγες μέρες. φιλάκια.

χρυσάνθη είπε...

Πολύ ωραίος ο πίνακας και με χρώματα έντονα που μου αρέσουν πολύ!!!!Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!!Καλή εβδομάδα!

Δέσποινα είπε...

Αυτό ήταν ένα ποστ χαρμολύπης,άρχισε πολύ ωραία με νέες γνώσεις(για μένα) όμορφα έργα και απογειώθηκε με τη συνάντηση(πάντα μου αρέσουν τέτοιες πρωτοβουλίες ακόμα κι αν δε μπορώ να συμμετέχω) και μετά προσγειώθηκε στην ωμή πραγματικότητα...καλά κάνεις και μας ενημερώνεις,Φανή μου,αλλά μαύρισε η καρδιά μου πάλι...δε μας φτάνουν όλα τα άλλα...θα ανησυχούμε και για τα μπλογκ τώρα!

Κωνσταντίνα είπε...

Πολυ όμορφος ο πίνακας Φανή μου! μου αρέσουν τα εντονα χρώματα! περιμένω να δω το συρτάρι σου με αγωνία! σιγουρα θα εχεις κανει κατι καλο οπως και ολα τα κοριτσια...το ενα συρτάρι ειναι καλυτερο απο το αλλο! φιλια!!

Kitchen Stories είπε...

Όμορφος πίνακας με εξαιρετική μανιέρα.
Μ΄αρέσουν τα έντονα χρώματα και τα δικά σου είναι τόσο λαμπερά και καθαρά!

Φιλί Φανή.

Μαρία είπε...

με μαγεψες με τα χεωματα..με ταξιδεψες με τα βαρκακια της ψυχη σου..με βαλες μεσα στα ταξιδια σου..με το αγερι να μου χαιδευει το προσωπο..μας δειχνεις οτι ο φοβος γαληνευει την ψυχη..με την προσπαθεια που κανει ο νους να βρει τον δρομο του μες το απεραντο γαλαζιο..νασαι καλα καρδια μου..ετσι τον ειδα τον φοβο μου..θα περιμενουμε το συρταρι οχι με αγωνια..πιστευω οσες βγαλαμε τα συρταρια..η καθεμια μας βγαζει πολλες εικονες απο τον εαυτο της..εμεις να προσεξουμε..να μην ρηξουμε την σιωπη στην καρδια μας..καλα να περνας νασε χαρουμενη με τους αγγελου σου..που τους κεντας καθε μερα τα φτερα τους..καλο πρωινο..πολλα φιλια

metris είπε...

Υπέροχος ο πίνακας Φανή,υπέροχα χρώματα,υπέροχα σχήματα! Ότι ακριβώς χρειάζεται για να αγαπήσει κάποιος την ζωγραφική.Καλή μέρα να έχεις!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! είπε...

Fantastic paintings!

Ποδηλάτισσα είπε...

Πολύ όμορφος πίνακας με καταπληκτικά χρώματα!!!!!! Σε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση..... ας ξυπνήσουμε επιτέλους!!!!!!!!!!!

φόρα είπε...

πρωτότυπη προσέγγιση του φοβισμού,
αρκετά βατή για διδασκαλία σε παιδάκια,
πετυχημένη απόδοση, όπως πάντα!
φιλιά φανή!

Sophie είπε...

Φανή μου υπέροχοι οι πίνακες και τα χρώματά τους εκπληκτικά!!!Μπράβο!!!Να χαίρεσαι τα βραβεία σου και όσο για την ενημέρωση πολλή κατατοπιστική!!!Φιλάκια!!!

Δήμητρα είπε...

Γεια σας κυρία Φανή, καιρό είχα να σας επισκεφτώ. Πολύ όμορφη η ζωγραφιά που ζωγραφίσατε και αυτά τα 7 πράγματα που είπατε για τον εαυτό σας, πιστεύω ότι είναι τα πιο σημαντικά!
Καλό απόγευμα να έχετε!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Φανή μου, πανέμορφος ο πίνακας, μας φέρνει το γλυκό καλοκαιράκι στην καρδιά του Χειμώνα!!! ανυπομονώ να δω το συρτάρι σου!!! Σε φιλώ!!!

Mania είπε...

Φανή μου ο πίνακάς σου είναι φανταστικός και είμαι σίγουρη ότι και το συρτάρι σου θα είναι υπέροχο!! Οσο για το βίντεο, το είδα και με προβλημάτισε!! Ελπίζω να το χειριστούν σωστά οι αρμόδιοι!!

mia είπε...

Πολύ όμορφος και πολύ όμορφα χρώματα Φανή μου...
ΥΓ.. Δεν μου κάνει εντύπωση πλέον για τίποτα...τι ναπω για τα υπολοιπα...

ArtAtHome είπε...

ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΜΑΘΕΣ ΑΓΝΩΣΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Fanypap είπε...

Χρυσάνθη μου, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!φιλάκια.

Δέσποινα γλυκιά μου, δυστυχώς όλα τα κακά μαζί έρχονται! φιλάκια.

Κωσταντίνα μου, χαίρομαι που σου άρεσε! Το θρυλικό συρτάρι... μην περιμένετε τίποτα σπουδαίο, είναι κάτι πολύ απλό, θα το δείτε σύντομα! φιλάκια.

