Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Γατάκι - έργο διδασκαλίας ζωγραφικής σε παιδιά!

Καλοί μου φίλοι και φίλες καλησπέρα σας! Σήμερα σας έχω ένα "χαριτωμένο" και "παιχνιδιάρικο" πίνακα ζωγραφικής...



Το έργο μου γατάκι, είναι από τα θέματα που διδάσκω στους μαθητές μου, θα πάρει μέρος στο μηνιαίο διαγωνισμό της a pink dreamer με θέμα: τα ζώα, για τον Μήνα Σεπτέμβριο!!! Μπορείτε να δείτε πληροφορίες για τον διαγωνισμό "Ελευθερώστε την έμπνευση σας!!! Δημιουργικός διαγωνισμός Σεπτεμβρίου" κάνοντας κλικ εδώ. Σ' ευχαριστούμε γλυκιά μας a pink dreamer για την ωραία ιδέα σου, είναι για μας παρότρυνση για δημιουργία!!!! Είναι ζωγραφισμένο με ακρυλικά χρώματα σε ξύλο θαλάσσης. Πως σας φαίνεται;




Επίσης φίλες μου, όσες από εσάς θέλετε, ρίξτε μια ματιά στον κύκνο που ζωγράφισε ο πολύ καλός μου φίλος Jacob με τις δικές μου οδηγίες και επιβραβεύστε την πολύ καλή προσπάθειά του!!!
Μπορείτε να το δείτε εδώ στο blog του "R Jacob Post Artwork"rjacobpostartwork.blogspot.com.
Δεν το έκανε πολύ ωραίοοοοοο;;;;;; Περιμένει την ενθάρυνσή σας!!!

Περιμένω να δω και τους δικούς σας κύκνους όσες και όσοι άλλοι το προσπαθήσατε!! Το tutorial για τον κύκνο μπορείτε να το βρείτε εδώ. Τέλος σας αφήνω με έναν άλλο λίγο διαφορετικό κύκνο που έφτιαξα παλαιότερα... Πολλά φιλάκια γλυκιές μου!!! Περιμένω τα νέα σας!!

48 σχόλια:

Νίκη είπε...

Τι γλυκιά γατούλα!! Κι ο κύκνος όμως έτοιμος να κινηθεί φαινεται!!
Πάω να δω το μπλογκ!

maya =^o^= είπε...

ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αναστασία είπε...

Πως μας φαίνεται; Τέλειο!!!!!

mia είπε...

Γειά σου Φανή... σε χάσαμε... δημιουργούσες όμως και σε δικαιολογώ.... πολύ χαρούμενος πίνακας ανοιξιάτικος ...ότι πρέπει να μας ελαφρύνει λίγο την ψυχή...και ο κύκνος όμορφος ....φιλάκια..

NANTIA είπε...

Φανή μου, από τη μια το ταλέντο σου από την άλλη η αγάπη μου για τις γατούλες ήταν ότι έπρεπε για να λατρέψω αυτό τον γλυκύτατο πίνακα!
Γεια στα χέρια σου!

solange jaroszewski είπε...

hello friend!loved the kitten!roses used in yellou gold,shaded with dark pink and light purple with white.kisses!!!!

Fanypap είπε...

Νίκη μου, χαίρομαι που σου άρεσαν, σ' ευχαριστώ! φιλάκια, και καλό χειμώνα!

Μaya μου, τι νόμισες, έχουμε κι εμείς γατούλες, ...ζωγραφισμένες! φιλάκια.

Αναστασία μου, σ' ευχαριστώ!!! φιλάκια.

maya =^o^= είπε...

χιχιχι!!! εύχομαι σύντομα να έχετε και αληθινές γατούλες!!!κατά προτίμηση αδεσποτούλες του δρόμου!!!φιλάκια!!!

Fanypap είπε...

Μια μου, χαίρομαι που πρόσεξες την απουσία μου! Πήγα στη Δράμα να βοηθήσω, ηθικά, λίγο τη μαμά μου, έκανε μια μικρή επέμβαση στο μάτι, όλα καλα!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Φιλάκια.

Νάντια μου, από την υπέροχη Κατερίνη μας, σ'ευχαριστώ πολύ! Καλή σχολική χρονιά και σε σένα! Καλές δημιουργίες στα νέα σας καθήκοντα! φιλάκια.

Solange zaroszewski, my friend, thank you!!! I'll try to make your roses, I love them! Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

Maya μου, θα το είχα κάνει ήδη, αλλά δύο μέλη της οικογένειας είμαστε αλλεργικοί στο τρίχωμά της! δυστυχώς! έτσι τις χαιρόμαστε από κάποια απόσταση... φιλάκια πολλά.

maya =^o^= είπε...

αααα κρίμα...καλό ξημέρωμα ταλαντούχα μου!!!!

Fanypap είπε...

