Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Βιογραφικό




Γεννήθηκα στη Δράμα αλλά ζω και εργάζομαι στην Θεσσαλονίκη. Έκανα σπουδές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Νεανικό Σταυροδρόμι του Δήμου Θεσσαλονίκης, στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια όπως ψηφιδωτό (μοντέρνο και κλασικό), συντήρηση έργων τέχνης, προσωπογραφία με λάδια και νεκρή φύση και τοπία (τέμπερα – ακουαρέλλα – λάδι). Συμμετέχω επίσης σε ομάδα έρευνας που αφορά την τεχνική εγκαυστικής μεθόδου (τέχνη των Φαγιούμ - Αγιογραφία).



Από το 1993 μέχρι σήμερα έλαβα μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις όπως:
• Ομαδική Έκθεση Ζωγραφικής στο Αλατζά Ιμαρέτ
• Έκθεση Ζωγραφικής του Δ. Θεσ/νίκης – Αγγελάκη 13
• Έκθεση στο Περιστύλιο Αριστοτελείου Κινηματοθεάτρου
• Έκθεση “Art in the Park” στο Πάρκο Χ.Α.Ν.Θ
• Έκθεση Αγιογραφίας στην Μονή Βλατάδων
• Συμμετοχή σε πολλές ομαδικές εκθέσεις του ΣΕΖΘΒΕ που γίνονται κάθε χρόνο



Έχουν γίνει δημοσιεύσεις για τα έργα μου και τις εκθέσεις μου:
• Στο περιοδικό CloseUp Gala, extra τεύχος Νο.67, Νοέμβριος 2002 έκθεση «Art in the Park»
• Στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος, Έτος 8ο Αρ. Φύλ. 2.356
• Άλλες εφημερίδες και περιοδικά της πόλης (όπως CITY κ.α.)



Έργα μου βρίσκονται επίσης στον Αγ. Ευστάθιο Ξηροποτάμου Δράμας (αγιογραφίες) και πολλά με λάδια σε καμβά και άλλες τεχνικές βρίσκονται σε Ιδιωτικές Συλλογές έργων τέχνης. Τοιχογραφίες μου (με πλαστικά χρώματα) βρίσκονται σε πολλά κτίρια του Δήμου Πυλαίας.


Από το 2004 εργάζομαι ως Επιμορφωτής Ζωγράφος στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών Πυλαίας, όπου διδάσκω ποικίλες τεχνικές (όπως ζωγραφική με λάδια – πλαστικά – στόκο – τζίβα – οικολογικά υλικά, κολάζ, ψηφιδωτά, Φαγιούμ κ.α.) με άριστες κριτικές από τον ελεγκτή της Νομαρχίας. Εκθέσεις έργων των παιδιών και ομαδικές εργασίες γίνονται κάθε Ιούνιο, και διοργανώνονται από τον Δ. Πυλαίας.




Είμαι μέλος του συλλόγου επαγγελματιών ζωγράφων Θεσ/νίκης και Β. Ελλάδος, μέλος του πολιτιστικού συλλόγου Ανατολικοθρακιωτών Περίστασης του Δ. Κατερίνης καθώς επίσης και του Οικονομικού Επιμελητηρίου Θεσ/νίκης. Έχω λάβει μέρος σε πολλές εκδηλώσεις ανθρωπιστικού χαρακτήρα όπως εκδήλωση στο Κέντρο Υποδοχής Προσφύγων και συνεισφορά έργων τέχνης στο Παιδικό χωριό S.O.S και στο Θεαγένειο Νοσοκομείο.






3 σχόλια:

Unknown είπε...

Μια καταπληκτική καλλιτέχνης αλλά περισσότερο, ένας καταπληκτικός άνθρωπος. Γεμάτη θετική ενέργεια που τη σκορπά απλόχερα σε όλους.Πολλά μπράβο!!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ είπε...

Απίστευτο βιογραφικό και ακόμα πιο απίστευτοι πίνακες!!!!!!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ είπε...

Κυρία Παπαγεωργίου είδα και τα καινούρια έργα που αναρτήσατε και ομολογώ ότι υποκλίνομαι στο ταλέντο σας!

Είναι όλα υπέροχα!!!

Σας έχω ήδη προωθήσει και στο δικό μου BLOG.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...