Kitchen stories,σ'ευχαριστώ Ζαμπία μου!!φιλάκια.

Μαρία μου, (scrapmaria), σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου! το συρτάρι τελικά το έκανα πολύ απλό, και ξέρω ότι θα απογοητευθείτε όλοι...βλέπω ότι περιμένετε κάτι εντυπωσιακό, δυστυχώς θα σας απογοητεύσω μάλλον, δεν είναι η ειδικότητά μου!!!
φιλάκια πολλά.

metris, αστέρι λαμπερό, σ'ευχαριστώ!! εκτιμώ την κρίση σου!

EWA Gyongyos Villaga,my friend, thank you! kisses.

Fanypap είπε...

Ποδηλάτισσα, Βίκυ μου, σ'ευχαριστώ! Ε! πρέπει να ξυπνήσουμε πλέον, κάτι να κάνουμε παιδιά...φιλάκια.

Φόρα μου , μικρή ζωγραφοποιήτριά μου!!! σ'ευχαριστώ γλυκιά μου. φιλάκια.

Sophie μου, σ'ευχαριστώ καλή μου! φιλάκια.

Δήμητρα, γλυκό μου αστεράκι, χαίρομαι που σου άρεσε!!! Ξέρω ότι έχεις πολύ διάβασμα, αλλά τώρα με τα χιόνια θα κάνετε διάλειμμα για παιχνίδια με το χιόνι!!!θα περάσω τώρα από το blogoσπιτάκι σου ,να μάθω τα νέα σου μωρό μου! φιλάκια πολλά.

Βαλάντη μου γλυκιά, έτσι στον ενικό! είμαστε φίλες! χαίρομαι που σου άρεσε! Μην έχεις μεγάλες προσδοκίες για το συρτάρι μου, είναι πολύ απλό,τόσο που τώρα σκέφτομαι... μήπως πρέπει να το αλλάξω;; φιλάκια γλυκούλα μου!

Mania μου, σ'ευχαριστώ! Αχ!αυτό το συρτάρι... τί θα κάνω... μάλλον θα σας απογοητεύσω, δεν είναι αυτό που περιμένετε... θα δω.. Όσο για τους αρμόδιους, ήδη το έχουν υπογράψει. Πολύ που μας σκέφτονται...ούτε λέξη για ενημέρωση, υποταγμένοι..ή υποχρεωμένοι σε συμφωνία.φιλάκια καλή μου.

Mia μου, θεραπεύτριά μου γλυκιά, διακρίνω μια απογοήτευση;;; που την έχουμε όλοι τελικά! παραδίδουμε τα όπλα;;!! χαίρομαι που σου άρεσε ο πίνακας!φιλάκια καλή μου, όλα να πάνε καλά!!!

ArtAtHome, χαίρομαι που σου άρεσε και σου φάνηκαν χρήσιμα αυτά που σας παρουσίασα! φιλάκια γλυκιά μου!

Αναστασία είπε...

Φανή μου το έργο σου είναι πολύ ωραίο. Πρώτη φορά διάβασα περί φωβισμού. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου πάντα.

giota είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΦΑΝΗ ΜΟΥ.ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

Fanypap είπε...

Αναστασία μου, σ'ευχαριστώ!φιλάκια και θα τα πούμε στη συνάντηση γλυκιά μου!

Fernando Sandos (Chana), thank you!

Giota μου, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Αγιογράφε!φιλάκια και καλές δημιουργίες.

Ανώνυμος είπε...

Φανή μου έχω απίστευτη αδυναμία στις βάρκες!Ετοιμάζομαι να κάνω κάποιες και φυσικά θα στις δείξω!

Fanypap είπε...

Dark 13 Sun, περιμένω με αγωνία!! θέλω να δω και την δική σου προσέγγιση! σίγουρα θα είναι απίθανες.

Unknown είπε...

ποσο δικιο εχεις...πρεπει να ξυπνησουμε οντως!!!σε ευχαριστω που επαιξες!!!

Φιλία είπε...

Τέλειος ο πίνακας.... τι χρώματα, τι γραμμές...
Θαυμάσιο το μάθημα περί φωβισμού, με τόσο απλά λόγια κατάλαβα πολλά για το "ρεύμα" αυτό... και σ' ευχαριστώ
Οι επτά σκέψεις σου είναι μέσα μου όπως ακριβώς τις εκφράζεις και μου "τρώνε" τα σωθικά!!! Όσο για την επικείμενη "λογοκρισία" των blogs, τι να πω, προκειμένου να τρέμουμε, καλύτερα να βάλουμε κλειδί στα σπιτάκια μας!!!! Πάντως, γίνεται μεγάλη κίνηση παγκοσμίως γι' αυτό το θέμα. Ελπίζω να μην "περάσει".
Πολλά πολλά φιλάκια, Φανούλα

Fanypap είπε...

Vasilikoula μου, χαίρομαι που συμφωνείς! φιλάκια.

Φιλία μου, σ'ευχαριστώ! Μακάρι να γίνει κάτι και να μην περάσει, αλλά νομίζω ότι η κυβέρνησή μας το ψήφισε ήδη και δεν μας ενημέρωσε καν!!! φιλάκια πολλά .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...