Μaya, καλό ξημέρωμα επίσης ταλαντούχα μου εσύ!!! φιλάκια.

apinkdreamer είπε...

αχ!!!! θα τρελαθω!!! τι πανεμορφο γατουλι!!!!!!!το ερωτευτηκα φανη μου!!! μπραβο!!!!

Sophie είπε...

Πολύ ωραίος πίνακας Φανή μου και το γατάκι εκφραστικότατο!!!μπράβο!!!φιλάκια καλή σου μέρα...

Ποδηλάτισσα είπε...

Πως μας φαίνεται!!! Πανέμορφο… ολοζώντανο και ζουμπουρλούδικο που θα έλεγε και η Καλουτά!!! Έτοιμο να πηδήξει από το καλάθι του …. Όσο για τον κύκνο τι να πω … κολυμπά τόσο περήφανος…!!!
Σαν παιδάκι και εγώ – αρκετά προχωρημένης ηλικίας, αλλά η διάθεση μετράει – θα ακολουθήσω το tutorial για τον κύκνο … και εν καιρώ θα σου δείξω το αποτέλεσμα!!!

Mania είπε...

Φανή μου καλημέρα! Τι να πω για τον πίνακα? Υποκλίνομαι ! Ζηλεύω γενικά τους ανθρώπους που μπορούν να ζωγραφίζουν και εσύ φαίνεσαι ότι εκτός από ταλέντο εχεις και αγάπη για την ζωγραφική. Στο μπλογκ του φιλου μπήκα και πράγματι εχει κάνει καλή δουλειά. Αλλά είπαμε αμα η δασκάλα είναι καλή....... Εύχομαι περαστικά στην μανούλα σου και καλό ΣΚ στην οικογενειά σου!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΑΝΗ,
ΤΙ ΝΑ ΠΩ! ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ! ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΕΥΦΡΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ! ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Unknown είπε...

Πολύ γλυκός ο πίνακας σου!!! Μ' άρέσουν πολύ τα χρώματα που έβαλες.
Και ο πίνακας του φίλου σου Jacob δεν παει πισω. Ο κύκνος είναι έτιμος να φίγει.
Καλό Σ/Κ!!!

mirsini's creations είπε...

Eιναι πολυ ομορφο!!! Το γατακι ειναι ιδιος ο δικος μου , ο Ασπρουλης!!!! Φτυστος!!! Ειδα και τον κυκνο του Jacob!! Πολυ ωραιο τον εκανε!! Ε! με τοσο καλη δασκαλα!!!
Καλη σου μερα Φανη και πολλα φιλακια!!
:ο)

eva είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά, και το γατάκι και ο κύκνος!
Καλή σου μέρα! :)

Elena είπε...

Καλησπέρα Φανή! Πολύ όμορφος ο πίνακας με το γατάκι, υπέροχα χρώματα...αλλά και αυτός με τον κύκνο μου άρεσε πάρα πολύ! Φιλάκια

kallianira είπε...

Πανέμορφο!!!Κταπληκτικοί πίνακες,μπράβο!!!!

Fanypap είπε...

apinkdreamer, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου ταλαντούχα Μαγισσονεραϊδούλα μου!!! φιλάκια.

Sophie μου, σ'ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια στις ωραίες δημιουργίες σου! φιλάκια.

Ποδηλάτησα, σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου! θα χαρώ πολύ να δω τον κύκνο σου! καλή επιτυχία! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Μάνια μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! και για τα όμορφα σχόλια!Καλό ΣΚ και στη δική σου οικογένεια! φιλάκια πολλά!

Effie's Sweet Home Designs, Έφη μου, σ'ευχαριστώ πολύ!!! Χρησιμοποιώ χαρούμενα χρώματα στα έργα που απευθύνονται στα παιδάκια, έ να μην τα ψυχοπλακώνω, και επειδή μας αρέσουν πολύ! και σε μένα και στα αστεράκια μου!χαίρομαι που αρέσουν και σε σας! φιλάκια πολλλλάάά΄!!

Μαρία μου, από τα πανέμορφα Χανιά, σ'ευχαριστώ πολύ, καλές δημιουργίες και σε σένα!!! φιλάκια.

Μirsini's creations, Μυρσίνη μου, σ'ευχαριστώ!!!Έχεις τόσο όμορφο γατάκι αληθινό;;;!!!!δώστου φιλάκια και από μένα! φιλάκια και σε σένα.

Fanypap είπε...

evaggelia-P, Ευαγγελία μου, φιλοσοφούλα μου! σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια πολλλά!!!

Elena-CRAFTLET, Έλενα από τα όμορφα Ιωάννινα, (ελπίζω κάποια φορά να μου δωθεί η ευκαιρία να τα δώ από κοντά), με τα ρομαντικά σου! σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!φιλάκια.

Kallianira μου, από την όμορφη Κατερίνη μας, σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!φιλάκια.

raydenzel1 είπε...

