Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Κοσμήματα με πολυμερικό πηλό!

Καλησπέρα σε όλη τη μπλογκο-γειτονιά!!! :) Πως είστε, τι κάνετε;; Κάνατε τα μπανάκια σας το ΣΚ που πέρασε; Πως περάσατε;

Σήμερα σκέφτηκα να ανεβάσω φωτογραφίες από κάποια πολύχρωμα σκουλαρίκια που είχα φτιάξει παλαιότερα με πολυμερικό πηλό (το γνωστό Fimo).




Ο πολυμερικός πηλός είναι εύκολος να δουλευτεί και μπορεί κάποιος να κάνει γρήγορα και εύκολα κοσμήματα, μινιατούρες ή οτιδήποτε άλλο αναλόγως και με τη φαντασία του! Λένε βέβαια πως δεν είναι και το "πιο αθώο υλικό" λόγω των συστατικών του επομένως προσοχή (και μάλλον γάντια!!) σε όποιον το δουλεύει..

Παράλληλα με εμένα είχε κάνει κάποιες πρώτες απόπειρες για κοσμήματα με fimo και η κορούλα μου τα οποία φαίνονται στις παρακάτω φωτό (το ένα από αυτά μάλιστα φαίνεται σπασμένο κι όλας χεχε!)



Για όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με πολυμερικό πηλό είτε για κοσμήματα είτε για μινιατούρες μπορείτε να δείτε κάποια βίντεο με οδηγίες (tutorial) εδώ: 

Τέλος σας αφήνω με φωτογραφίες από πολύχρωμα μπρελόκ/ βραχιόλια που φτιάχνω κατά καιρούς με πλαστικό και φωτογράφησα πρόσφατα!! Πολλά φιλιά σε όλους!!


16 σχόλια:

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΑΝΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!! ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ! Η ΜΑΓΙΣΣΟΥΛΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!! ΔΩΣΕ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφα Φανή μου, ειδικά αυτά της κόρης ,που φαίνεται από ποιόν πήρε το ταλέντο!!
Αυτά τα πλαστικά κορδονάκια τα είχα δοκιμάσει κι εγώ και φέτος έμαθε έμαθε και η μεγάλη μου να τα πλέκει και δε σταματάει!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Fanypap είπε...

Καλήμέρα Έφη μου, Καλό μήνα! χαίρομαι που σας αρέσουν της κόρης μου. Τα έφτιαξε όταν ήταν 15 χρόνων, τώρα είναι 27,(γιαυτό και μερικά είναι σπασμένα, αλλά τα κρατάει ακόμα)!!! Εργάζεται σαν προγραμματίστρια Η/Υ. Αυτή μου έκανε το blog μου.Μπορείτε να την δείτε στο θέμα μου: Κάποια από τα έργα μου,'' γυναίκες του 20ου αιώνα'' που την ζωγράφισα... η τελευταία κοπέλα με τα μαύρα. φιλάκια θα της δώσω πολλά, ευχαριστώ! φιλάκια και σε σας!!!

Fanypap είπε...

Νίκη μου, καλό μήνα!!!ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για τις δημιουργίες της κόρης μου!Επίσης παίζουμε και με τα μικρά μου αστεράκια με το ίδιο υλικό! και όντως είναι αυτά και τα κορδόνια, το αγαπημένο τους υλικό!!! Τα δουλεύουν ασταμάτητα!!!άλλη φορά θα σας δείξω και των αστεριών μου τα εργάκια! φιλάκια πολλά!!!!

Unknown είπε...

φανη μου καλημερα .. με τον πηλο ειναι πολυ νεανικα..οσο για τα κορδονακια τα πλαστικα..φετος εμαθε η κορη μου στην κατασκηνωση κ εχει κανει απειρα.. οταν γυρισει θα μου μαθει να δοκιμασω με κλωστες να δω τι αποτελεσμα δινει.. καλο μηνα ευχομαι

Ανώνυμος είπε...

Να έχεις έναν πολύ καλό μήνα.
Πολύ όμορφα όλα αυτά που μοιράζεσαι μαζί μας.
Ευχαριστώ!!!

apinkdreamer είπε...

φανη μου συγχαρητηρια και απο εδω! στειλε μου τα στοιχεια σου με μειλ για να αποσταλει το δωρακι σας!!! φιλια και καλες δημιουργιες!!!!

Fanypap είπε...

Καλή μου pink dreamer σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά και από εδώ!!! Χάρηκα πολύ, δεν μπορείς να φανταστείς!! Σου έστειλα την δ/νση μου στο email σου (ελπίζω να βρήκα το σωστό..!!). Καλό καλοκαίρι και δημιουργικό και σε εσένα εύχομαι καλή μου!!! :)

Χρήστο μου καλό μήνα επίσης, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το blog σου είναι απίστευτο και μ' αρέσει πολύ! (και τρελαίνομαι ειδικά με τη μουσική που έχεις βάλει!!).

Λενάκι περιμένουμε λοιπόν να δούμε δημιουργίες με τα πλαστικά κορδονάκια μόλις γυρίσει το αγγελούδι σου!! Καλό μήνα επίσης γλυκιά μου!!

Πολλά φιλάκια σε όλους!!! :)

Unknown είπε...

Φανή μου, εκπληκτικές οι δημιουργίες σου! Τρελαίνομαι στη φώτο με τα 4 κολιέ μαζί για το κάτω αριστερά!
(Σου απάντησα για το κοράλλι, και γενικά για τους λίθους, όσα ξέρω.)
Να 'σαι και να περνάς καλά με περισσότερες όμορφες δημιουργίες! Φιλιά!

maya =^o^= είπε...

πολύ όμορφα!!!!!ειδικά η μαγισούλα το μανιτάρι και τα άλλα λιλά δίπλα με ξετρέλαναν!!!μράβο σου και για το δώρο που κέρδισες απο την pinkdreamer!!! :) έχω κερδίσει κι εγώ δωράκι της πριν ένα μήνα και είναι υπέροχο!!! πάντα να είσαι τυχερή και δημιουργική!!! :)

maya =^o^= είπε...

η κορούλα είναι αστέρι σαν τη μαμά!!!

love2love είπε...

καλως σε βρηκα οντως δουλευετε ευκολα και κανεις οτι θες μπραβο σ

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!
Πρώτη μου φορά ακούω γι' αυτό τον πυλό. (Τώρα θα μου πεις, αφού δεν ασχολείσαι πώς να ακούσεις χαχα)
Τα σκουλαρίκια με το βαμμένο νύχι όλα τα λεφτά.
Και της κορούλας σου όμως οι δημιουργίες δεν πάνε πίσω. Μου άρεσε πάαααρα πολύ η μαγισσούλα και ο μαγικός καθρέφτης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
Άπειρα φιλιά και άλλη μια, όλο ΑΓΑΠΗ αγκαλιά!!!
Υ.Γ. Πάω και στην ανηψούλα τώρα, γιατί της είχα γράψει πριν από κάποιες μέρες, και θέλω να δω αν το είδε. Ελπίζω να μη με δείρει χαχα.

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!
Πρώτη μου φορά ακούω γι' αυτό τον πυλό. (Τώρα θα μου πεις, αφού δεν ασχολείσαι πώς να ακούσεις χαχα)
Τα σκουλαρίκια με το βαμμένο νύχι όλα τα λεφτά.
Και της κορούλας σου όμως οι δημιουργίες δεν πάνε πίσω. Μου άρεσε πάαααρα πολύ η μαγισσούλα και ο μαγικός καθρέφτης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
Άπειρα φιλιά και άλλη μια, όλο ΑΓΑΠΗ αγκαλιά!!!
Υ.Γ. Πάω και στην ανηψούλα τώρα, γιατί της είχα γράψει πριν από κάποιες μέρες, και θέλω να δω αν το είδε. Ελπίζω να μη με δείρει χαχα.

Fanypap είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες πολύ για τα καλά σας λόγια!! Χαίρομαι που σας άρεσαν τα κοσμήματα!!!

Σωτηρία μου αυτό το κάτω αριστερά ήταν ακόμα πιο όμορφο αλλά δυστυχώς έσπασε με τον καιρό..κρίμα! Σ' ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου! Να σαι καλά!

Μάγια μου ανυπομονώ και εγώ για το δωράκι της γιατί είναι τόσο δημιουργικό και πρωτότυπο! Σ' ευχαριστώ καλή μου πολλά φιλιά!

love2love καλώς σε βρήκα και εγώ!! Καλά υπέροχες οι φωτογραφίες από το πανέμορφο Ναύπλιο στο ιστολόγιο σου..μπράβο!! :)

Ροδούλα μου καλή μου σ'ευχαριστώ για την αγάπη σου και την υποστήριξη σου!!! :) Το νύχι είναι της κορούλας μου χεχεχε, τα βάφει έτσι "μοντέρνα" κατά καιρούς χαχα! Η ανιψούλα όχι μόνο δεν θα σε δείρει αλλά σε ευχαριστεί για τις συμβουλές σου και τις ακολουθεί κατά γράμμα!!! Πολλά πολλά φιλάκια καλή μου Ροδούλα, αγκαλιές και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ όμορφο καλοκαιρινό να έχουμε!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφα κοσμηματάκια! Μπράβο σας!Πολύ όμορφα και τα κοσμήματα της κορούλας σας! Φιλάκια!!!

http://beautystr.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...