Fany
You are wonderful to me. Thank you so much and thank you to all who have stopped by!

Ray
R Jacob Post Artwork

fotolabida maria είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ !!Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ...ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!Ο ΚΥΚΝΟΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ !ΚΑΛΟ Σ/Κ!ΦΙΛΙΑ!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Έχω αδυναμία στους κύκνους!!! Και ο δικός σου είναι τόσο ήρεμος... Για το γατί τι να πώ σκέτο νάζι!!!! Γλυκίτατο!!!! Είσαι υπέροχη Φανή μου!!! Καλό Σαββατοκύριακο και καλή επιτυχία!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Αχου Φανή μου, τι υπέροχος ο πίνακας με το γατάκι!! Είναι μια εξαιρετική ιδέα, για να δώσει φτερά στα χέρια των παιδιών, αφού σίγουρα αγαπάνε τα ζώα. Εγώ τους έχω αδυναμία, και το πανέμορφο γατάκι σας, είναι και μαλλιαρό και άσπρο, δηλαδή η αδυναμία μου!
Τα συγχαρητήριά μου, για τις τόσο όμορφες πρωτοβουλίες σου, να βοηθάς συνανθρώπους σου. Είσαι πολύ όμορφος άνθρωπος Φανή μου, και ειλικρινά χαίρομαι που σε γνώρισα.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ με τα παιδιά (να τους δώσεις τα φιλιά μου εντάξει;)
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΗ ΜΟΥ!!!

Rena είπε...

Πολύ ζουζουνιάρικο γατάκι και άψογος ο κύκνος!!!
Την καλημέρα μου!!!

Fanypap είπε...

R.jacob, my friend, I hope you have many new friends from Greece! Good creations! Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

Fotolabida, σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου! Υπέροχη και η κουβέρτα σου, και τι υπομονή γλυκιά μου!!! φιλάκια.

Κική σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου! φιλάκια να περνάς καλά με τα παιδάκια σου.

Rena christodoulou, Ρένα μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου! φιλάκια.

Fanypap είπε...

Ροδούλα μου, γλυκιά μου μούσα της μουσικής! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα! φιλάκια πολλά!

Rena μου, καλή σου εβδομάδα και καλές δημιουργίες! φιλάκια.

Chesterbrook Academy Elementary είπε...

Beautiful composition.
I do love the colorful flowers.

Thank you for your nice comment left on my post.

It is always nice to hear from you.

Fanypap είπε...

Art at Chesterbrook Academy Elementary School, my friend Marilena, have a good school year! Here in Greece the schools are opening in September. Thank you for your good words, I am always glad to hear from you too. Kisses from Greece.

raydenzel1 είπε...

Fany

I added google translate to all my pages so that my Greek friends can read everything easier. Thank you for your words of encouragement.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχα χρώματα αγαπημένα..σε επιθύμησα καλέ..θα έρθω να σε δώ..αυτό το καιρό με τη Κλώντη είμαι λίγο ..δεμένη..

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ.ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ.Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ Ο ΚΥΚΝΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΩΡΑ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ μου Φανή!!!
Πέρασα για να σε προσκαλέσω "σπίτι" μου, για παιχνίδι!!! Είμαι σίγουρη ότι σ' αρέσει να παίζεις, αφού ασχολείσαι με παιδάκια!
Πολλά φιλάκια, συνοδευμένα με μια μεγάαααααλη αγκαλιά καλή μου διαδικτυακή φίλη!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

Olga είπε...

A beautiful drawing. From my life experience, I know that white cats are very spoiled :)

Fanypap είπε...

R.Jacob, my friend, you did well.I hope all my friends, come to you too. Kisses from Greece.

Fanypap είπε...

Αχτίδα μου, κι εγώ σε επιθύμησα. Εύχομαι να τρέχει η Κλώντη πίσω σου, σύντομα!!!έλα όποτε θες... εγώ εκεί είμαι. φιλάκια.

Νάσια μου, καλή εβδομάδα και σε σένα! Ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια,φιλάκια...

Ροδούλα μου, καλή εβδομάδα και σε σένα... θα περάσω από το "σπίτι" σου, μόλις τελειώσω με τις φίλες μου... φιλάκια.

Fanypap είπε...

Olga, my friend, thank you for visiting!I agree! I love them for their pure colour!Kisses from Greece.

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τι όμορφος πίνακας!!! Έχει μια απίστευτη γλύκα!!
Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στην σελίδα μου!
Φιλιά!

spoon_n_love είπε...

Φανή πανέμορφο το γατάκι αλλά και ο κύκνος υπέροχος.Τι να πω για σένα....

Fanypap είπε...

Μοντέρνα Σταχτοπούτα, σ' ευχαριστώ πολύ!Είμαι τακτική επισκέπτρια, για τί μου αρέσουν τα θέματά σου. φιλάκια.

nadia, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. φιλάκια .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...